NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De påstår det kostet de penger den lille tiden jeg sto på listen dems. Frarådes på det sterkeste
Her hos meg har nettet vært stabilt og bra. Fikk ikke den hastigheten de lovet, men etter litt klabb og babb ble det bra. Om noe skulle blitt bedre er det kundeservice, nesten umulig å få svar der.
Hei Per! Takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi pris på 🥳 Og takk for at du også peker på ting vi kan bli bedre på! Kundeservice og svartid er noe som har høyt fokus hos oss, nettopp fordi vi vet at det noen ganger kan ta i overkant lang tid å komme i kontakt med oss. Men vi blir bedre 😍 Ha en strålende dag 😊 /Christian
Deres selger informerte oss ikke at vi kan bli nødt til å kjøpe eller leie bokser hos dem – tvert imot, han forsikret oss at vi trenger ikke ny ruter (untatt tv-boks). Da Telenor stengte sine bokser, og vi fikk beskjed fra NextGenTel at vi MÅ kjøpe er leie hos dem, sa vi opp avtalen. VI fikk en bot på 4900kr for det. En utrolig frekk hundebehandler (kunne skrive navnet hennes hvis jeg trodde at NextGenTel bryr seg om kunder) påstår at det ikke er deres skyld fordi ”boksene fungerte da vi signerte avtalen”... Tar det videre opp med Forbrukerrådet.
Hei Anna, Veldig kjedelig å høre at du har hatt en negativ opplevelse hos oss. Uten å kjenne din sak spesifikt vil jeg si at det er svært overraskende å høre at du har blitt fortalt at du MÅTTE leie av oss, og hvis så er tilfelle er det svært beklagelig. Vi er åpne i all kommunikasjon rundt at noen leverandører har lagt inn sperrer på utstyr du som kunde har kjøpt fra de tidligere, og at denne sperren blokkerer WiFi-funksjonaliteten når du får bredbånd fra andre leverandører. Vi er like åpne på at du kan leie dette utstyret av oss, eller kjøpe det på hvilken som helst elektronikkbutikk. Jeg håper du tar deg tid til å sende meg en rask e-post på [email protected], eller sender oss en chat-melding på Facebook hvor du henviser til denne dialogen, for jeg ønsker veldig gjerne å følge opp hvis det er sånn at du har fått feilaktig informasjon. Ha en fin dag videre /Christian
Jeg angret bestillingen og ringte RiksTV om dette, det var helt i orden var svaret jeg fikk. I dag får jeg beskjed fra nex gen tell om at angrefristen er gådd ut og at jeg vil få et gebyr på kr 4990, hva gjør jeg???
Ble kunde hos next gentel og fikk dato med oppkobling til internett. Dato kommer og går uten internett. Ingen i kundeservice har snøring. Får 3 forskjellige beskjeder om datoer flere uker frem i tid. Avslutter pga dette kundeforhold og bytter til Telenor. Etter 2 måneder som kunde hos Telenor blir vi koblet av og byttet tilbake next gentel trass bekreftelse fra next gentel kundeservice at vi ikke er kunde hos de lenger. Telenor bekrefter at Next gentel har gått inn og byttet oss tilbake til seg som leverandør UTEN VÅRT SAMTYKKE. Kaos og Hårreisende service… Løp.
Tegnet abonnement hos NextGentel, og får beskjed at de ordner med alt. Oppsigelse av nåværende leverandør, så jeg trengte ikke tenke på noen ting. Dette viser seg ikke å stemme. Endte opp med og betale for to leverandører. Sier da opp NexGentel, men da skal de ha betalt for 6 måneder som gebyr for avtalebrudd. STYR UNNA.
Har vært uten internett i 1 døgn etter overgang fra Telenor! Elendig service!! Ikke svar på kundeservice, 27 stk. foran i kø. Har hjemmesentral (trygghetsalarm)som er netttilkoblet, denne er nå ut av funksjon. Med andre ord: en fare for liv og helse! Styr unna Nextgentel.