NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg angret bestillingen og ringte RiksTV om dette, det var helt i orden var svaret jeg fikk. I dag får jeg beskjed fra nex gen tell om at angrefristen er gådd ut og at jeg vil få et gebyr på kr 4990, hva gjør jeg???
Ble kunde hos next gentel og fikk dato med oppkobling til internett. Dato kommer og går uten internett. Ingen i kundeservice har snøring. Får 3 forskjellige beskjeder om datoer flere uker frem i tid. Avslutter pga dette kundeforhold og bytter til Telenor. Etter 2 måneder som kunde hos Telenor blir vi koblet av og byttet tilbake next gentel trass bekreftelse fra next gentel kundeservice at vi ikke er kunde hos de lenger. Telenor bekrefter at Next gentel har gått inn og byttet oss tilbake til seg som leverandør UTEN VÅRT SAMTYKKE. Kaos og Hårreisende service… Løp.
Tegnet abonnement hos NextGentel, og får beskjed at de ordner med alt. Oppsigelse av nåværende leverandør, så jeg trengte ikke tenke på noen ting. Dette viser seg ikke å stemme. Endte opp med og betale for to leverandører. Sier da opp NexGentel, men da skal de ha betalt for 6 måneder som gebyr for avtalebrudd. STYR UNNA.
Har vært uten internett i 1 døgn etter overgang fra Telenor! Elendig service!! Ikke svar på kundeservice, 27 stk. foran i kø. Har hjemmesentral (trygghetsalarm)som er netttilkoblet, denne er nå ut av funksjon. Med andre ord: en fare for liv og helse! Styr unna Nextgentel.
Har snakket med kundeservice og spurte om det er noen faktura igjen som skal betales, kundeservice informerte at alt er betalt. Så plutselig sender de regning til inkasso. De fortjener ikke en stjerne engang. Absolutt ikke anbefalt denne bedrift.
Vi har hatt nett fra nextgentel over mobilnettet siden Juni 2021 her vi bor nå. Det er meget ustabilt og alt utstyr må restartes hver dag eller annenhver dag for å få det til å gå. Etter mye meldinger frem og tilbake er det fremdeles like ille. Detter ut av forelesninger og tilkobling til spill, hastigheten derimot er bra! Men hjelper lite med hastighet når man ikke får gjort noe i mer enn et par minutter før man faller ut. Takk for meg Nextgentel, aldri mer.
Nettet varierer mye.noen ganger kobler det helt ut. du får ikke kompensasjon for det og kundeservice fungerer dårlig.ikke å anbefale