NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Nettet må restartes hele tiden for å fungere og må ofte restartes flere ganger før det det fungerer nok til å kunne se en film. Direktesendinger er nesten alltid umulig å se
Nexgentel har veldig dårlig service, hastigheten er veldig varierende, stortsett på det lavest, utstyret er utradert. Har bedt om ny ruter i 5 uker, i går fikk jeg ny, men den har akkurat det samme problemet som med den gamle, alle lysene er korrekt, men det er ingen wifi eller internett i kablene. Begge ruterene er døde.
Fikk veldig god hjelp til å velge rett tv-pakke som passet mine behov. Lett og manøvrere mellom innholdet i strømmeboksen. Og raskt internett tilgang. 👍🏻
Hei, jeg har vil klage på kundeservice han send til meg oppsigelse uten at jeg sier fra jeg blir kjempe trøtt av dette jeg trenger hjelpe til fikse problem mitt
Hadde Telenor fiber og bestemte meg for å bytte, men var litt skeptisk. Byttet mest pga pris, inkludert økte priser etter tv2 forhandlingene i våres. Ønsker selv å velge. Hele byttet fungerte uten problemer fra NGT sin side. Og ingen service personell var nødvending. (siste hilsen Telenor var en uretmessig faktura på en måned ekstra....) Har ikke noe nytt tv abonnement direkte bruker bare NRK og strømme tjenester. Beholdt fiber modem. Har egen wifi ruter, og trengte ikke gjøre noe med den. Ser NGT har litt laver overhedd på hastigheten, men fremdeles innen for det oppgitte.
Byttet fra fiber fra telenor til nexgentel i dag. Til nå fungerer ingenting og kundeservice er stengt hele helgen. Forferdelig start på kundeforholdet.
Endelig ferdig med Telenor for godt!! Vi har nå 3 abonnement med NextGentel i familien og alle er 100% fornøyd. Jorunn