NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi ble lovet minst like godt Bredbånd som det vi hadde,men de leverte bare ca. 3 Mbps. Barna på 14 og 15,som spiller mye ble frustrerte av at spilla hakket og stoppet. Ble redd de ville rasere PCene. Like ille var kundeservice,som bare sendte oss over i køer på med ca 60 kunder. Vi ba om å bli oppringt,noe de lovet men aldri gjorde.
Alt funker. Har ikke mer å si om det. Forventer at alt skal funke fra første sekund - det gjorde det.
Hei Mona, Herlig at alt bare funker - sånn som det selvfølgelig skal 😍 Takk for at du valgte bredånd fra NextGenTel! Ønsker deg en strålende uke videre 🌞 Mvh Christian
100/100 linje til mangfoldige hundre kroner i mnd som på en god dag gir 40/30. Man kommer ingen vei med kundeservice, ikke et halvt forsøk på å forbedre situasjonen og når man sier opp blir man nedringt i ukevis fordi de skal vinne deg tilbake med raskere linje og sende deg bedre router enn du hadde og gi deg rabatter. Kanskje et forsøk på å fikse problemene mens man fortsatt er kunde kunne vært et fokus istedenfor å bedrive telefonterror i ettertid. Next gen Tel anbefales overhodet ikke på noe som helst nivå.
Som ny kunde er det litt tidlig enda å si noe, men har ikke noe å klage på sånn sett. Hastigheten til mitt bruk er grei og prisen også. Veldig kjekt at overgangen fra Telenor gikk såpass greit og ikke var behov for noen montør.
Hei Torbjørn, Godt å høre at du er fornøyd så langt og at overgangen fra tidligere leverandør gikk knirkefritt! Takk for at du valgte fiber fra Norges største prispresser på bredbånd 😊 Ha en flott dag videre. Mvh Christian
Jeg hadde en del oppstartproblemer med den nye ruteren fra NextGenTel den 25.mai. Jeg ringte da teknikeren Deres, og forsøkte å løse problemet med hans hjelp, men fikk det ikke til. Teknikeren foreslo da at boksen skulle stå å jobbe som han sa. Utpå kvelden kom signalet slik at jeg kunne se TV, men PC virket ikke mot internett. Det viste seg da at ruteren Deres ikke var installert i TV. Det burde kanskje ha vært en sakkyndig person her, som kunne ha installert det nye utstyret. Siden har alt virket upåklagelig.
Alt har gått smertefritt fram til nå. Minuset er det konstante maset om å bestille egen router fra dem.
Hei Martin, Godt å høre at selve leveransen og bruken av tjenesten har vært som forventet 🥳 Jeg vil for ordens skyld presisere at vi ikke ønsker å mase på deg, eller andre kunder, for å bestille router fra oss - for den kan du også kjøpe på din lokale hjemme-elektronikkforretning. Det vi ønsker med å gjenta budskapet knyttet til router er at kunder ikke skal havne i en situasjon hvor bredbåndet er koblet opp og klart, men så funker ikke/fins ikke WiFi-utstyret i huset. Vi har f.eks flere tilfeller hvor tidligere leverandører av bredbåndstjenester har låst routerene som kundene har kjøpt, slik at de ikke fungerer når ny leverandør leverer internett. Så beklager det du har opplevd som mas, det er selvfølgelig ikke meningen, men samtidig er det viktig for oss at alt ligger til rette for at ting bare "funker" - og håper på forståelse for dette 😊 Jeg håper du fortsatt får en smertefri opplevelse som kunde hos oss, og ønsker deg med dette en fin uke, og sommer forøvrig, videre 🌞 Mvh Christian
får ingen svar på henvendelser informasjon vi fikk på forhånd stemmer ikke med virkeligheten