Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 195 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 195 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 195 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
193
978
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no

Vi er veldig fornøyd. God service til OK pris.

Omtale av  Christian A

Bestilling over telefonen gikk fint. Installatørene var veldig grei og tv/internett har fungert knirkefritt den første uken. Apple TV var også gull. Lett å lære, enkel å bruke, virker hele tiden. Vi benytter egen ruter, og kan derfor ikke gi tilbakemelding på Wifi.

Svar fra NextGenTel
02.02.2024 11:30

Hei, Christian A Gøy å høre at du opplever overgangen som enkel og at du er fornøyd - da høres det ut som vi gjør jobben vår riktig, for det skal være enkelt å bli kunde hos oss! Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel og for at du legger igjen din tilbakemelding 💚 Ønsker deg en strålende helg Jenny NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ikke verdt kronene det ble billigere.

Omtale av  Tor H. A

Var fornøyd telenor kunde. Ble oppringt av en litt løgnaktig Riks-TV/Nextgentel selger med lovnad om ett par hundre kroner billigere fiber i måneden. Gikk fra 250 linje til nå ha 100 linje. Alt av tråløst utstyr må omprogrammeres og printer lar seg blant annet ikke omprogramere til nytt nett så i det hele angrer jeg på hele bytting så langt. Hadde ikke byttet om ikke naboer gjorde det samme. Tror de angrer de også. Ikke verdt bryet de hundre lappene. Men nettet virker greit så langt selv om kundeservice måtte trå til for å få det opp å gå. Ikke så enkelt som selger prøver å selge det inn.

Svar fra NextGenTel
02.02.2024 11:18

Hei, Tor H. A Vi setter stor pris på at du legger igjen din omtale her på bytt.no, det er til god hjelp når vi skal finne ut hva vi må forbedre oss på fremover. NextGenTel er opptatt av å tilby kundene våre den hastigheten man faktisk har brukt for, hvorfor betale for mer internett enn man trenger? Vi tilbyr den hastigheten som vi ser for oss at passer best til bruket hjemme hos kunden. Jeg vet ikke hvilket utstyr det er du har fått etter byttet til oss, men jeg vil gjerne at du skal vite at vi har valgfrihet på utstyr. Du kan velge mellom utstyret vi har å tilby, eller eventuelt bruke eget utstyr hvis du heller ønsker det. Vi er lei for at din opplevelse i starten av oppstarten ikke har opplevdes som enkelt, vi vil at det skal være enklest mulig å bli kunde, men jeg ser vi enda har en vei å gå for og bli enda bedre! Jeg håper at du tar deg tid til å kontakte oss, sånn at en av våre dyktige rådgivere kan hjelpe med å finne en løsning på hvilket utstyr som vil fungere best hos deg! Vi vil gjerne at du skal være fornøyd med abonnementet hos oss 😊 Tusen takk for at du velger bredbånd fra NextGenTel, jeg håper at du blir fornøyd med abonnementet hos oss fremover! 💚 Ønsker deg en riktig fin helg Jenny NextGenTel

Rekommenderes

Omtale av  Peter

Ryddig prossess med å bestille og etablere. Ikke noe å klage på.

Svar fra NextGenTel
02.02.2024 10:54

Hei, Peter Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel! Det er veldig hyggelig å høre at du ikke har noe å klage på, det skal jo tross alt være enkelt å bestille og etablere hos oss 😄 Vi skal fortsette å jobbe på hver dag for å presse prisene, sånn at du har en god deal på internett! Ønsker deg en strålende helg Jenny NextGenTel

Klarer ikke å levere et stabilt nett

Omtale av  Marte M. F

Nettet faller ut hele tiden, nå har det falt helt ut, og det tar mange dager i det hele tatt å få hjelp. Utrolig dårlig kundeservice.

Svar fra NextGenTel
02.02.2024 10:58

Hei, Marte M. F Tusen takk for at du legger igjen din omtale her på Bytt. Så kjipt at nettet faller ut hele tiden, vi skjønner at det er veldig frustrerende! Vi jobber på for å hjelpe kundene så fort vi kan, men her høres det ut som vi ikke har gjort jobben vår godt nok! Jeg håper problemet er løst nå og hvis ikke så oppfordrer jeg at du kontakter oss igjen, så skal vi gjøre vårt beste for at fiberen du har fra oss skal fungere best mulig🙌 Ønsker deg en riktig god helg Jenny NextGenTel

Dårlig nett

Omtale av  Ingeborg H

Dårlig nett, bruker lang tid på å laste inn sider. Har problemer med å laste inn til tider, og jeg må gjøre det flere ganger.

Svar fra NextGenTel
02.02.2024 10:40

Hei, Ingeborg H Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel, vi setter også pris på at du tar deg til å legge igjen en omtale om oss her på Bytt.no! Så kjedelig å høre at du opplever dårlig nett, jeg ser du har fiber og det er med sjeldenhet selve fiberen som er ustabil, men da gjerne WiFi. Vi vil gjerne få sett nærmere på det problemet! Håper du tar kontakt med oss med dette problemet. Ring oss gjerne på 987 07979 eller kontakt oss på chat, og en dyktig rådgiver står klar til å hjelpe 😊 Ønsker deg en riktig god helg! Jenny NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Mangler internett på dag 9.

Omtale av  Fredrik

Etter dag 3 uten nett fikk jeg kontakt med en hyggelig kontakt i nextgentel som, slik jeg oppfattet det, konkluderte med at det var feil på «fibermodemet» Det skulle bli håndtert ila 3 - 5 dager. Jeg tar kontakt igjen på dag 5 og blir møtt av en kundebehandler jeg opplever som direkte frekk. Var iflg behandleren noe feil i området som jeg beklageligvis ikke har blitt varslet om. Skulle bli kontaktet av en annen instans ila dagen/kvelden for veien videre. Dette er nå 2 dager siden og jeg har fremdeles ikke hørt noe.

Svar fra NextGenTel
02.02.2024 11:27

Tusen takk for at du deler din opplevelse med oss her på Bytt.no! Din tilbakemelding er det vi lærer av og bruker i veien mot forbedring fremover. Jeg kan bare svare generelt, men jeg ser du nevner at du først fikk feil beskjed, opplevde oss som frekk i neste samtale og at tilbakemeldingene fra oss har tatt lang tid. Alle disse tingene vil jeg beklage for, og dette er en tilbakemelding vi tar med oss videre og tar på alvor. Jeg håper for all del at feilen er løst nå, hvis ikke vil jeg oppfordre deg til å ta kontakt med oss - så skal vi gjøre det beste vi kan for å få nøstet opp i problemet så snart som mulig! Jeg håper at du får et bedre inntrykk av oss som leverandør fremover, vi skal jobbe på hver dag for å gjøre det enkelt å være kunde hos oss 🙌 Ønsker deg en fin helg, Fredrik! Med Vennlig hilsen Jenny NextGenTel

Funker like bra som forventet

Omtale av  Thomas J

Ventet en 3mnd tid fra bestilling til monter kom. Men var ei veldig hyggelig og flink monter som kom. Og nå virker alt veldig bra😀

Svar fra NextGenTel
30.01.2024 14:29

Hei, Thomas J Tusen takk for at du legger igjen din omtale her på Bytt.no 😀 Vi skjønner at man helst kunne ønske å få fiberen installert med en gang, men det kan ta litt tid og spesielt på vinteren. Men vi håper likevel at du syns informasjonen har vært god i ventetiden! Veldig kjekt at montøren var flink og at alt virker som det skal nå som fiberen er installert og på plass 🙌 Takk for at du velger internett fra Norges prispresser på bredbånd! Ønsker deg en riktig god ettermiddag Jenny NextGenTel

NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR