NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg ble lovet en idiotsikker overgang og at jeg skulle få hjelp til dette. Har fikset installering av nye bokser, men har ikke fått til RiksTV på tv.
Mye surr i forbindelse med tilkobling, montør ringte gjentatte ganger ETTER at montør hadde vært hos oss og konkludert med at det ikke var nødvendig att han var der.. Når de også dukker opp «en gang mellom 8-16» er det helt uholdbart - kunne vært avklart med en telefonsamtale eller videochat… Helt sykt å forvente at kunden skal ta en feridag for å bytte bredbåndsleverandør. I tillegg oversolgte selgeren deres noe voldsomt i forhold til TV-pakken som skulle følge med fra riks-tv. Ikke i nærheten av det innholdet som ble lovet uten å kjøpe dyre tilleggspakker. På toppen av det hele er nettet mer ustabilt enn da vi hadde Telenor, til tross for at fiberkabelen er akkurat den samme. Bra jobbet!
Rask salgsavdeling, men skal du ha kundeservice må du vente lenge. Prøvde å bruke angreretten, men da sluttet de å svare på mail.
Stabilt veldig lite nedtid. Liker ikke at man må betale ekstra for E-Post. litt dyrt. Ok kundeservice som jeg har hatt lite bruk for.
Kundeservice lover ting som ikke stemmer, Lovet at de skulle ikke overta linjen før Telenor økte prisene, var bare jug og ikke skrevet ned i avtalen, Fikk Heimgard ruter som hakker og hadde kun en port ut til tuner, men hadde god dekning. Fikk ny Genexis ruter som skulle ha like god dekning, men det har den ikke, her må noe gjøres. Kundechat er ikke brukenes, da svartiden er alt for lang
Ustabilt, eller så og si fraværende internett, gjør at man ikke kan se på tv, surfe på nett. Umulig å komme gjennom på kundeservice. Her betaler man rett og slett for noe man ikke får. Sist jeg sjekket var det å regne som svindel! 8 mbps opplasting og 20 mbps nedlasting på en 100 mbps linje. I tillegg koster det over 6000,- å betale et bruddgebyr.
8mbps opplasting og 20mbps nedlasting på en 100linje. Helt ubrukelig. Og umulig og komme igjennom på kundeservice. Det koster 6800kr og komme ut av avtalen siden det er 12 mnd oppsigelsestid. Så man betaler for et produkt som ikke fungerer, for så og måtte betale dyrt for og komme vekk fra avtalen.