NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
8mbps opplasting og 20mbps nedlasting på en 100linje. Helt ubrukelig. Og umulig og komme igjennom på kundeservice. Det koster 6800kr og komme ut av avtalen siden det er 12 mnd oppsigelsestid. Så man betaler for et produkt som ikke fungerer, for så og måtte betale dyrt for og komme vekk fra avtalen.
Fikk dårligt rekkevide ,noe som førte til at skriveren ikke fungerer normalt
Dårligste jeg har opplevd. Angrefrist som er utløpt lenge før jeg har mottatt og testet ut utstyret. 4900,- i bruddgebyr + 2mnd. oppsigelse. Den dagen som min kontrakt går ut så er det oppsigelse. Møkkaselskap.
Bredbånd hopper ut ofte. Vanskelig å komme igjennom på kundetelefon.
Selgeren representerte RiksTV, og nevnte ikke NextGenTel. Selgeren lover mer enn vi fikk, og den første routeren ble derfor returnert. NextGenTel har sendt regning på denne returen Åpningstidene på kundeservice er dårlige.
Sjelden skriver jeg omtaler, enten det er en ekstremt dårlig eller ekstremt god opplevelse. Denne gangen føler jeg behov for å advare alle potensielle kunder om å holde seg unna Nextgentel på grunn av deres elendige kundeservice. Jeg hatt dårlig dekning på 5G-antennen, og hjemmeboksen fungerer ikke som den skal – den blinker konstant rødt. Da jeg først bestilte, var det med en måneds oppsigelse og ingen binding. Nå oppdager jeg imidlertid at de har endret det til 12 måneder uten å informere meg. Jeg har gjentatte ganger kontaktet Nextgentel og tydelig informert dem om at jeg ønsker å avslutte tjenesten hos dem. De forsikret meg om at de ville undersøke saken og gi meg beskjed om de kunne avslutte abonnementet innen maks én uke. Til min store forbauselse mottar jeg plutselig en ny boks i posten med nytt utstyr, uten noen forhåndsvarsel eller informasjon. Dette skaper enda mer frustrasjon ettersom jeg ønsket å avslutte tjenesten! Det har nå gått tre uker, og jeg har måttet purre på dem igjen. Dessverre kommer jeg aldri gjennom til kundeservice på grunn av den uakseptabelt lange ventetiden, som kan strekke seg opp til én time. Etter å ha ringt gjentatte ganger, lykkes jeg endelig med å komme i kontakt med dem. Når jeg endelig får snakke med en representant og ber om å avslutte abonnementet mitt, blir jeg møtt med beskjeden om at de har opprettet en sak og at de skal se på det. En uke senere må jeg igjen purre på dem, og i mellomtiden blir jeg sendt frem og tilbake mellom ulike avdelinger uten noen klar løsning. Alt i alt gjør Nextgentel alt de kan for å forhindre at jeg avslutter abonnementet.
Dere sende regninger uten vi for noen internet det er 6 uke vi har melet nesten kvar uke ingen reaksjon o og nikx