NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Opplevde forferdelig dårlig kundeservice ved klage på faktura, de fakturerer deg for frakt for å sende fram og tilbake utstyr, til og med når det er feil på deres utstyr. Ved bytte så skjedde det en feil med at nextgentel tok over linja før avtalt tidspunkt, og vi endte opp med ingen internett eller tv i ca. en månede. når vi ringte å ba de om hjelp fikk vi ingen hjelp og det virket som at de bare halte ut tiden, de sa de skulle ringe opp igjen og følge opp saken men hørte ikke noe, måtte selv ringe de opp igjen for å følge opp saken. det virker også som at det kun er en kundeservice behandler, sitter som regel mellom 45-90 minutter i kø hver gang.
Hei Aleksander, Aller først, takk for at du valgte å bli kunde hos NextGenTel, og at du tok deg tid til å gi oss denne tilbakemeldingen. Det er selvfølgelig fryktelig kjedelig å høre at du støtte på problemer underveis i leveransen, og at du opplever å ikke ha fått noe særlig hjelp 😣 Sånn vil vi naturlig nok ikke at starten på et nytt kundeforhold skal være - og vi tar med oss slike tilbakemeldinger videre for å se hva vi kan gjøre bedre fremover. Akkurat dét hjelper jo ikke på din opplevelse her, og jeg er den første til å forstå hvor frustrerende dette oppleves fra din side. Dessverre sitter jeg uten mulighet til å se detaljer i akkurat din sak, men jeg anbefaler deg å kontakte oss via MinSide eller App, og forklare problemstillingen. Akkurat det med manglende nett får vi jo ikke gjort noe med nå, men du skal selvfølgelig ikke måtte betale for utstyr det er feil eller mangler på, så det kan vi få sett på og evt. rettet opp i. Utover det så kan jeg ikke annet enn å beklage at førsteinntrykket ble mega-dårlig for deg. Jeg håper at du har internett og tv igjen nå, og at det funker som forventet - tross noen startvansker. Ønsker deg en fortsatt fin uke, og takker igjen for at du tok deg tid til å sende tilbakemeldingen. Mvh Christian NextGenTel
Ikke bytt til Nextgentel. Angrer at jeg byttet fra Telenor da alt virket ..nå virker det ikke lenger og brukt mye tid og energi for å få ting til å virke og hjelper ingenting.
Hei Jaana, Så trist å høre at du, selv etter å ha brukt mye tid og energi, ikke opplever at ting funker som forventet 🥲 Vi skjønner at internett bare skal funke, og ønsker selvfølgelig at du som ny kunde skal sitte igjen med en god opplevelse etter å ha byttet leverandør. Dessverre er det ikke alltid sånn at teknikk spiller på lag, men da må vi prøve å løse det! Jeg kjenner ingen detaljer i saken din, så jeg anbefaler deg å kontakte oss via MinSide eller App. Der får du hjelp av våre svært dyktige medarbeidere på kundeservice og feilretting. Jeg håper virkelig at dette ordner seg for deg raskt, om det ikke er fikset allerede. Og så håper jeg også at vi får anledning til å rette opp det dårlige førsteinntrykket, og at tiden fremover blir problemfri og at leveransen av våre tjenester står til din forventning. Ønsker deg en fortsatt fin dag! Mvh Christian NextGenTel
Hittil er jeg fornøyd. Kan ikke utdype meg så meget om data. Litt oppe i Åra. Passert di 80 så til det jeg bruker nettet er jeg fornøyd. Ungdommen prøver og lære meg noe nytt nå og da🤝
Hei Jan, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NextGenTel ☺️ Gøy å høre at "ungdommen" hjelper til også 😅 Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding til oss, og så ønsker jeg deg en fin uke videre ☺️ Mvh Christian NextGenTel
Rask og stabil som forventet. God informasjon på forhånd, anbefales.
Hei Yusuf, Takk for at du har valgt å bli kunde hos NextGenTel, og tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding til oss - det skal du vite at vi setter stor pris på 🙏 Ekstra gledelig å høre at tjenesten oppleves som rask og stabil, og at vi leverer til de forventningene som er satt. Vi takker for anbefalingen, og skal fortsette å jobbe på for at du og alle andre kunder skal ha opplevelsen av at vi leverer som forventet (og kanskje litt ekstra 😉) også i fremtiden ☺️ Ønsker deg en nydelig uke videre 🥳 Mvh Christian NextGenTel
Greit levert og virker bra. Men Rikstv er ikke på pass.
Hei Karl, Takk for en hyggelig tilbakemelding, og at du har valgt å bli kunde hos NextGenTel 🥳 Godt å høre at leveransen har svart til forventningene. Når det kommer til RiksTV og at det ikke er på plass så har jeg ikke anledning til å se detaljer i kundeforholdet ditt osv. Derfor, om det fortsatt ikke har kommet på plass, anbefaler jeg deg å kontakte oss via MinSide, eller RiksTV direkte, for å avklare hvorfor det evt. er forsinkelse eller hva du kan forvente ift. levering av tjenesten. Ønsker deg en flott uke ☺️ Mvh Christian NextGenTel
Leverer som avtalt, med bra kundeservice på chat. Faktisk ekte personer.
Hei Eddie, Tusen takk for at du har valgt å bli kunde hos NextGenTel, og takk for at du tok deg tid til å legge igjen den hyggelige tilbakemeldingen. Det betyr mye for oss 🥳 Og, vi er selvfølgelig helt enige - ekte personer = ekte hjelp 😅 Vi skal fortsette å gjøre vårt aller ytterste for å levere en tjeneste som på alle måter står til forventningene som nå er satt igjennom det gode førsteinntrykket 🙏 Ønsker deg en riktig fin uke videre! Mvh Christian NextGenTel
Ryddig kundebehandling. Overgangen fra Telenor 100/100 til NextGenTel 50/50 gikk uten problemer. Ruter ble byttet en uke før overgang. TP-link Archer AX55 AX3000.
Hei Hans Petter, Tusen takk for at du har valgt å bli kunde hos NextGenTel, og ikke minst for den hyggelige tilbakemeldingen - det setter vi stor pris på 🥳 Jeg håper opplevelsen står til forventningene og det gode førsteinntrykket også i fremtiden, og ønsker deg en riktig fin uke videre ☺️ Mvh Christian NextGenTel