⚠️
Blakk Week på
strøm mobil bredbånd forsikring lån
Spar opptil 20 000 kr
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert desember 2024
NextGenTel
3.2
2 199 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 199 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 199 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
194
981
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 199 verifiserte omtaler på Bytt.no

Stabil leverandør

Omtale av  Jesper A. Å

God kundeservice og ingen nedetid. De gangene som arbeid utføres blir man varslet på forhånd.

Svar fra NextGenTel
01.11.2024 10:33

Hei Jesper, Tusen takk for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 😄 Veldig kjekt å lese din tilbakemelding, det betyr at vi gjør noe riktig for at det skal være enkelt som kunde hos oss. Kjekt at internett fungerer godt og er stabilt, vi leverer jo akkurat samme kvalitet på fiber bare rimeligere 🥳 Ønsker deg en nydelig helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Styr unna Nextgentel!

Omtale av  Johannes U

Forferdelig service og på grensen til svindel. Min kone og jeg jobbet i ukesvis med å bestille fiber da det også trengtes en montør for å ferdigstille boksen. Etter noen uker avlyste vi og sa det tok for lang tid. De hadde da visst nok satt i gang to bestillinger, en på meg og en min kone på samme adresse og surra det helt til. Så da vi avlyste bestillingen, lot de den andre (som vi ikke visste fantes) fortsette og nå krever de nesten 5 tusen kroner i avbestillingsgebyr. Styr unna.

Svar fra NextGenTel
01.11.2024 10:29

Hei Johannes, Dette høres ikke ut som en god opplevelse, her ser det ikke ut som vi har gjort det enkelt.. Jeg har kan ikke se noen detaljer om bestillingene forutenom det du skriver her. Jeg kan ikke uttale meg direkte om deres sak, men bestilling av fiber tar noen uker fra bestilling til internettet kobles over til NextGenTel. Det kan kun være et aktivt abonnement per adresse, så det høres ut som det har skjedd en misforståelse her. Vi er ikke ute etter å lure noen, vi jobber for at det skal være enkelt å bli kunde og vil levere internett med akkurat samme kvalitet til en rimligere pris. Jeg håper uansett at dere har fått på plass internett som fungerer hjemme, og husk at vi er her til å svare på spørsmål om noe fortsatt er uklart! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Veldig bra konsept.

Omtale av  Johan

Fiber virker veldig bra. Lettvint å installere ruter

Svar fra NextGenTel
01.11.2024 10:17

Hei Johan, Velkommen som kunde hos oss og tusen takk for at du deler din omtale her på Bytt.no 😄 Kjekt å lese at du er fornøyd, vi står på for å gjøre det enklest mulig å bli kunde! Og vi lover å jobbe på videre for at det skal være enkelt for deg som kunde 🥳 Ha en nydelig helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Vanskelig meny, for mange "klikk" for å finne fram.

Omtale av  Tronn H

Vanskelig å finne fram. Fint å "begynne forfra" men veldig vanskelig å finne programmer som har vært sendt. Noen ganger har jeg ikke fått starta programmet og kommer bare tilbake. Menyen virker uoversiktelig men lærer det vel, før jeg mister tålmodigheten.

Svar fra NextGenTel
01.11.2024 10:15

Hei Tronn, Tusen takk for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 😊 Jeg skjønner det kan være uvant i starten med ny TV-løsning, vi vil gjerne veilede til hvordan du kan bruke den nye TV-løsningen på en enkel måte. Du kan ringe oss på 98707979 eller direkte til vår samarbeidspartner RiksTV 21010210. Håper vi hører fra deg, vi vil gjøre internett og TV enkelt for deg. Ha en fin helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Utstyr og oppkobling

Omtale av  Roy S

Enkelt å koble opp utstyret som ble sendt. Fungerte nesten som plug and play

Svar fra NextGenTel
01.11.2024 10:11

Hei Roy, Tusen takk for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 💚 Veldig kjekt å lese at det var enkel overgang til NextGenTel, vi står på for å gjøre det så enkelt som mulig å bli kunde! Og vi lover å jobbe på videre for at det skal være enkelt for deg som kunde 🥳 Ha en nydelig helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dårlig hastighet samt ordning på internett og tv

Omtale av  Tor A

Holder ikke hastigheter som lovet, har internett og tv fra di, men ikke et ord om at det bettyde regninger fra 2 forskjellige selskap.

Svar fra NextGenTel
01.11.2024 10:08

Hei Tor, Tusen takk for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 😊 Så kjedelig å lese det du skriver om at vi ikke holder det vi lover i omtalen din. Det skulle jeg gjerne fått vite mer om, jeg hadde satt pris på om du tok kontakt med oss på telefon 98707979 eller sender meg en e-post til [email protected] og forteller om problemene du opplever med leveransen fra oss. Håper å høre fra deg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Skuffet over service og at de ikke holdt ord

Omtale av  Inger

Dyrt, ofte tregt nett, vanskelig nå på tlf. I februar frem til mai/juni var det ofte no galt og vi fikk driftsmelding at arbeid pågår sånn ca 4-5 g uka. Når det endelig virket igjen, så var det ikke mange dagene før det skjedde igjen. De kompenserer ikke. Måtte betale for ubegrenset data i mobilabonnement, så ble endel dyrere enn planlagt.

Svar fra NextGenTel
27.10.2024 20:29

Hei Inger, Tusen takk for at du har blitt kunde hos oss og deler din omtale her på Bytt 💚 Så kjipt å høre at du har hatt mye feil på fiberen fra oss og at du ikke har fått kompensasjonen som du har rett på. Jeg håper du tar kontakt med oss så vi får ordnet med kompensasjonen din! Ring oss gjerne på 98707979, så skal vi hjelpe deg videre med dette og eventuelt andre spørsmål om ditt abonnement. Beste hilsen Jenny, NextGenTel

NextGenTel har 2 199 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR