NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kjøpte et abb hos Telia når eg kontaktet nextgentel. Med ruter fra nextgentel. Etterpå er det ingen som skjønner noenting på supporten, altså ingen hjelp å få.
Hei Nils Du har nok kjøpt et mobilt bredbånd hos vårt datterselskap Telio. Ruteren er fra Telio og du er derfor kunde hos Telio og ikke NextGenTel. Anbefaler deg å ta kontakt med Telio sin support for videre hjelp: https://www.telio.no/privat/hjelp/ Håper du får en fin dag. Vennlig hilsen Christian NextGenTel
Dere skulle betalt meg tilbake en sum på 2400 kr, en tilbake betaling da dere trakk fra min konto og det skulle den ikke blitt. Var i tlf over 1 time blei satt over alle veier. Ene kundebehandler var udregelig, skulle hatt sparken tvert.. Penger skulle vært overført på torsdag, fortsatt ikke blitt gjort . Kanskje i dag sa de nå.
Hei Emely. Dette må vi få undersøkt nærmere og komme til bunns i, siden vi trenger personopplysninger for å kunne finne ut av dette, kan du sende oss en mail til [email protected] slik at vi kan hjelpe deg der? Om du legger med ditt fulle navn, mobilnummer og adresse det gjelder i eposten, skal vi hjelpe deg videre. Vennlig hilsen Christian NextGenTel
Rimelig og bra i forhold til konkurentene. Fungerer stort sett som det skal. Bytter det ikke ut.
Var i kontakt med support i dag og maken til god service🙂. Damen jeg snakket hadde god greie på det tekniske.
Veldig fornøyd. Bare gode erfaringer med nextgentel!
Bryter kontakter. Harselerer med gamle og syke. Hørte selv latter i bakrunner. Når jeg forklarte at min reigning ble sendt til en 90 års meget syk dame. Ute av stand til og sende min reigning til meg. Absolutt ingen hjelp. Nesten ukentlige feil og brudd på signalene. Så ingen annen utveg en å si opp abonomanget.
Hei Espen. Dette er ikke noe vi kjenner oss igjen i og slik skal du på ingen måte bli behandlet. Jeg beklager at du hørte latter i bakgrunnen og at dette var forstyrrende for samtalen, men jeg vil med sikkerhet si at dette ikke var knyttet til henvendelsen din. Det er en lei situasjon og vi skal så klart være behjelpelig. Vi kan ikke endre fakturaadressen uten samtykke fra juridisk eier, men dersom du har tilgang til MinSide, enten på web eller gjennom app så kan du gjøre endringen der. Hilsen Samuel i NextGenTel
Anbefales, har hatt andre leverandører men gått tilbake til NextGentel pga stabilitet, rekkevidde og god hastighet selv på 50! Og billigere enn andre!! Snakk om flere hundre kr i mnd!