NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Merker ikke så mye forskjell på det vi hadde fra før😋
Hei Bente M, Tusen takk for din omtale her på Bytt.no! Så lenge internett gikk som smurt hos deg tidligere, så er vi helt fornøyd med å høre at du ikke merker forskjell siden vi leverer med 100 % Telenor-fiberdekning! 😁 Takker for at du velger internett fra oss, vi skal jobbe på videre for at du skal ha en god deal på internett! 🙌 Ønsker deg en riktig fin dag Jenny NextGenTel
Altfor dårlig kundeservice Håpløst å komme gjennom på telefon. Altfor sen levering i henhold til avtale. 3 mnd etter avtale Det førte til mye kostnader og vanskeligheter i forhold til daværende leverandør Åpne opp for e-post i kundeservice
Hei Odd, Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen din omtale om oss her på Bytt.no, din opplevelse og mening er viktig for oss! Jeg kjenner ikke til bestillingsløpet på ditt abonnement, men det høres ut som det har vært en lang og vanskelig prosess å få startet ditt kundeforhold hos oss. Vi jobber hele tiden for å gjøre enkelt å bli kunde hos NextGenTel, her ser det ut som at vi har bommet med å gjøre det, det vil jeg beklage for! Vi tar til oss kritikken og jobber videre for å gjøre prosessen enda bedre 🙌 Vi har til tider hatt for lang ventetid på telefon! Det gjort en kjempe jobb hos vår kundeservice for å få ned ventetiden og siste ukene har vi stort sett hatt kort ventetid. Hvis du skulle ha noen spørsmål til abonnementet eller problem med internett, så står vi klare for å hjelpe deg på telefon eller chat😀 Ønsker deg en riktig fin mandag og takker for at du velger bredbånd fra NextGenTel! Jenny NextGenTel
Har ingen negativ opplevelse. Vet ikke mere å berette om saken
Hei, Sigri J. A Tusen takk for din omtale her på Bytt.no, vi setter stor pris på at du legger igjen en tilbakemelding om din opplevelse og mening om oss! Helt supert at du er fornøyd, så lenge alt fungerer som det skal - så er det ikke så mye mer å si 😄 Vi gleder oss til å fortsette å jobbe for å gjøre det enkelt å være kunde hos oss og presse prisene slik at du alltid har en god deal! 🙌 Ønsker deg en riktig fin dag Jenny NextGenTel
Utstyret ble levert til avtalt tid, var lett å koble opp og fungerer som det skal.
Hei, Randi Takk for at du tar deg tid til å legge igjen din omtale om oss her på Bytt.no! Vi er glad for å høre at du er fornøyd, utstyret ble levert til riktig tid og at det var lett å koble opp – det er akkurat sånn det skal være 😄 Vi gleder oss til å fortsette å jobbe for å gjøre det enkelt å være kunde hos oss og presse prisene slik at du alltid har en god deal! 🙌 Ønsker deg en riktig fin dag Jenny NextGenTel
Oppkoblingen til dere var ikke slik selgeren beskrev. Han sa at alt gikk automatisk, jeg behøvde ikke gjøre noe. Det stemte ikke i det hele tatt. Tok 3 timer.
Hei, Viggo R Takk for at du tar deg tid til å legge igjen din omtale om oss her på Bytt.no! Så kjipt at oppkoblingen tok lang tid ved omkobling til oss. Vi jobber hver dag for å forenkle prosessene så det skal være enkelt å bli kunde hos oss. Vi håper at alt er på plass som det skal være nå, og at vi leverer et problemfritt internett hjem til deg ⚡ Tusen takk for at du velger bredbånd fra NextGenTel, vi skal fortsette å presse prisene for at du skal ha en god deal på internett! Ønsker deg en riktig fin dag Jenny NextGenTel
Ingen ting fungerer slik selger lover.Setter kunden i ein fortvilt situasjon Skulle svert gjerne fått selger i tale og forklart seg
Hei Terje, Tusen takk for at du legger igjen en tilbakemelding om din opplevelse her på Bytt.no! Det er veldig kjedelig å høre at ingenting fungerer slik du er lovet av selger. Jeg vet ikke hva du er lovet og hvordan det skiller seg fra hva du har fått fra oss, men vi jobber for å være ærlig og at det skal være enkelt å bli kunde hos oss. Vi må beklage så mye siden du ikke sitter igjen med den opplevelsen. Jeg håper uansett du tar kontakt med oss igjen sånn at vi kan prøve å komme frem til en løsning som kanskje passer bedre for deg enn det du har fått fra oss! Du kan ringe oss på telefon 987 07 979, eller chatter via MinSide, så står en dyktig medarbeider klar til å hjelpe til 😊 Ønsker deg en riktig fin dag! Jenny NextGenTel
Jeg savner tekst tv på nrk som jeg normalt bruker endel
Hei, Geir Vi setter pris på at du legger igjen din omtale her på Bytt.no! Tusen takk for at du velger internett og TV fra NextGenTel og RiksTV. RiksTV har tekst tv til NRK kanalene på følgende kanaler: 995 for NRK1, 996 NRK 2 og 997 NRK 3. Håper ellers at alt fungerer som det skal med internett og TV hjemme hos deg. Dersom du har spørsmål om internettabonnementet ditt og ønsker rådgivning fra oss står vi klare til å hjelpe deg på telefon 987 07 979. Ha en flott mandag! Jenny NextGenTel