NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Overføringen til Nextgentel gikk smertefritt. Veldig fornøyd så langt.
Hei, Stig Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel 💚 Så kjekt å se at overgangen til oss gikk smertefritt, vi jobber på for at det skal være enkelt å bli kunde hos oss 🥳 Takk for at du tar deg tid til å legge igjen din tilbakemelding om oss her på Bytt.no, det setter vi i NextGenTel stor pris på, og ikke minst er vi storfornøyd med at du vil være kunde hos oss 🤗 Ønsker deg en riktig fin dag Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Råd om å plassere ruter høyt, med ledningen er for kort.
Hei, Anne E Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel 💚 Vi setter stor pris på at du legger igjen din opplevelse som kunde hos oss her på Bytt.no! Det stemmer at vi gir råd om blant annet å plassere ruter høyt, men det er mange faktorer som spiller inn for hva som vil gjøre at WiFi fungerer optimalt og det kan variere i forskjellige hjem. Vi har delt flere artikler på nettsiden vår hvor du kan lese om våre beste tips når det kommer til trådløst nett. J Jeg ser du vurderer hastigheten på nettet bra, men vi hjelper gjerne om du har noen spørsmål! Tar du kontakt med oss på chat eller telefon, så står en rådgiver med god teknisk kompetanse klar til å hjelpe deg 🤗 Ønsker deg en riktig fin dag Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Har byttet, leverte på tid, men internettet har vært nede 3 ganger på under en måned, håper ikke trenden fortsetter.
Hei, Andre Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel Så kjekt å lese at vi har levert på tid som vi skulle, derimot ikke så kjekt å se at du har opplevd så mye nedetid! Jeg kan ikke ut fra din omtale her på bytt.no lese hva som er årsaken til utfall på nett, men jeg håper du tar kontakt med oss sånn at vi kan undersøke dette nærmere! Ikke nøl med å kontakte oss om du har spørsmål om ditt abonnement hos NextGenTel 🙌 Ønsker deg en riktig fin dag Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Virker OK hittil men har ikke hatt bredbåndet så lenge.
Heisann, Zakken Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel 🤗 Så kjekt å lese at du er fornøyd hittil, så er det opp til oss å jobbe på for at du skal være minst like fornøyd med leveransen fra oss fremover! Har du noen spørsmål til abonnementet fra oss må du gjerne ta kontakt, så står vi klare til å hjelpe. Vi takker for at du tok deg tiden til å legge igjen din tilbakemelding her på Bytt.no 💚 Ønsker deg en riktig fin dag Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Fungerer greit, kopla på eigen ruter utan problem.
Hei, Eivind Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel 💚 Veldig kjekt å se at du fikk koblet ruter på uten problem, vi jobber på for at det skal være enkelt å bli kunde hos oss! Ikke nøl med å ta kontakt med oss hvis du har noen spørsmål om ditt abonnement 🤗 Vi setter pris på at du tok deg tid til å legge igjen din tilbakemelding om oss her på Bytt.no. Ønsker deg en strålende dag 🌞 Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
God service men koblingen mot Telenor router feilet.
Hei, Rune V Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en omtale om oss her på Bytt.no, veldig kjekt å lese at du anbefaler oss, det settes stor pris på av oss her i NextGenTel 💚 Vi er veldig glade for å ha deg som kunde og vil takke for at du velger internett fra oss! Har du noen spørsmål står vi klare til å hjelpe via Chat eller telefon 🤗 Ønsker deg en riktig fin dag Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Hakkete signal til TV, selv om den er koblet til med kabel til wifiboks. Til stadighet kobler signalet helt ut.
Hei, Trygve Ø Så kjipt at du har en dårlig opplevelse av leveransen fra oss 😔 Du skriver at det er hakkete TV-signal selv med kabel til internettruter, sånn skal det jo ikke være og jeg skjønner godt at det er frustrerende! Det er veldig beklagelig at du har fått en sånn oppstart som kunde hos oss. Og jeg håper du tar deg tiden til å kontakte oss sånn at vi kan ta fatt på problemet så snart som mulig! Vi er tilgjengelig til å hjelpe deg på Chat via MinSide eller telefonnummer 98707979 😊 Håper dette ordner seg snart og at du får en bedre opplevelse som kunde hos oss! Ønsker deg en riktig fin dag Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel