NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fungere ikke i det hele tatt, vi har fiberkabel men produtet fra dere har ingen tilkobling til fiberkabelen.
Hei, Bjørn! Takk for at du har byttet til oss, og for at du deler din omtale på Bytt.no 😊 Veldig kjedelig å lese at du opplevde problemer med å komme på nett når du skulle koble til utstyret. For oss er det viktig at det er enkelt å komme i gang, så her har vi tydeligvis bommet grovt på det. Jeg håper at problemet har løst seg, men dersom det ikke har det vil jeg gjerne at du gir oss en lyd. Du kan nå oss på telefon 987 07 979, eller bruke chatten på MinSide. Jeg håper at vi hører fra deg slik at vi kan få løst problemet 😊 Ha en flott mandag! Beste hilsen, Martin, NextGenTel
Litt tidlig ennå. Hatt litt oppstartproblemer. Håper dette bedrer seg
Hei, Geir! Takk for omtalen din her på Bytt.no, og for at du har blitt kunde hos oss 😊 Veldig kjedelig å se at du har opplevd oppstartsproblemer. Vi prøver å gjøre overgangen til oss så smidig som mulig. Jeg får ikke sett noe mer enn fornavnet ditt her på Bytt.no, men vi vil alltid forbedre oss. Dersom du kan avse et par minutter til å sende meg en mail med kort forklaring på problemet du opplevde, ville jeg blitt veldig glad! Du kan sende meg mail på [email protected]. Takk igjen for at du har blitt kunde hos oss 😊 Ha en flott fredag! Beste hilsen, Martin, NextGenTel
Fleksibel på tidspunkt for installasjon, svært bra!
Hei, Erik! Takk for omtalen du har lagt igjen på Bytt.no, og for at du har blitt kunde hos oss 😊 Fint å se at du opplevde tidspunktet for installasjon som smidig, og at du er fornøyd med hastigheten du får på fiberen. Det høres ut som en god match! Vi skal jobbe hardt videre med å gjøre fiberen enkel å bruke, og ikke minst rimelig. Ha en superfin fredag! Beste hilsen, Martin, NextGenTel
Kan ikke anbefale next Gentel til noen. Er bare tragisk selskap. Dårlig behandling.
Hei, Jim! Takk for at du har lagt igjen din omtale på Bytt.no 😊 Veldig kjedelig å se at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Dersom du ønsker hjelp fra oss, slik at vi kan finne en løsning på den dårlige opplevelsen du har hatt, kan du ringe oss på telefon 987 07 979. Jeg håper at vi hører fra deg, og ønsker deg en flott fredag 😊 Beste hilsen, Martin, NextGenTel
Helt greit. Ikke forskjell fra forrige leverandør.
Hei, Haavard! Takk for at du har blitt kunde, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 😊 Her må vi nok skru opp dampen, for vi er ikke fornøyd med å levere bare helt greit. Om du har lyst til å dele din tanker om hva som mangler for at opplevelsen din blir et par hakk bedre, ville jeg satt stor pris på det. Du kan sende meg en mail på [email protected] med dine tanker. Jeg ønsker deg en superfin fredag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Virker stabilt og bra.Enkelt å montere. Gir bedre rekkevidde og signal enn tidligere boks fra Telenor
Hei, Ragnar! Takk for at du har byttet til fiber fra NextGenTel, og for at du deler omtalen din på Bytt.no 😊 Bra valg har jeg hørt er det beste. Da er det musikk i mine ører at du opplever fiberen som stabil og at det var enkelt å komme i gang. Når du attpåtil får bedre rekkevidde etter å ha byttet til oss er det bare helt fantastisk 😃 Takk igjen for at du har blitt kunde hos oss! Ha en nydelig fredag 😊 Beste hilsen Martin, NextGenTel
Merker ingen forskjell etter skifte av leverandør fra Telenor til NextGentel
Hei, Bente! Takk for omtalen din, og for at du har byttet til oss 😊 Jeg tenker som deg at det er bra at du ikke har merket noen forskjell. Det er litt som med strøm. Fiberen som vi leverer er helt lik, men du skal merke at du nå har en internettleverandør som gjør ting litt enklere, slik at du sparer penger hver måned 🤗 Takk igjen for at du har blitt kunde hos oss, og for at du er med på reisen vår med å gjøre fiber rimelig og enklere💚 Ha en superfin fredag! Beste hilsen Martin, NextGenTel