NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God kundeservice og ingen nedetid. De gangene som arbeid utføres blir man varslet på forhånd.
Hei Jesper, Tusen takk for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 😄 Veldig kjekt å lese din tilbakemelding, det betyr at vi gjør noe riktig for at det skal være enkelt som kunde hos oss. Kjekt at internett fungerer godt og er stabilt, vi leverer jo akkurat samme kvalitet på fiber bare rimeligere 🥳 Ønsker deg en nydelig helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Forferdelig service og på grensen til svindel. Min kone og jeg jobbet i ukesvis med å bestille fiber da det også trengtes en montør for å ferdigstille boksen. Etter noen uker avlyste vi og sa det tok for lang tid. De hadde da visst nok satt i gang to bestillinger, en på meg og en min kone på samme adresse og surra det helt til. Så da vi avlyste bestillingen, lot de den andre (som vi ikke visste fantes) fortsette og nå krever de nesten 5 tusen kroner i avbestillingsgebyr. Styr unna.
Hei Johannes, Dette høres ikke ut som en god opplevelse, her ser det ikke ut som vi har gjort det enkelt.. Jeg har kan ikke se noen detaljer om bestillingene forutenom det du skriver her. Jeg kan ikke uttale meg direkte om deres sak, men bestilling av fiber tar noen uker fra bestilling til internettet kobles over til NextGenTel. Det kan kun være et aktivt abonnement per adresse, så det høres ut som det har skjedd en misforståelse her. Vi er ikke ute etter å lure noen, vi jobber for at det skal være enkelt å bli kunde og vil levere internett med akkurat samme kvalitet til en rimligere pris. Jeg håper uansett at dere har fått på plass internett som fungerer hjemme, og husk at vi er her til å svare på spørsmål om noe fortsatt er uklart! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Fiber virker veldig bra. Lettvint å installere ruter
Hei Johan, Velkommen som kunde hos oss og tusen takk for at du deler din omtale her på Bytt.no 😄 Kjekt å lese at du er fornøyd, vi står på for å gjøre det enklest mulig å bli kunde! Og vi lover å jobbe på videre for at det skal være enkelt for deg som kunde 🥳 Ha en nydelig helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Vanskelig å finne fram. Fint å "begynne forfra" men veldig vanskelig å finne programmer som har vært sendt. Noen ganger har jeg ikke fått starta programmet og kommer bare tilbake. Menyen virker uoversiktelig men lærer det vel, før jeg mister tålmodigheten.
Hei Tronn, Tusen takk for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 😊 Jeg skjønner det kan være uvant i starten med ny TV-løsning, vi vil gjerne veilede til hvordan du kan bruke den nye TV-løsningen på en enkel måte. Du kan ringe oss på 98707979 eller direkte til vår samarbeidspartner RiksTV 21010210. Håper vi hører fra deg, vi vil gjøre internett og TV enkelt for deg. Ha en fin helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Enkelt å koble opp utstyret som ble sendt. Fungerte nesten som plug and play
Hei Roy, Tusen takk for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 💚 Veldig kjekt å lese at det var enkel overgang til NextGenTel, vi står på for å gjøre det så enkelt som mulig å bli kunde! Og vi lover å jobbe på videre for at det skal være enkelt for deg som kunde 🥳 Ha en nydelig helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Holder ikke hastigheter som lovet, har internett og tv fra di, men ikke et ord om at det bettyde regninger fra 2 forskjellige selskap.
Hei Tor, Tusen takk for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 😊 Så kjedelig å lese det du skriver om at vi ikke holder det vi lover i omtalen din. Det skulle jeg gjerne fått vite mer om, jeg hadde satt pris på om du tok kontakt med oss på telefon 98707979 eller sender meg en e-post til [email protected] og forteller om problemene du opplever med leveransen fra oss. Håper å høre fra deg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Dyrt, ofte tregt nett, vanskelig nå på tlf. I februar frem til mai/juni var det ofte no galt og vi fikk driftsmelding at arbeid pågår sånn ca 4-5 g uka. Når det endelig virket igjen, så var det ikke mange dagene før det skjedde igjen. De kompenserer ikke. Måtte betale for ubegrenset data i mobilabonnement, så ble endel dyrere enn planlagt.
Hei Inger, Tusen takk for at du har blitt kunde hos oss og deler din omtale her på Bytt 💚 Så kjipt å høre at du har hatt mye feil på fiberen fra oss og at du ikke har fått kompensasjonen som du har rett på. Jeg håper du tar kontakt med oss så vi får ordnet med kompensasjonen din! Ring oss gjerne på 98707979, så skal vi hjelpe deg videre med dette og eventuelt andre spørsmål om ditt abonnement. Beste hilsen Jenny, NextGenTel