NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hold der langt unna. Vis routeren går i stykker, sender de en gammel brukt til deg. Vis du glemmer å sende routeren med sporing, må du betale full pris for router. Umulig å komme igjenom på tlf. Ringer ikke tilbake. Du får bare sms med beklagelse 2 dager etterpå. Setter opp prisene med korte mellomrom. I mitt tilfelle bare med 2 mnd mellomrom. Jeg har gitt meg det samme løfte som jeg hadde med telenor. Aldri mer kunde!!!!
Elendig kundeservice. Hvor god behandling du får hos dem avhenger HELT av hvem du prater med. Det er absolutt ingen samkjøring mellom de ansatte i dette firmaet. De er dårlige på å levere tjenester, dårlige på å ta telefonen, dårlige på loggføring i saker, dårlige på oppfølging av sine kunder. Kompetansenivået er elendig. Hold dere unna dette firmaet så lenge det finnes andre alternativer. Senest i dag satt jeg over 30 min i kø på tlf til dem, ble så plutselig kastet ut av køen, prøvde å ringe opp igjen 17.50 men fikk beskjed om at kundeservice er stengt (de skal holde åpent til 18.00 på hverdager).
Vi betaler for 200/200 linje, men ved måling (kablet) har vi ved beste måling omtrent 100/100, som regel 90/60.. Har kontaktet kundeservice mange ganger men får alltid det samme dårlige svar som "Du må måle hastighet med kabel" og "Vi kan ikke se at det er noe galt". Merkelig nok øker hastigheten til 200/200 (i noen timer hvertfall) etter telefonsamtalen.
Ustabilt, nettet detter ofte ned, må restarte ofte. Håpløst å komme i kontakt med kundeservice. Vanvittig lang ventetid. Ringer ikke tilbake når en trykker 9. Uten nett og tv pga en følgefeil etter at de har hatt oppgradering i natt. Gleder meg til nov 2021, da er det farvel!
Søppel! Alltid problemer, og de klarer ikke levere det de lover. Kundeservice er dårlig! De er frekke når man ringer inn for si at nettet/tv er nede.
Vil herved advare alle å aldri bruke Nextgentel. For de sender faktura 1 år etter avsluttet abonnement, der iblant "inkasso og ikke returnert utstyr" etter man har sagt opp abonnement, og sier de skal ordne det i systemet hver gang når man snakker med de.. Hold unna 🤓
Hadde lyst å prøve å bruke NextGenTel men det var helt forferdelig. Hvis ting var galt var det umulig å få tak i det! Helt elendig kundeservice