NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Få uttak på routeren og litt rart at den ikke kommer med mulighet for veggmontering
Hei, Arne! Takk for at du har byttet til NextGenTel, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 😊 Det stemmer at det er tre nettverksuttak på Deco-boksen som vi leier ut. På fiber må den første boksen være koblet til fiberboksen med 1 nettverkskabel, og da har du to uttak til overs. Har du flere bokser så vil du ha tre nettverksuttak på boksene. Her har vi kanskje vært for dårlig til å fortelle akkurat det? Det skal vi prøve å gjøre bedre. Grunnen til at det ikke er mulighet for veggmontering av Deco-boksen er en kombinasjon av designet, og at boksen bør stå mest mulig fritt uten at den blir plassert bak benker, skap eller andre fysiske hindringer. Vårt beste tips er at Deco-boksen står fritt og åpent. Gjerne plasser den litt opp fra gulvhøyde i rommet den står i, som på en skjenk for eksempel. Takk igjen for at du har blitt kunde, og for at du deler omtalen din 😊 Jeg ønsker deg en flott mandag! Beste hilsen, Martin, NextGenTel
Billigere enn Telenor. Nettet er akkurat det samme.
Hei, Bernt! Takk for omtalen din, og for at du har byttet til oss i NextGenTel 😊 Her treffer du spikeren på hodet, Bernt. Hos oss får du den samme gode fiberkvaliteten som hos Telenor, bare billigere. Vi jobber hver dag med å holde lave priser, slik at du kan spare penger hver måned 🤩 Ha en superfin mandag! Beste hilsen, Martin, NextGenTel
Mest fornøyd med type router :) god og stabil linje:)
Hei, Kim! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler din omtale her på Bytt.no 🤗 Helt supert å se at du er fornøyd med WiFi-utstyret du har fra oss, og at du opplever linjen som stabil og god. Hos oss skal du få den samme gode fiberkvaliteten som før, bare billigere 🤩 Takk igjen for at du har blitt kunde hos oss. Ha en nydelig mandag! Beste hilsen, Martin, NextGenTel
Vi ble lovet at det skulle være samme hastighet 280 som vi hadde på Telenor, men når dere byttet var det kun 100 hos Nextgentel
Hei, Hans! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 😊 Veldig kjedelig å lese at du har hatt en dårlig opplevelse når du byttet til oss. Telenor har ikke et 280-abonnement, men du tenker kanskje på 250-abonnementet deres? For oss er det viktig at du ikke betaler for mer hastighet enn du trenger. Det betyr at vi er opptatt av å finne ut hva du bruker nettet til, og så anbefaler vi en hastighet som skal dekke behovet ditt. Dersom du opplever at det ikke gjør det, vil jeg gjerne at du gir oss en lyd så vi får fikset det 😊 Du kan nå oss på telefon 987 07 979, eller bruke chatten på MinSide. Jeg ønsker deg en fin mandag, og håper at vi hører fra deg slik at vi kan finne en god løsning. Beste hilsen, Martin, NextGenTel
Fungere ikke i det hele tatt, vi har fiberkabel men produtet fra dere har ingen tilkobling til fiberkabelen.
Hei, Bjørn! Takk for at du har byttet til oss, og for at du deler din omtale på Bytt.no 😊 Veldig kjedelig å lese at du opplevde problemer med å komme på nett når du skulle koble til utstyret. For oss er det viktig at det er enkelt å komme i gang, så her har vi tydeligvis bommet grovt på det. Jeg håper at problemet har løst seg, men dersom det ikke har det vil jeg gjerne at du gir oss en lyd. Du kan nå oss på telefon 987 07 979, eller bruke chatten på MinSide. Jeg håper at vi hører fra deg slik at vi kan få løst problemet 😊 Ha en flott mandag! Beste hilsen, Martin, NextGenTel
Litt tidlig ennå. Hatt litt oppstartproblemer. Håper dette bedrer seg
Hei, Geir! Takk for omtalen din her på Bytt.no, og for at du har blitt kunde hos oss 😊 Veldig kjedelig å se at du har opplevd oppstartsproblemer. Vi prøver å gjøre overgangen til oss så smidig som mulig. Jeg får ikke sett noe mer enn fornavnet ditt her på Bytt.no, men vi vil alltid forbedre oss. Dersom du kan avse et par minutter til å sende meg en mail med kort forklaring på problemet du opplevde, ville jeg blitt veldig glad! Du kan sende meg mail på [email protected]. Takk igjen for at du har blitt kunde hos oss 😊 Ha en flott fredag! Beste hilsen, Martin, NextGenTel
Fleksibel på tidspunkt for installasjon, svært bra!
Hei, Erik! Takk for omtalen du har lagt igjen på Bytt.no, og for at du har blitt kunde hos oss 😊 Fint å se at du opplevde tidspunktet for installasjon som smidig, og at du er fornøyd med hastigheten du får på fiberen. Det høres ut som en god match! Vi skal jobbe hardt videre med å gjøre fiberen enkel å bruke, og ikke minst rimelig. Ha en superfin fredag! Beste hilsen, Martin, NextGenTel