NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig stabilt,. Har aldri hatt noe trøbbel med det
Hei, Torill Tusen takk for din omtale her på Bytt.no! Så stas å få høre at du er veldig fornøyd med nettet vi leverer hjem til deg, og vi skal gjøre jobben vår så godt vi kan for at du fortsetter å være like fornøyd fremover. Vi er glad for å få deg som kunde og takker for at du velger internett fra NextGenTel 💚 Ønsker deg en fin helg Jenny NextGenTel
Alt fungerte greit etter oppkobling - både nett og Tv. Dette er en fritidsbolig og har ikke brukt den siden oppkoblingsdatoen.
Hei, Anne Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel i din fritidsbolig 🙌 Helt topp at det fungerte som det skulle etter oppkoblingen! Gi oss en lyd hvis du har noen spørsmål om abonnementet fra oss! Ønsker deg en riktig god helg 💚 Jenny NextGenTel
Forespeilet samme hastighet av selger som jeg hadde hos Telenor 500/500 fikk 100/100 ikke fornøyd. Har klaget på dette fikk beskjed om at jeg skulle få tilbakemelding på dette, ingen har tatt kontakt . Regner med at jeg må kontakte dere igjen. Vurderer å gå tilbake til Telenor.
Hei, Ingar R Tusen takk for at du legger igjen tilbakemelding om din opplevelse her på Bytt.no! Så kjedelig å se at du opplever å få en annen hastighet enn hva selger har forespeilet 😰 Da har vi ikke gjort en god nok jobb.. Bra du allerede har sendt oss en sak på dette, for dette vil vi jo gjerne se nærmere på! For oss er det viktig at selger i samarbeid med den som bestiller prøver å finne akkurat den hastigheten som passer best i husstanden, sånn at vi kan anbefale en hastighet hvor man verken betaler for en hastighet som er for lav eller mye hastighet som man ikke har behov for! Håper du allerede er svart opp på klagen du skriver at du har sendt oss! Og ikke nøl med å ta kontakt om du har noen spørsmål, vi står klare til å hjelpe om du ringer oss på 98707979 💚 Ønsker deg en riktig fin helg Jenny NextGenTel
Fiber fra Telenor, med NextGentel som operator: Mye tregere og svært ustabilt i forhold til tidligere. Den trådløse ruteren lar seg ikke kommunisere med. Lang ventetid på telefon.
Hei, Morten Å Tusen takk for at du velger fiber fra NextGenTel! Så kjipt at du har denne opplevelsen av å bli kunde hos oss, dette er ikke godt nok fra vår side. Fiberen er jo over nøyaktig samme linje som du har hatt tidligere så den skal i utgangspunktet fungere akkurat like godt som før. Det kan som du skriver være at det er problemer med ruter. Jeg håper du tar deg tid til å kontakte oss sånn at vi får nøstet opp i, og få ordnet problem på nettet hjemme hos deg. Du når oss på telefonnummer 98707979, her får du hjelp av en dyktig medarbeider hos oss! Håper vi finner en snarlig løsning på dette og at du blir fornøyd med levering fra oss fremover 😊 Ønsker deg en god helg når den tid kommer! Jenny NextGenTel
Litt plunder i starten og måtte få assistanse av tekniker. No fungerer alt aom det skal. Til tross for at eg fulgte alle prosedyrer enda det opp med at eg måtte få hjelp.
Hei, Ove H Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel! Så kjedelig at oppstarten ikke var sømløs og at du måtte ta kontakt med oss for at internett skulle fungere. Da må vi forbedre oss enda mer for at det skal bli enda enklere. Ellers så er vi fornøyd med å høre at nettet fungerer som det skal nå! Vi takker for din tilbakemelding, og bruker den for å bli enda bedre fremover (vi setter pris på om du vil ta deg tid til å sende oss flere detaljer på hva som ikke fungerte i overgangen til oss). 💚 Ønsker deg en riktig god helg Jenny NextGenTel
Veldig ustabilt, familien klager på at det regelmessig ikke kommer på nett, spesielt på mobilene. Min mobil er ok
Hei, Gjerde G Takk for din omtale her på Bytt.no! Så kjipt at nettet fra oss er veldig ustabilt, kjedelig når det ikke fungerer som det skal! Jeg håper du tar kontakt med oss sånn at vi kan se på hva som kan være grunnen til dette og få nøstet opp i problemet. Du kan nå oss på telefonnummer 98707979, ikke nøl med å ta kontakt, vi står klare til å hjelpe 😊 Jeg håper at du tar deg tid til å kontakte oss og at vi finner en løsning på internettproblemet snart! Tusen takk for at du velger internett fra oss 💚 Ønsker deg en god helg Jenny NextGenTel
Enkelt å bytte leverandør, fikk nødvendig utstyr i posten. Når jeg fikk mld av NextGT om at alt var klart, var det bare å foreta skifte med enkle grep. Sparte penger både på fiber og TV
Hei, Bjørn Så kjekt å høre at bytteprosessen over til oss var enkel, og at du sparer penger på fiber og TV 🥳 Det er akkurat sånn vi jobber for at det skal være å bli kunde hos oss! Vi takker for at du velger internett fra NextGenTel og ønsker deg en riktig god helg 😄 Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel