NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kjøper et produkt som de ikke kan levere på avtalt tid. Kundeservice kan ikke opplyse om hvor lenge det vil ta før produktet kan leveres. Selgere som fremstiller produktet som det beste, enkleste og det mest fornuftige. Bare tull NextGenTel kan ikke levere, men kan selge og sende faktura. Ikke velg NextGenTel
Dårlig leveranse og elendig kundeservice. Liten vilje til å ordne opp når leveransen ikke holder mål.
Blandt de dyreste i klassen, har oppgradert til 40mbps men klarer sjeldent levere mer enn ca 15/10. Merket ingen endring på målt hastighet etter oppgradering...
Nettet må restartes hele tiden for å fungere og må ofte restartes flere ganger før det det fungerer nok til å kunne se en film. Direktesendinger er nesten alltid umulig å se
Nexgentel har veldig dårlig service, hastigheten er veldig varierende, stortsett på det lavest, utstyret er utradert. Har bedt om ny ruter i 5 uker, i går fikk jeg ny, men den har akkurat det samme problemet som med den gamle, alle lysene er korrekt, men det er ingen wifi eller internett i kablene. Begge ruterene er døde.
Fikk veldig god hjelp til å velge rett tv-pakke som passet mine behov. Lett og manøvrere mellom innholdet i strømmeboksen. Og raskt internett tilgang. 👍🏻
Hei, jeg har vil klage på kundeservice han send til meg oppsigelse uten at jeg sier fra jeg blir kjempe trøtt av dette jeg trenger hjelpe til fikse problem mitt