NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De greier ikke levere den hastigheten de lover. Betaler mer for mindre. Dårlig kundeservice. De oppgir en pris i reklamen, men skjuler leie av ruter etc. Her skal det byttes!
Dårlig service kombinert med dårlig nettverk! Veldig dårlig opplevelse med nextgentel ila 4 år!
VDSL kunde, alltid topp hastighet. Aldri nedetid. Har ikke testet kundeservice på telefon, men forhandler er alltid enkelt å få tak i.
Har aldri hatt dårligere nett, og kundeservicen er EKSTREMT dårlig. STYR UNNA.
Finner ingen positive ting med det selskapet. Har vært uten nett i en uke og dem skriver 5 dager på å fikse feil. Nå må jeg i følge sms i går vente i 3 dager til.
Umulig å komme i kontakt med kundeservice. Sier de har sendt meg en faktura på mail. Kan ikke se den noen steder. Vil bare at man skal ringe det 5-sifrede nr. som koster en formue og hvor du aldri kommer fram.
Helt ubrukelig kundeservice. Umulig å komme i kontakt med, når man endelig får snakket med noen, klarer de ikke ordne opp. Jeg har prøvd i 1 1/2 måned å få endret faktureringen til månedlig, noe som er alt for vanskelig tydeligvis. Så nå har de sperret mobilabonnementet mitt! Som er betalt! Styr langt unna dette selskapet. De er også mye dyrere enn andre.