NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Angrer på at jeg sa ja til bytte av abonnement. Svært dårlig start på avtalen!
Hei Annie, Så kjedelig å høre at du angrer på å bytte til oss. Håper du tar deg tid til å kontakte vår kundeservice med de problemene du opplever på leveransen fra oss, og så håper jeg at vi kan snu inntrykket som du har fått av oss som leverandør! Du når oss forresten ved å ringe 987 07 979, chatte med oss innlogget via MinSide eller sende oss en direktemelding på Facebook-siden vår 😊 Mvh Jenny, NextGenTel
Prisen er OK i forhold til hastighet, men kundesenteret må utvides, Det var lang ventetid og jeg kom ikke gjennom, fikk mulighet til å velge at de skulle ringe opp, men de tok aldri kontakt.
Hei, Ronny Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen din mening her på Bytt.no! Så kjipt at du ikke fikk svar da du ringte vår kundeservice, vi vet at til tider kan det være for lang ventetid på telefon. Men det er noe vi jobber kontinuerlig med å forbedre oss på. Hvis det skjer igjen så anbefaler jeg at du kontakter oss innlogget via Chat, der får du raskt svar og god hjelp fra dyktige medarbeidere. Ønsker deg en god dag 😊 Mvh Jenny, NextGenTel
Håper det forandrer seg uten økte utgifter og problemer.
Hei Hnc, Så kjedelig å høre at hastigheten ikke fungerer som du er forespeilet. Tak gjerne kontakt med oss hvis du fortsatt opplever samme problem, så får du hjelp av en dyktig kollega. Du når oss ved å ringe 987 07 979, chatte med oss innlogget via MinSide eller sende oss en direktemelding på Facebook-siden vår 😊 Takk for at du valgte internett fra Norges største prispresser på bredbånd. Ønsker deg en fin dag! Mvh Jenny, NextGenTel
Jeg har et godt inntrykk av det jeg har fått til nå
Hei Oddleif! Takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding her på Bytt.no! Utrolig hyggelig å lese at du er fornøyd både med kundeservice og hastighet 😊 Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom du har noen spørsmål, eller trenger hjelp fra oss. Ha en flott tirsdag! Hilsen Martin, NextGenTel
Skal ha 300/300 har ikke i nærheten av det. Må koble meg av nettverket ofte for og i det hele tatt kunne surfe
Hei Stian, Så kjipt å høre at du ikke får hastigheten som du skal på abonnementet fra oss! Hvis du fortsatt opplever samme problemet, så hjelper vi gjerne. Du får hjelp av en dyktig medarbeider hos oss om du ringer 987 07 979, chatter med oss innlogget via MinSide eller sender oss direktemelding på Facebook-siden vår. Mvh Jenny, NextGenTel
Ble lovet at vi ikke skulle merke forskjell etter bytte fra Telenor til dere. Nå klager barna på dårlig nett
Hei Svein! Takk for at du tar deg til til å gi oss din tilbakemelding! Kjedelig å høre at barna klager hjemme hos deg. Nettet skal jo funke, så det må vi finne en løsning på sammen med deg. Jeg ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på 987 07 979, via MinSide eller på direktemelding på Facebook-siden vår. Med litt mer informasjon fra deg så skal vi kunne finne en god løsning på WiFi-problemet! 🤗 Hilsen Martin, NextGenTel
Dårlig kundeservice, ustabilt nett! Lang ventetid.. IKKE BRUK NextGenTel! Styr unna!!
Hei, Michael Så kjipt at du har dette inntrykket av oss som leverandør! Håper du tar deg tid til å kontakte vår support for videre hjelp hvis du fortsetter å oppleve ustabilitet på nettet fra oss og at vi kan gjøre deg mer fornøyd som kunde. Ønsker deg en fin dag 😊 Mvh Jenny, NextGenTel