Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 195 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 195 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 195 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
193
978
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no

Ypperlig service, untatt for fakturering

Omtale av  Anonym

Treg og elendig på kundeservice når det gjelder fakturering. Jeg har bedt om bytte av både fakturering og informasjons mottaker adresse omtrent 10 ganger, hvor det er på mail nummer 4-5 det faktisk skjer. Så her er det mangel på informasjon mellom avdelinger eller noe annet som skurrer. Ellers helt topp, hyggelige folk og god/rask service utenom denne faktureringsdelen.

Svar fra NextGenTel
12.07.2024 10:59

Hei, Anonym! Takk for omtalen din her på Bytt.no, og for at du er kunde hos oss 💚 Veldig kjekt å lese at du er så godt fornøyd med både rask og god service hos oss, og at hastigheten vi leverer på fiberen er god. Så ser jeg at vi har et stort forbedringspotensiale når du melder inn ønske om å endre fakturamottaker, og mottaker av informasjon. Det skal jeg ta videre slik at vi kan bli bedre 😊 Takk igjen for at du er kunde hos oss. Ha en nydelig fredag! Beste hilsen Martin, NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Kortleser til tv en på hytta

Omtale av  Jan E. J

Jeg har bare god erfaring til nå, jeg er just blitt ny kunde men veldig for nøyd til nå

Svar fra NextGenTel
11.07.2024 09:53

Hei, Jan! Takk for at du har blitt kunde, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 💚 Helt supert å se at du har hatt en god start på kundeforholdet, og at du er veldig fornøyd med fiber fra oss😊 Vi skal jobbe hardt for at veien videre blir like enkel for deg som kunde. Ha en nydelig torsdag! Beste hilsen Martin, NextGenTel

Som ny kunde har ikke samarbeidet begynt så bra. For håpe det blir bedre

Omtale av  Helge B

Passordet på ruteren virket ikke . Dekoder til tv var ikke med Det tok 2 timer å komme gjennom på telefon

Svar fra NextGenTel
11.07.2024 10:03

Hei, Helge! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 💚 Veldig kjedelig å se at du har hatt en dårlig opplevelse når du skulle koble opp utstyr, og deretter når du skulle kontakte oss. En god start er viktig, så her må vi rydde opp. Dersom du ikke har fått løst problemet vil jeg gjerne hjelpe deg. Du kan sende meg en mail på [email protected] med litt mer informasjon, så kan jeg se på saken. Jeg ønsker deg en flott torsdag! Beste hilsen Martin, NextGenTel

TV/Data til en rimeligere pris

Omtale av  Terje F

Byttet løsning da min forrige leverandør la på prisen. Måtte få litt hjelp av andre, for å komme helt i mål, men klarte det meste selv. Har fått et TV/datasystem, som dekker langt utover mitt behov, til en rimeligere pris.

Svar fra NextGenTel
11.07.2024 09:51

Hei, Terje! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler opplevelsen din her på Bytt.no 💚 At du sitter igjen med et abonnement som dekker behovet ditt til en rimeligere pris enn før er helt supert. Godt å se at du også fikk til det meste selv når du byttet til oss. Vi vil alltid bli bedre, og dersom du har noen forslag til hvordan vi kunne gjort byttet enda enklere, vil jeg gjerne høre fra deg 😊 Du kan sende meg en mail til [email protected]. Takk igjen for at du har blitt kunde hos oss. Ha en nydelig torsdag! Beste hilsen Martin, NextGenTel

Elendig kundeservice.

Omtale av  Geir S

Sendte ved en feil min fiberboks tilbake til min gamle leverandør av fiber.. Måtte betale for montering av ny boks. Det tok en mnd før jeg ble koblet til. Først når jeg ble koblet til forstod jeg at jeg manglet fiberboksen. Når jeg da vil angre kjøpet, var angrefristen gått ut. Så nå betaler jeg i et år framover for en tjeneste jeg ikke får.

Svar fra NextGenTel
22.08.2024 11:03

Hei Geir, Tusen takk for at du deler din omtale med oss! Jeg skjønner at det er en kjip situasjon å måtte vente så lenge på nett, når det i utgangspunktet bare skulle være en omkobling fra gammel leverandør til oss. Fiberboksen skal stå igjen siden vi leverer på samme linjer og dette prøver vi å kommunisere i våre e-poster i forkant av at du får internett fra oss. Jeg håper at du har fått hjelp til nå og at du er koblet på nett. Hvis ikke vil jeg at du ringer oss på 98707979, sånn at vi kan hjelpe videre så fort vi kan med det. Ha en fin torsdag. Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Helt greit.

Omtale av  Danil N

Overføringen var smooth. Jeg hadde nettet i 2 dager før den gikk ned. Funket greit. Så gikk den ned og har ikke vært oppe på en uke. Ingen kommunikasjon fra leverandør.

Svar fra NextGenTel
11.07.2024 09:39

Hei, Danil! Takk for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Helt supert å se at byttet til oss gikk smooth! Resten av opplevelsen din kan vi vel ikke kalles særlig smooth... Det må vi få ordnet opp i. Jeg får kun sett fornavnet ditt her på Bytt.no, men jeg vil finne en god løsning på problemet. Det hadde vært supert om du sendte meg en mail på [email protected] med litt mer informasjon om abonnementet ditt. Da kan jeg se på saken 😊 Takk igjen for at du har blitt kunde hos oss. Ha en flott torsdag! Beste hilsen Martin, NextGenTel

Sømløs overgang

Omtale av  Mona

Overgangen fra Telenor til NextGenTel gikk sømløst og uten problemer. De ordnet også med oppsigelse hos forrige leverandør, så det var svært lite vi måtte ordne selv.

Svar fra NextGenTel
11.07.2024 09:02

Hei, Mona! Takk for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 En helt sømløs overgang klinger veldig bra i mine ører, og det er flott å se at du er fornøyd med hvor enkelt det var å bytte til NextGenTel 😊 Med NextGenTel skal du få en enkel internettleverandør hvor det er enkelt å være kunde. Husk at du enkelt kan administrere abonnementet ditt, og chatte med kundeservice, i MinSide-appen vår. Ha en nydelig torsdag! Beste hilsen Martin, NextGenTel

NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR