Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 195 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 195 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 195 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
193
978
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dårlig support

Omtale av  Reidar S

Byttet fra Telenor til Nexgentel på hytta da dette var rimeligere, må ha support for å få opp nettet men Nexgentel har ikke support utenom arbeidstid og i helger. Var vant med at Telenor ordnet opp så nå har jeg ikke nett på hytta.

Svar fra NextGenTel
15.11.2023 09:02

Hei Reidar! Takk for at du legger igjen en omtale her på Bytt.no, og for at du har blitt kunde hos oss 😊 Aller først så vil jeg beklage for at oppstarten ikke har levd opp til forventningen din. Hos oss skal det være enkelt å bli kunde, så der har vi tydeligvis ikke klart å etterleve det slik vi ønsker. På tross av oppstartsproblemene håper jeg at du tar kontakt med oss når du har anledning, slik at vi kan hjelpe deg med å løse utfordringen med oppstarten. Du kan ringe oss på telefon 987 07 979, eller chatte via MinSide på nett eller app. Du kan også sende oss en sak via MinSide på nett eller app. Ha en flott onsdag! Martin NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

veldig dårlig nett og ingen sport

Omtale av  Kjell E. L

Føler at jeg er lurt av selger. Fikk beskjed om at jeg kom til å få alle kanaler som jeg hadde for den prisen jeg betalte, men alt av sport er vist betalingstv, ekstra betaling og da blir det dyrere

Svar fra NextGenTel
15.11.2023 09:10

Hei Kjell! Takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding her på Bytt.no 😊 Det er veldig kjedelig å høre at du opplever å ha blitt lurt av selger hos oss. Hos oss skal det være enkelt å bli kunde, og derfor er jeg ikke fornøyd med at du sitter igjen med en sånn følelse. Dersom det er noe vi kan gjøre for å rette opp i inntrykket du har fått så vil jeg gjerne at du tar kontakt med oss på telefon 987 07 979, eller chatter via MinSide. Det er mye sport som er inkludert i de fleste av pakkene til samarbeidspartneren vår RiksTV, så jeg håper at vi skal kunne finne en god løsning som passer behovet ditt. Håper at vi hører fra deg! Ha en flott onsdag 😊 Martin NextGenTel

Pris og service

Omtale av  Riar

For dyrt i forhold til hastighet på bredbåndslinjen Endel feil

Svar fra NextGenTel
14.11.2023 07:46

Hei Riar! Takk for at du tar deg tid til å gi oss en omtale her på Bytt.no! Det er ikke noe kjekt å lese at du er middels fornøyd med både pris, hastighet og kundeservice hos oss. Bredbånd på ADSL-teknologien er på vei til å fases ut, og nettet i seg selv er mer sårbart for feil. Det er fordi nettet mange steder har hatt en levetid på langt over 100 år, først for fasttelefon, og så for bredbånd i senere tid. Siden det blir færre kunder med ADSL-bredbånd, og vedlikeholdskostnadene er minst like høye, så har både våre og andre leverandørers priser på ADSL gått opp de siste årene. Jeg tror likevell at vi skal finne et godt alternativ til deg 😊 Vi har de siste 19. månedene blitt kåret til både best og billigst på fiber og Trådløst Bredbånd. Kåringen er gjort av Bytt.no, og vi leverer fiber på Telenors fibernett, og Trådløst Bredbånd på Telias 4G- og 5G-nett. Jeg vil gjerne høre fra deg slik at vi kan sjekke hva vi kan levere til deg av enten fiber, eller Trådløst Bredbånd. Begge teknologiene har høyere hastighet enn ADSL, og har litt hyggeligere priser sammenlignet med ADSL 😊 Forskjellen er at fiber krever en fysisk fiberkabel i luft eller bakke inn til boligen, mens Trådløst Bredbånd kun krever en antenne som kan ta inn mobilsignaler på 4G- eller 5G. Ha en flott tirsdag! Martin NextGenTel

Skuffa

Omtale av  Gunnar O

Veldig skuffa, angrer mye på at jeg byttet fra telenor,,, prøvd å ringe dere,,, men svarer aldri,,, prøver å ringe dere i morgen igjen

Svar fra NextGenTel
14.11.2023 07:36

Hei Gunnar! Takk for at du legger igjen en omtale av oss her på Bytt.no 😊 Det er kjedelig å høre på at du angrer på byttet til oss. Da har vi ikke gjort jobben vår godt nok. Det skal være enkelt å være kunde hos oss, så vi ønsker selvfølgelig at du enkelt kommer i gang under oppstarten av abonnementet. Vi har svært kort ventetid på kundeservice, så dersom du ringer oss på telefon 987 07 979 så vil du komme i kontakt med kundeservice som kan hjelpe deg med det du måtte lure på 🤗 Jeg takker igjen for at du tok deg tid til å legge igjen en omtale, og håper på at vi hører fra deg slik at vi kan rette opp igjen førsteinntrykket du har fått. Ha en strålende tirsdag! Martin NextGenTel

Bra hjelp fra kundeservice

Omtale av  Aziz

Fikk bra hjelp fra kundeservice for å starte nettet

Svar fra NextGenTel
13.11.2023 10:49

Hei, Aziz Tusen takk for at du legger igjen din omtale her på bytt.no! Det er veldig hyggelig å høre at du opplevde bra hjelp fra vår kundeservice ved oppstart av ditt abonnement, jeg håper du fortsetter å være like fornøyd i tiden fremover 😀 Takk for at du velger Norges prispresser på bredbånd! Ønsker deg en fin dag Jenny NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Fornøyd

Omtale av  Richard

Veldig fornøyd med både pris og oppkobling, var enkel selv for en som ikke jan noe med det

Svar fra NextGenTel
13.11.2023 08:58

Hei, Richard Tusen takk for din omtale. Så hyggelig å høre at du er fornøyd - det er meningen at det skal være enkelt for alle både å bli kunde og være kunde hos oss! Ønsker deg en riktig fin dag Jenny NextGenTel

dålig kapasitet på ruter

Omtale av  Knut O

ruteren er litt liten kapasitet på vi bor på et stelle som ikke har telefondekning på bakke nett,vi er avhengi av fiber for og få kontakt ut,Når ruteren blir liten kan vi ikke få kontakt utenfor Huset ,når vi ikke har fiber må vi ta bilen og kjøre noen kilometer for og få telefonkontakt

Svar fra NextGenTel
13.11.2023 08:51

Hei, Knut O Takk for at du legger igjen din omtale om oss her på bytt.no! Jeg ser du skriver at det ikke er god nok rekkevidde på det utstyret du bruker, vi opererer med valgfrihet på utstyr og nå vet jeg ikke om du bruker utstyr fra oss eller eget utstyr, men vi kan hjelpe deg å se på hva som kan fungere best hjemme hos deg 😊 Ta gjerne kontakt å få hjelp av en dyktig medarbeider hos oss, du kan nå oss på telefon 987 07 979, eller via chat på MinSide eller app. Ønsker deg en fin mandag! Jenny NextGenTel

NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR