NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Mulig det er jeg som ikke har greie på dette. Vi fikk tilsendt 2 forsterkere og ingen ruter. Ringte å prata med dere, så skulle dere sende. Gikk å venta i flere dager før jeg tok kontakt. Da hadde dere glemt å sende. Har fått den nå, men har ikke klart å sette opp. Får bare feil passord. Nå har jeg fått mld fra Telenor om at jeg har brukt mine gb på mobilen. (Har delt internett for se tv. ) Fakturaen fra dere har kommer da… Angrer på hele byttinga. Ikke så smidig som dere skal ha det til..
Hei Nina! Takk for at du tar deg tid til å dele din opplevelse med oss her via Bytt.no! Nå kjenner jeg ikke helt til hva du mener med forsterkere, men det er selvfølgelig viktig at WiFi-utstyret fungerer. Derfor har vi TP-Links Deco-system med én eller flere WiFi-bokser som fungerer sømløst, og skal være enkelt å sette opp med Deco-appen. At det tok tid før du fikk nytt utstyr er ikke godt nok av oss, og der må jeg bare legge meg paddeflat på vegne av alle her hos oss. Helt generelt så kommer fakturaen fra oss etter at vi har fått en ferdigmelding på at internettlinjen skal være oppe og gå. Vi skal selvfølgelig hjelpe deg med å koble til det nye WiFi-utstyret! Jeg vil veldig gjerne at du tar kontakt med oss på 98707979, MinSide eller via Facebook slik at vi kan få hjulpet deg med å koble på WiFi 🤗 Ha en flott tirsdag, og takk for at du velger prispresseren på internett! Hilsen Martin, NextGenTel
Mange kanaler og enkelt utstyr å montere og tar nesten ingen plass.
Hei Yngvar! Takk for at du gir oss din tilbakemelding 😊 Jeg får en skikkelig godfølelse når jeg leser at du er fornøyd med enkel montering av utstyr! Hver dag jobber vi med å gjøre internett enkelt for deg, og alle våre kunder, så jeg setter stor pris på at du opplever det som enkelt å komme i gang. Siden du nevner kanaler vil jeg anta at du har RiksTV via internett fra oss, så da må jeg selvfølgelig dele litt av rosen med vår gode samarbeidspartner også. Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom du har noen spørsmål, eller trenger hjelp, til internettabonnementet ditt. Ha en nydelig tirsdag! 🤩 Hilsen Martin, NextGenTel
Startet med 3-4 dager med oppstartsproblemer. Ustabilt nett og wifi ramlet ut til stadighet. Stabilt nå, men virker ikke like kjapt som telenor som jeg hadde før.
Hei Marius! Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding 🤗 Oppstartsproblemer og ustabil WiFi er ikke en kombinasjon vi er så veldig fan av. Her må vi få funnet ut av hva som kan være årsaken, slik at vi kan få til en løsning på problemet. Ta gjerne kontakt med oss på 98707979, via chat på MinSide eller Facebook - så skal vi finne ut av dette sammen 😊 Ha en flott tirsdag! Hilsen Martin, NextGenTel
Etter mottak av ny router ble det mye irritasjon. Den virket ikke. Tok kontakt med support og de sendte en helt annen superraskt. Den virker og nå har jeg bra nettverk hjemme. Fikk og redusert faktura👍
Hei Hanne! Takk for at du gir oss tilbakemelding her på Bytt.no 😊 Veldig kjekt å høre at du er fornøyd med supporten fra kundeservice hos oss, og at du nå har fått WiFi-utstyr som fungerer godt hjemme hos deg💓 Gi oss en lyd om det skulle være noe du trenger hjelp til, eller lurer på. Takk for at du velger prispresseren på internett. Ha en nydelig tirsdag 😃 Hilsen Martin, NextGenTel
Måtte bytte ruter og strømmeboks pga ikke i samsvar med løftene til selger. Trådløse nettverket fungerer IKkE. Lang ventetid på telefon.
Hei Oddvar, Takk for at du legger igjen din omtale her på Bytt.no 😊 Så kjipt å høre at det du blei forespeilet ikke samsvarte med det vi leverte - det er ikke sånn det skal være! Håper det er rettet opp i med det nye utstyret du skriver at du har fått byttet til. Hvis du fortsatt opplever problemer med det trådløse nettet så håper jeg du tar kontakt med oss sånn at vi kan hjelpe med å få optimalisert det så godt vi kan. Vi vet at det til tider kan være for lang ventetid på telefonen, noe som vi alltid jobber med å forbedre. Men jeg kan tipse deg om å ta kontakt på chat hvis du opplever kø på telefon, der får du raskt hjelp av en dyktig kollega! Ønsker deg en fin dag Jenny NextGenTel
Opplever at jeg ikke har fått den hastigheten jeg har bestilt;-(
Hei Aslak! Takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding her på Bytt.no 😊 Vi vil veldig gjerne hjelpe deg med hastigheten! Ta kontakt med oss så skal vi finne ut om det er lav hastighet inn til boligen, eller om det kan være noe med WiFi som skaper problemer. Ta gjerne kontakt med kundeservice på telefon 98707979, MinSide eller via Facebook-siden vår, så skal vi hjelpe deg med å finne ut av problemet! Ha en flott tirsdag 🤗 Hilsen Martin, NextGenTel
Selger/ montør holder ikke avtale om å montere utstyr og få å tv og internett opp p gå han tar ikke tlf når jeg ringer han mer enn en uke uten tv nå det samme gjelder hybelboeren min utrolig ansvarsløst kundeservice klarte å si at når det ikke stod skriftlig at monteringen av nytt utstyr var lovet kunne han ikke gjøre noe så der står jeg angrer på å ha byttet fra Telenor.Jeg ville ha benyttet angreretten til å komme meg bort fra dette selskapet men der har de jo selvfølgelig sørget for at jeg ikke mottar tv og internett utstyret før angreretten på to uker er gått ut.så da er jeg støkt i ett år før jeg kan si opp Avtalen.så ligg unna NextGenTel folkens hilsen Werner A.
Hei Werner! Takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding her på Bytt.no 😊 Dette høres ikke ut som en kjekk start på kundeforholdet. Det er helt riktig at vi ikke sender ut montører for å koble til WiFi-utstyr eller TV-løsning fra RiksTV. Men det er selvfølgelig mulighet for å bestille slike tjenester slik at du får noen til å installere alt for deg. For oss er det viktig å holde kostnadene lave, slik at vi kan gi deg, og alle våre kunder, den beste prisen i markedet på internett. Det forutsetter at koblingen av WiFi-utstyr til fiberboksen, og TV-boksen fra RiksTV, blir koblet på egen hånd 😊 Angreretten gjelder i 14 dager fra du mottar ordrebekreftelse med vilkår på e-post fra oss, slik som den også gjelder hos alle andre internettleverandører. Dersom du vil at vi hjelper deg med å koble til WiFi-utstyr, eller du trenger hjelp til å koble til TV-løsningen fra RiksTV kan du kontakte oss på 987 07 979, eller RiksTV på 210 10 210- Hilsen Martin, NextGenTel