NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fungere godt . Litt kjedelig at jeg ikke fikk info om at telenor sin tjenste på TV- Ikke fungerer sammen med NextGenTel
Hei, Stein Erik T Så kjekt å høre at du stort sett er fornøyd, veldig gøy å se at du gir oss full pott på kundeservice! Det stemmer at Telenor sin TV-løsning ikke fungerer på internett fra oss. Og vi beklager hvis det ikke er kommet tydelig frem i samtalen med oss. Ta gjerne kontakt med oss hvis du ønsker informasjon om våre TV-samarbeid eller om det er noe andre spørsmål til abonnementet hos oss, vi står klare til å hjelpe 🙌 Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel! Ønsker deg en riktig fin helg Jenny NextGenTel
100/100 bredbånd er ikke godt nok for wifi som sagt. RiksTV fungerer dårlig. Stadig problemer med å komme innpå via strømming selv om koblet med kabel. Laster ikke ned. Andre strøm kanaler som Netflix er det ikke noe problem med. Ender med at jeg ikke ser på RiksTV grunnet tilkobling. Har 1 RiksTV boks også. Problemer til tider med den også. Ikke fornøyd
Hei, Stein J Tusen takk for at du legger igjen din tilbakemelding her på Bytt.no. Så kjipt at internett og TV ikke fungerer som det skal hjemme hos deg. 100 Mbps er mer enn godt nok til å bruke WiFi og i de fleste tilfeller nok til en husstand, men det kommer selvsagt an på hvor mange enheter man har i bruk på nett samtidig. Jeg anbefaler at du tar kontakt med oss, så står en dyktig rådgiver klar til å hjelpe med dette. Da kan vi hjelpe med å finne ut hvilken hastighet som passer til ditt bruk og om det eventuelt er noe annet enn hastigheten som gjør at internett ikke fungerer som det skal! 😊 Vi takker for at du velger bredbånd fra NextGenTel! Ønsker deg en fin helg Jenny NextGenTel
Stabilt nett til avtalt hastighet, prisene er ikke konkurransedyktig, men de er i det minste ikke Telenor.
Hei Christian Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel og takk for at du legger igjen din omtale om oss her på Bytt.no 😊 Vi leverer på samme fiberlinje som Telenor, derfor kan vi levere akkurat like bra nett men til enn billigere pris 🥳 Ønsker deg en riktig fin helg! Jenny NextGenTel
Virket bra hittil..håper det fortsetter. Mld om nedetid, og senere OK bar bra!
Hei, Radi Så kjekt å høre at du er godt fornøyd! Vi skal jobbe på hver dag for at det skal være enkelt for deg som kunde her hos NextGenTel 💚 Takk for at du velger internett fra oss! Ønsker deg en strålende helg Jenny NextGenTel
Det ble bedre dekning og mer stabilt .Håper det fungerer også senere .
Hei, Irene Tusen takk for at du legger igjen din tilbakemelding her på Bytt.no! Så kjekt at du har fått bedre dekning og et mer stabilt internett som kunde hos oss, ikke minst veldig hyggelig at du gir oss full pott på kundeservice! Da gjør vi jobben vår riktig💚 Vi takker for at du velger internett fra NextGenTel og ønsker deg en riktig fin helg! Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Har får dårlig dekning i alle rom, har hevet ruter som dere sendt en egen mail på, internett hopper ut og inn, hadde ikke det problemet da jeg hadde en Telenor ruter, og den står på samme plass som telenors ruter var plassert. For meg kan det se ut til at ruter ikke er sterk nok for mitt bruk
Hei, Arnt H Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel og at du legger igjen din omtale her på Bytt.no! 😊 Så kjipt at du har problermer med ruteren du har fått fra oss, siden jeg ikke kjenner til hvilken ruter du har så kan jeg ikke svare på rekkevidden knyttet til den ruteren. Men det kan antas at det er noe som kan forbedres med WiFi instillingene eller at det kanskje er en feil på akkurat den ruteren. Jeg vil anbefale at du tar kontakt med oss, så vi kan undersøke dette nærmere. Ring oss gjerne på 987 07979, så står en dyktig kollega klar til å hjelpe deg 💚 Ønsker deg en riktig fin helg Jenny NextGenTel
Selger opplyste ingenting om at jeg ville få færre kanaler enn det jeg hadde under eksisterende abonnement hos Riks tv. Dette har jeg nå fått oppgradert mot ekstra betaling. Heller ikke at jeg måtte leie en ny router, ekstra betaling. Og flere mindre tilbake holdelser som ville være obligatorisk iflg selgers opplysningsplikt.
Hei Egil F, Her virker det som om ting ikke har gått helt som de skulle. Så kjipt at du har stått i kø uten å få mulighet for tilbakering, for den funksjonen har vi, så det har nok dessverre skjedd en feil og det må vi beklage! Jeg kjenner ikke til hvilket abonnement du har hatt hos RiksTV og hvilket du fikk fra selger, men jeg antar at det har skjedd en misforståelse fra selger sin side, vi prøver ikke å unnlate informasjon i og med at det er viktig for oss at vi ikke skaper feil forventning hos nye kunder! Vi tar tilbakemeldingen din på alvor og håper at du er fornøyd med tjenesten nå som du har snakket med oss og fått riktig TV-pakke! Vi skal jobbe på videre for å gjøre det enkelt å være kunde hos oss 💚 Ønsker deg en riktig god helg Jenny NextGenTel