NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Denne omtalen gjelder kun leveransen av fiberbredbånd, som i skrivende stund jeg fortsatt venter på. Det er nå tre uker siden jeg bestilte fiberbredbånd fra NextGenTel til vårt nye hus. Siden bestilling har jeg ikke hørt noe fra selskapet, annet enn at de ønsker meg velkommen som kunde og de skal sende utstyr så raskt som mulig. Frem til i dag; hvor jeg mottar en relativt overraskende e-post hvor de avslutter mitt kundeforhold. Hvilket kundeforhold tenker jeg da, jeg har jo fortsatt ikke mottatt noe fra de... Nå vel, jeg ringer deres kundeservice hvor jeg naturligvis må stå 17 min i kø før jeg får svar. Personen som svarer er vennlig, men kan ikke helt forklare hva som har skjedd. Må stå på vent i 3-4 minutter mens han undersøker saken. Når han så kommer tilbake til meg får jeg beskjed om at de må legge inn bestillingen helt på nytt. Jaja, ok, da får de gjøre det. Jeg spør så hvor lang tid vil det ta før jeg kan forvente å være på nett, og får til svar: 2-5 uker, avhengig av hvor lang tid det tar å sende utstyr og når en montør kan komme til oss. Så nå venter vi da... Hvor lenge vil vel bare tiden vise. Utrolig skuffende er det hvertfall!!
Hei Torbjørn. Her høres det dessverre ut som at det ble gjort en feil ved din første bestilling og jeg kan ikke annet enn å beklage dette. Vi har fokus på at leveranseprosessen skal gå sømløst og fint, men her har dessverre ikke dette vært tilfellet - og det taper begge parter på. Jeg håper og tror at du blir fornøyd med tjenesten når den først er levert. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Rask og god hjelp. Hyggelig person i kundesenter. 🌞
Heisann! Takk for de fine ordene. Ha en flott sommer! 🌞 Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Som ny kunde har vi fått veiledning mht tilkobling av ruter og dekoder og hele overgang til NextGenTel ble smertefritt. Bra valg!
Hei Cam. Vi har jobbet mye med for å få overgangen til oss til å være så sømløs som mulig, så det er kjekt å høre at det gikk smertefritt! God sommer! Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Den fungerer tilfredsstillende. Hadde kanskje fungert bedre med høyere hastighet.
Hei Asbjørn. I noen tilfeller har vi ikke mulighet til å øke hastigheten om det er begresninger tilknyttet linjeavstand og linjekvalitet, men om du er fiberkunde kan vi nesten alltid øke hastigheten om ønskelig. Ta gjerne kontakt igjen om du ikke har spurt om vi kan øke hastigheten tidligere. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Takker for god service med skifte av abonnement.
Har vært veldig fornøyd med Nextgentel og dem løser problem raskt og effektivt. Bra kundeservice der dem alltid har gjort sitt beste med og hjelpe meg når det har vært behov for det.
Hei Paul. Kjekt å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår, det setter vi stor pris på. Ønsker deg en fin sommer. Med vennlig hilsen Samuel NextGenTel
Mister nett litt for ofte og hatt alt for mye trøbbel med router, tross gjentatte klager får jeg ikke ny router. Når det funker er nettet bra.
Hei Helge. Takk for tilbakemeldingen. Det kan være frustrende å miste nett og det ønsker vi å få rettet opp i. Ta gjerne å send oss en e-post til [email protected] så skal vi se nærmere på saken. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel