NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask salgsavdeling, men skal du ha kundeservice må du vente lenge. Prøvde å bruke angreretten, men da sluttet de å svare på mail.
Stabilt veldig lite nedtid. Liker ikke at man må betale ekstra for E-Post. litt dyrt. Ok kundeservice som jeg har hatt lite bruk for.
Kundeservice lover ting som ikke stemmer, Lovet at de skulle ikke overta linjen før Telenor økte prisene, var bare jug og ikke skrevet ned i avtalen, Fikk Heimgard ruter som hakker og hadde kun en port ut til tuner, men hadde god dekning. Fikk ny Genexis ruter som skulle ha like god dekning, men det har den ikke, her må noe gjøres. Kundechat er ikke brukenes, da svartiden er alt for lang
Ustabilt, eller så og si fraværende internett, gjør at man ikke kan se på tv, surfe på nett. Umulig å komme gjennom på kundeservice. Her betaler man rett og slett for noe man ikke får. Sist jeg sjekket var det å regne som svindel! 8 mbps opplasting og 20 mbps nedlasting på en 100 mbps linje. I tillegg koster det over 6000,- å betale et bruddgebyr.
8mbps opplasting og 20mbps nedlasting på en 100linje. Helt ubrukelig. Og umulig og komme igjennom på kundeservice. Det koster 6800kr og komme ut av avtalen siden det er 12 mnd oppsigelsestid. Så man betaler for et produkt som ikke fungerer, for så og måtte betale dyrt for og komme vekk fra avtalen.
Fikk dårligt rekkevide ,noe som førte til at skriveren ikke fungerer normalt
Dårligste jeg har opplevd. Angrefrist som er utløpt lenge før jeg har mottatt og testet ut utstyret. 4900,- i bruddgebyr + 2mnd. oppsigelse. Den dagen som min kontrakt går ut så er det oppsigelse. Møkkaselskap.