NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Funker bra rask nok. Bare god erfaring Anbefales og bedre enn Telenors.
Hei, Anders B Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel! Veldig kjekt å høre at du har hatt en god erfaring til oss til nå, og ikke minst at det har fungert bedre etter du byttet til oss 😁 Internett via fiber skal være lynraskt, om du opplever treghet på WiFi så kan du gjerne sjekke tipsene vi har på hjelpesiden vår eller på NextGenTel nytt. Om det ellers er noe du trenger hjelp kan du gjerne kontakte oss, vi står klare til å hjelpe deg 😊 Ønsker deg en riktig fin dag Jenny NextGenTel
Har kun hatt NextGenTel en ukes tid, men så langt er jeg fornøyd.
Hei, John Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel 💚 Vi blir veldig glade for å høre at du er fornøyd så langt, og skal jobbe på videre for at du skal fortsette å være minst like fornøyd med internett fra oss. Ønsker deg en riktig fin dag Jenny NextGenTel
Har hatt vanskelig å få kontakt med dere med telefon. Ellers er jeg fornøyd.
Hei Joan! Vi vet at det i perioder kan være noe ventetid på telefonen til kundeservice, og vi jobber hver eneste dag med å gjøre dette bedre. Jeg håper du fikk kontakt og svar på det du lurte på ☺️ Uansett er det svært gledelig å høre at du er godt fornøyd ellers! Takk for at du har valgt NextGenTel som leverandør, og takk for tilbakemeldingen din - den setter vi pris på 🥳 Ønsker deg en fortsatt strålende uke Mvh Christian NextGenTel
Hadde Telenor før , hadde masse problemer med nettet med dem, måtte restarte systemet hele tiden. Telenor nektet å gjøre noe med det siden vi ikke hadde deres wifi router. NextGenTel har derimot levert stabilt nett på samme utstyret som jeg hadde, har ikke falt ut en eneste gang.
Hei, Rune J. P Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel! Så kjekt å høre at du er fornøyd med stabiliteten på nettet så lang, og ikke minst gøy å høre at det fungerer bedre etter du byttet til oss. Og vi skal jobbe på videre for at du skal være like fornøyd med tjenesten fra oss videre og at du har en god deal på internett! Du kan også stole på at vi alltid vil hjelpe våre kunder så godt som vi kan 😄 Ønsker deg en strålende dag Jenny NextGenTel
Merket ingen forskjell på selve nettet, men rooteren var mye bedre. Hadde bedre dekning på rom jeg tidligere slet med å ha gode signal.
Hei Nils! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Svært gledelig å høre at du er godt fornøyd med leveransen og tjenesten så langt ☺️ Som du selv bemerker, så er det ingen (skal ikke være) forskjell på selve nettet - vi leverer som kjent fiber på Telenor sine fiberkabler (vi bare er billigere 🥳) Det er også veldig gøy å høre at du er fornøyd med ruteren og at du nå opplever bedre rekkevidde og dekning enn tidligere! Ønsker deg en strålende uke ☺️ Mvh Christian NextGenTel
Som forventet. Leverte som de skulle i god tid, med utstyr som var enkelt å få koblet til. Deco ruter jeg fikk tilsendt, kunne med fordel ha hatt lengre kabler, disse var korte. Litt skuffet over belastning av frakt av utstyr for meg som ny kunde. Et tilfelle som var frustrerende var å få kontakt med kundesenteret. Ble kastet ut av køen flere ganger, fordi systemet til Nextgentel mente jeg var i kø på en chat som ikke stemte. Ellers er hastighet, faktura og leveringen som avtalt. Helt topp.
Hei Jan! Så hyggelig å høre at leveransen og tjenesten står til forventningene! Jeg tar med tilbakemeldingene videre, og ser hva vi kan gjøre ift. ekstrautstyr, og ikke minst om det har vært noe systemmessig som har hatt innvirkning på det du nevner om kontakten med kundeservice. Det er ikke noe vi på stående fot er kjent med at er en utfordring generelt. Setter uavhengig av dette utrolig stor pris på at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding av opplevelsen din. Det er svært nyttig for oss ☺️ Ønsker deg en flott uke videre! Mvh Christian NextGenTel
Vi har vært uten nett siden lørdag. Ikke tv eller noen ting. Dere må rette nå. Har fungert bra frem til lørdag
Hei Inger! Takk for at du la igjen en omtale her på Bytt.no, og takk for at du er kunde hos oss 🤗 Her må jeg bare legge meg paddeflat! Jeg forstår veldig godt at du er skuffet når du har vært uten nett og TV siden lørdag. Det skulle vi gjerne vært foruten, og jeg håper at feilen har blitt fikset i skrivende stund. Driftsfeil er aldri noe kjekt, men du kan være trygg på at vi og våre samarbeidspartnere alltid jobber så raskt som mulig for å fikse små og store feil. Enten fiberkablene blir ødelagt av vær, vind eller uheldige gravemaskiner som ikke har sendt inn gravemelding (ja, det har faktisk skjedd noen ganger 🙄). Jeg skal ikke røpe hvem som vant MGP på lørdag, men jeg håper at du får hentet deg inn igjen på helgens programmer med RiksTVs 7-dagers ukesarkiv som jeg syns er ganske nyttig å ha. Igjen - takk for at du er kunde hos oss, og jeg lover deg at vi fremover skal gjøre alt vi kan for å rette opp i inntrykket du fikk av oss gjennom helgen 💚 Jeg ønsker deg en veldig fin tirsdag! Martin NextGenTel