NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Byttet fra Telenor til Nexgentel på hytta da dette var rimeligere, må ha support for å få opp nettet men Nexgentel har ikke support utenom arbeidstid og i helger. Var vant med at Telenor ordnet opp så nå har jeg ikke nett på hytta.
Hei Reidar! Takk for at du legger igjen en omtale her på Bytt.no, og for at du har blitt kunde hos oss 😊 Aller først så vil jeg beklage for at oppstarten ikke har levd opp til forventningen din. Hos oss skal det være enkelt å bli kunde, så der har vi tydeligvis ikke klart å etterleve det slik vi ønsker. På tross av oppstartsproblemene håper jeg at du tar kontakt med oss når du har anledning, slik at vi kan hjelpe deg med å løse utfordringen med oppstarten. Du kan ringe oss på telefon 987 07 979, eller chatte via MinSide på nett eller app. Du kan også sende oss en sak via MinSide på nett eller app. Ha en flott onsdag! Martin NextGenTel
Føler at jeg er lurt av selger. Fikk beskjed om at jeg kom til å få alle kanaler som jeg hadde for den prisen jeg betalte, men alt av sport er vist betalingstv, ekstra betaling og da blir det dyrere
Hei Kjell! Takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding her på Bytt.no 😊 Det er veldig kjedelig å høre at du opplever å ha blitt lurt av selger hos oss. Hos oss skal det være enkelt å bli kunde, og derfor er jeg ikke fornøyd med at du sitter igjen med en sånn følelse. Dersom det er noe vi kan gjøre for å rette opp i inntrykket du har fått så vil jeg gjerne at du tar kontakt med oss på telefon 987 07 979, eller chatter via MinSide. Det er mye sport som er inkludert i de fleste av pakkene til samarbeidspartneren vår RiksTV, så jeg håper at vi skal kunne finne en god løsning som passer behovet ditt. Håper at vi hører fra deg! Ha en flott onsdag 😊 Martin NextGenTel
For dyrt i forhold til hastighet på bredbåndslinjen Endel feil
Hei Riar! Takk for at du tar deg tid til å gi oss en omtale her på Bytt.no! Det er ikke noe kjekt å lese at du er middels fornøyd med både pris, hastighet og kundeservice hos oss. Bredbånd på ADSL-teknologien er på vei til å fases ut, og nettet i seg selv er mer sårbart for feil. Det er fordi nettet mange steder har hatt en levetid på langt over 100 år, først for fasttelefon, og så for bredbånd i senere tid. Siden det blir færre kunder med ADSL-bredbånd, og vedlikeholdskostnadene er minst like høye, så har både våre og andre leverandørers priser på ADSL gått opp de siste årene. Jeg tror likevell at vi skal finne et godt alternativ til deg 😊 Vi har de siste 19. månedene blitt kåret til både best og billigst på fiber og Trådløst Bredbånd. Kåringen er gjort av Bytt.no, og vi leverer fiber på Telenors fibernett, og Trådløst Bredbånd på Telias 4G- og 5G-nett. Jeg vil gjerne høre fra deg slik at vi kan sjekke hva vi kan levere til deg av enten fiber, eller Trådløst Bredbånd. Begge teknologiene har høyere hastighet enn ADSL, og har litt hyggeligere priser sammenlignet med ADSL 😊 Forskjellen er at fiber krever en fysisk fiberkabel i luft eller bakke inn til boligen, mens Trådløst Bredbånd kun krever en antenne som kan ta inn mobilsignaler på 4G- eller 5G. Ha en flott tirsdag! Martin NextGenTel
Veldig skuffa, angrer mye på at jeg byttet fra telenor,,, prøvd å ringe dere,,, men svarer aldri,,, prøver å ringe dere i morgen igjen
Hei Gunnar! Takk for at du legger igjen en omtale av oss her på Bytt.no 😊 Det er kjedelig å høre på at du angrer på byttet til oss. Da har vi ikke gjort jobben vår godt nok. Det skal være enkelt å være kunde hos oss, så vi ønsker selvfølgelig at du enkelt kommer i gang under oppstarten av abonnementet. Vi har svært kort ventetid på kundeservice, så dersom du ringer oss på telefon 987 07 979 så vil du komme i kontakt med kundeservice som kan hjelpe deg med det du måtte lure på 🤗 Jeg takker igjen for at du tok deg tid til å legge igjen en omtale, og håper på at vi hører fra deg slik at vi kan rette opp igjen førsteinntrykket du har fått. Ha en strålende tirsdag! Martin NextGenTel
Fikk bra hjelp fra kundeservice for å starte nettet
Hei, Aziz Tusen takk for at du legger igjen din omtale her på bytt.no! Det er veldig hyggelig å høre at du opplevde bra hjelp fra vår kundeservice ved oppstart av ditt abonnement, jeg håper du fortsetter å være like fornøyd i tiden fremover 😀 Takk for at du velger Norges prispresser på bredbånd! Ønsker deg en fin dag Jenny NextGenTel
Veldig fornøyd med både pris og oppkobling, var enkel selv for en som ikke jan noe med det
Hei, Richard Tusen takk for din omtale. Så hyggelig å høre at du er fornøyd - det er meningen at det skal være enkelt for alle både å bli kunde og være kunde hos oss! Ønsker deg en riktig fin dag Jenny NextGenTel
ruteren er litt liten kapasitet på vi bor på et stelle som ikke har telefondekning på bakke nett,vi er avhengi av fiber for og få kontakt ut,Når ruteren blir liten kan vi ikke få kontakt utenfor Huset ,når vi ikke har fiber må vi ta bilen og kjøre noen kilometer for og få telefonkontakt
Hei, Knut O Takk for at du legger igjen din omtale om oss her på bytt.no! Jeg ser du skriver at det ikke er god nok rekkevidde på det utstyret du bruker, vi opererer med valgfrihet på utstyr og nå vet jeg ikke om du bruker utstyr fra oss eller eget utstyr, men vi kan hjelpe deg å se på hva som kan fungere best hjemme hos deg 😊 Ta gjerne kontakt å få hjelp av en dyktig medarbeider hos oss, du kan nå oss på telefon 987 07 979, eller via chat på MinSide eller app. Ønsker deg en fin mandag! Jenny NextGenTel