NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk veldig god hjelp til å velge rett tv-pakke som passet mine behov. Lett og manøvrere mellom innholdet i strømmeboksen. Og raskt internett tilgang. 👍🏻
Hei, jeg har vil klage på kundeservice han send til meg oppsigelse uten at jeg sier fra jeg blir kjempe trøtt av dette jeg trenger hjelpe til fikse problem mitt
Hadde Telenor fiber og bestemte meg for å bytte, men var litt skeptisk. Byttet mest pga pris, inkludert økte priser etter tv2 forhandlingene i våres. Ønsker selv å velge. Hele byttet fungerte uten problemer fra NGT sin side. Og ingen service personell var nødvending. (siste hilsen Telenor var en uretmessig faktura på en måned ekstra....) Har ikke noe nytt tv abonnement direkte bruker bare NRK og strømme tjenester. Beholdt fiber modem. Har egen wifi ruter, og trengte ikke gjøre noe med den. Ser NGT har litt laver overhedd på hastigheten, men fremdeles innen for det oppgitte.
Byttet fra fiber fra telenor til nexgentel i dag. Til nå fungerer ingenting og kundeservice er stengt hele helgen. Forferdelig start på kundeforholdet.
Endelig ferdig med Telenor for godt!! Vi har nå 3 abonnement med NextGentel i familien og alle er 100% fornøyd. Jorunn
MAnge dårlige omtaler her, har ikke noe problemer med min fiberlinje, fungerer veldig bra, tommel opp fra meg
Bestilte fiber 100/100 på min nye adresse som allerde har fiber, og hvor nextgentel leverer. Bestilte 10.07.22 nå er det 26.09.22 og jeg har fortsatt ikke fått utstyr med åpning av linjen. Utrolig lang leveringstid og ingen informasjon om når jeg får nettet. Ble fortalt at det skulle ta 2-4 uker. Chattet med dem i dag og dem har fortsatt ikke noe svar, når oppkoblingen/utsendelsen av utstyret skal skje..