Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 195 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 195 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 195 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
193
978
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no

Nedgang...

Omtale av  Andrea

Mindre og mindre hastighet 😞 Begynnelse var 8 år siden 20-22 Mbps Idag er bare 15 Mbps. Ukentlig må starte nytt routeren (ikke router problem) det er ny. Nesten daglig må optimaliserer 😞

Svar fra NextGenTel
13.05.2024 12:35

Hei, Andrea! Takk for at du er kunde hos oss, og for at du deler din omtale her på Bytt.no 💚 Jeg ser at du har internett på ADSL-bredbånd. Det er en teknologi som skal fases ut de neste årene. Ta gjerne kontakt med oss så kan vi sjekke om vi kan levere internett til deg på en nyere teknologi som gir bedre hastighet tilpasset det du bruker internett til 😊 Takk igjen for at du er kunde hos NextGenTel, og ha en flott mandag! Beste hilsen Martin, NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

God service

Omtale av  Jan

Levert som avtalt. Veldig god informasjon underveis.

Svar fra NextGenTel
13.05.2024 10:28

Hei, Jan! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din 💚 Veldig fint å lese at du er fornøyd med servicen vår og ikke minst informasjonen vi har sendt til deg. Det varmer kundehjertet mitt 😊 Vi går på jobb hver dag for at du skal få en så enkel og god opplevelse med internettabonnementet ditt. Jeg ønsker deg en superfin mandag! Beste hilsen Martin, NextGenTel

Venter på internettforsterker.

Omtale av  Odd J

Vi venter på Internett forsterker. Vi har bestilt fra dere. Nå har vi litt dårlig nett. Håper det blir bedre med forsterker.

Svar fra NextGenTel
13.05.2024 10:26

Hei, Odd! Takk for at du er kunde hos oss, og for at du deler omtalen din på Bytt.no 😊 Jeg krysser fingrene for at opplevelsen din blir bedre med én ekstra WiFi-boks. Det er nemlig få ting som gir sjelero som et godt WiFi-nett der ting flyter. Derfor er vi glade for å tilby WiFi-utstyr fra kjente produsenter med lang fartstid innenfor god WiFi. Jeg håper at boks nummer to har komt frem til deg! Dersom det ikke har skjedd så vil jeg gjerne at du gir oss en lyd enten på telefon 987 07 979, eller MinSide-chatten 😊 Takk igjen for at du er kunde hos oss, og ha en flott mandag! Beste hilsen Martin, NextGenTel

Ikke fornøyd og anbefales ikke

Omtale av  Emilie

Det er alltid noe galt.. nettet er dårligere enn oppgitt og det er alltid noe problemer med å få det til å være som det snam

Svar fra NextGenTel
13.05.2024 10:22

Hei, Emilie! Takk for at du er kunde hos NextGenTel, og for at du deler omtalen din på Bytt.no 💚 Det gjør vondt i hjertet når jeg hører at du opplever problemer med fiberabonnementet ditt hos oss. Jeg kjenner ikke til hva som er problemet, men jeg har stor tro på at vi skal kunne finne ut hva som er feik, og deretter en god løsning på feilen 😊 Jeg håper at du kan ta kontakt med oss på telefon 987 07 979, eller bruke chatten på MinSide. Da kan vi, sammen med deg, finne ut hva som gjør at nettet ikke fungerer helt som det skal. Jeg ønsker deg en flott mandag, og håper at vi hører fra deg! Beste hilsen Martin, NextGenTel

Ganske bra

Omtale av  Knut

Det er et usikret nettverk ,hva skal til for å sikre det?

Svar fra NextGenTel
03.05.2024 15:23

Hei Knut, Takk for at du er kunde hos NextGenTel, og tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en tilbakemelding til oss. Det setter vi veldig stor pris på ☺️ Når det kommer til usikret nettverk, så er jeg litt usikker på hva du egentlig mener i dette tilfellet. Hvis det er snakk om WiFi-passord så kommer det litt an på hva slags utstyr du har hos deg - og det har jeg dessverre ikke anledning til å se noe informasjon om. Jeg vil anbefale deg å ta en titt på hjelpesidene våre her: https://hjelp.nextgentel.no/ Der finner du masse nyttig informasjon om hvordan du setter opp forskjellig type utstyr mm. Forhåpentligvis finner du alt du trenger der, men om ikke så er du hjertelig velkommen til å kontakte kundeservice, som sitter klare for å hjelpe alle virkedager mellom kl 08-18. Et lite tips fra meg er å sende en melding via chat innlogget på MinSide eller via appen. Da får du raskest hjelp 😉 Ønsker deg en strålende helg ☀️ Mvh Christian NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Bra så langt

Omtale av  Thor C. B

Utstyret som ble levert fungerer bra og kundeservice var hjelpsomme

Svar fra NextGenTel
13.05.2024 10:14

Hei, Thor! Takk for at du har blitt kunde hos NextGenTel, og for at du deler din omtale her på Bytt.no 😊 Veldig kjekt å lese at du er godt fornøyd med WiFi-utstyret, kundeservice og hastigheten som du har på abonnementet 💚 Ha en superfin mandag! Beste hilsen Martin, NextGenTel

Bra bytte.

Omtale av  Hilde

Ruteren fungerer bra med iPhone, I pad og Mac datamaskin. Men jeg får ikke koblet opp Crome cast for TV lenger.

Svar fra NextGenTel
16.05.2024 11:51

Hei Hilde, Tusen takk for tilbakemeldingen din, og at du har valgt å bli kunde hos NextGenTel ☺️ Utfordringen du nevner med å koble opp Chromecast er ikke noe som vi hører så mye om, så jeg vet ikke om det nødvendigvis har noen sammenheng med ruteren du fikk fra oss. Men hvis du fortsatt har problemer med dette så ville jeg fulgt stegene for å fabrikk tilbakestille Chromecasten, hvis du ikke har gjort det selvfølgelig. Om du fortsatt har problemer er du velkommen til å kontakte kundeservice via chat når du er innlogget på MinSide, så kan det hende de har vært borti lignende tilfeller og har noen gode tips til deg ☺️ Ønsker deg en flott dag videre ☀️ Mvh Christian NextGenTel

NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR