NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Selger lovte meg at dere skulle ordne alt. Jeg fikk tilsendt 2 pakker som jeg har returnert,da jeg ikke har kompetanse til å installere det nye utstyret.Jeg sa opp avtalen den 27.08.24.uten at dere har tatt hensyn til dette. Dere fortsetter som alt er ok.
Hei Inge, Vi takker for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no! Vi skulle hatt litt flere detaljer om bestillingen din for å hjelpe deg videre her. Jeg håper du kan ta kontakt med oss sånn at vi får sjekket at alt er i orden. Du kan nå oss på telefon 98707979 eller chat via MinSide. Ønsker deg en fin onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Fiber er greit. Nett er greit. Tv blir dere kontaktet
Hei Trond, Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 💚 Kjekt å se at fiber fungerer greit, med det håper jeg du mener at det fungerer akkurat som det skal. Ikke nøl med å ta kontakt hvis du har noen spørsmål til ditt abonnement. Vi skal jobbe på for at fortsettelsen av ditt kundeforhold skal være enkelt! Jeg ønsker deg en flott onsdag 😊 Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Lang leveringstid og installerte ikke fiber/mediekonverter uten at jeg måtte feilmelde og vente på tekniker. Måtte totalt vente nesten en måned før linjen var klar. Ellers virker linjen stabil etter installasjon
Hei Morten, Så kjipt at det ble en lang og feilaktig overgang til oss, vi jobber jo på for at det skal være enkelt - så her har vi forbedringspotensial. Men det er kjekt å lese at alt fungerer som det skal nå, så skal vi jobbe på for at det skal være enkelt for deg som kunde hos oss videre 😊 Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel! Ønsker deg en flott onsdag. Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Jeg får gjentatte telefoner fra salg selv om de ikke kan levere til oppgitt adresse
Hei T, Tusen takk for at du legger igjen din omtale. Kan du sende meg en e-post med telefonnummer vi ringer til og adressen vi ringer for til [email protected]? Da kan jeg informere videre, og du slipper å bli ringt med samme beskjed igjen 😊 Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Bestilte fiber og tv hos nextgentel. Alt gikk uten problemer. Koblet meg opp med hjelp av nextgentel super veileder (Anonymisert navn) i den andre enden av telefonen. Det fungerer helt utmerket. God service og hyggelige priser. Noe venting kan det være om du ringer, men de kan ringe tilbake så slipper man venting. Skrive inn på min side kan man også gjøre, da får man svar innen 48 timer. Anbefales 😀
Hei, Torstein Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 💚 Utrolig kjekt å få tilbakemelding om at du er så fornøyd med servicen du har fått. Vi skal jobbe på for at fortsettelsen av ditt kundeforhold skal være enkelt! Jeg ønsker deg en flott onsdag 😊 Beste hilsen Jenny, NextGenTel
sømløs overføring fra forrige leverandør av fiber til nextgentel ! meget bra !
Hei Gunstein, Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 💚 Veldig kjekt å se at du har hatt en sømløs overgang til oss. Vi skal jobbe på for at fortsettelsen av ditt kundeforhold skal være enkelt! Jeg ønsker deg en flott onsdag 😊 Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Prøver å få hjelp på chat hos Nextgentel, hvor de etter hver slutter å svare. Ringer inn i stedet, men der blir jeg automatisk koblet fra fordi systemet deres sier at jeg er allerede i kø på chat eller telefon. Logger inn igjen, men får ikke lukket chatten på noe som helst måte. Er da altså blokkert fra å motta hjelp fra NextGenTel. Helt utrolig elendig kundeservice!!!
Hei, Så kjipt at du ikke fikk god hjelp i kontakt med oss, vi jobber jo for at det skal være enkelt å være kunde. Jeg håper for all del at du har kommet i kontakt og fått svar på dine spørsmål nå! Om du ikke har det så kan du sende en e-post til [email protected], så skal jeg hjelpe deg videre. Ønsker deg en fin onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel