NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig skuffa, angrer mye på at jeg byttet fra telenor,,, prøvd å ringe dere,,, men svarer aldri,,, prøver å ringe dere i morgen igjen
Hei Gunnar! Takk for at du legger igjen en omtale av oss her på Bytt.no 😊 Det er kjedelig å høre på at du angrer på byttet til oss. Da har vi ikke gjort jobben vår godt nok. Det skal være enkelt å være kunde hos oss, så vi ønsker selvfølgelig at du enkelt kommer i gang under oppstarten av abonnementet. Vi har svært kort ventetid på kundeservice, så dersom du ringer oss på telefon 987 07 979 så vil du komme i kontakt med kundeservice som kan hjelpe deg med det du måtte lure på 🤗 Jeg takker igjen for at du tok deg tid til å legge igjen en omtale, og håper på at vi hører fra deg slik at vi kan rette opp igjen førsteinntrykket du har fått. Ha en strålende tirsdag! Martin NextGenTel
Fikk bra hjelp fra kundeservice for å starte nettet
Hei, Aziz Tusen takk for at du legger igjen din omtale her på bytt.no! Det er veldig hyggelig å høre at du opplevde bra hjelp fra vår kundeservice ved oppstart av ditt abonnement, jeg håper du fortsetter å være like fornøyd i tiden fremover 😀 Takk for at du velger Norges prispresser på bredbånd! Ønsker deg en fin dag Jenny NextGenTel
Veldig fornøyd med både pris og oppkobling, var enkel selv for en som ikke jan noe med det
Hei, Richard Tusen takk for din omtale. Så hyggelig å høre at du er fornøyd - det er meningen at det skal være enkelt for alle både å bli kunde og være kunde hos oss! Ønsker deg en riktig fin dag Jenny NextGenTel
ruteren er litt liten kapasitet på vi bor på et stelle som ikke har telefondekning på bakke nett,vi er avhengi av fiber for og få kontakt ut,Når ruteren blir liten kan vi ikke få kontakt utenfor Huset ,når vi ikke har fiber må vi ta bilen og kjøre noen kilometer for og få telefonkontakt
Hei, Knut O Takk for at du legger igjen din omtale om oss her på bytt.no! Jeg ser du skriver at det ikke er god nok rekkevidde på det utstyret du bruker, vi opererer med valgfrihet på utstyr og nå vet jeg ikke om du bruker utstyr fra oss eller eget utstyr, men vi kan hjelpe deg å se på hva som kan fungere best hjemme hos deg 😊 Ta gjerne kontakt å få hjelp av en dyktig medarbeider hos oss, du kan nå oss på telefon 987 07 979, eller via chat på MinSide eller app. Ønsker deg en fin mandag! Jenny NextGenTel
Ustabilt. Hakker, stopper bilde. Uklart bilde. Men av og til brukbart.
Hei, Sonja B Tusen takk til at du tar deg tid til å legge igjen en omtale om oss her på bytt.no, det setter vi stor pris på 😊 Brukbart av og til, det er ikke godt nok! Jeg vil gjerne at du tar kontakter oss på telefon 987 07 979, eller via chat på MinSide eller app, slik at vi sammen kan finne ut hvor feilen ligger, å finne en løsning på problemet. Håper at vi hører fra deg 😊 Ha en fin dag Jenny NextGenTel
Installasjonen fungerte fra første minutt! God veiledning av oppsettet.
Hei, Pål Takk for at du tar deg tid til å legge igjen omtalen om oss her på bytt.no - det setter vi stor pris på! Vi er så glad for å høre at installasjonen fungerte fra første minutt, akkurat sånn skal det være. Takk for at du velger Norges prispresser på bredbånd! Ønsker deg en riktig god dag Jenny NextGenTel
Linja er ikke stabil, faller ut jevnlig. Det var ingen problemer med dette da Telenor leverte. Samme fiber
Hei, Kjetil! Tusen takk for at du legger igjen din omtale her på bytt. Det er helt sant som du sier at det er samme fiber som hos Telenor, vi skal kunne levere akkurat like godt nett. Siden du opplever ustabilitet på din forbindelse håper jeg at du tar deg tid til å kontakte oss, så får du hjelp av en dyktig medarbeider hos oss! Du kan nå oss på telefon 987 07 979, eller via chat på MinSide eller app. Vi satser på du blir fornøyd med leveransen fra oss, når problemet med uastabilitet er løst - det er tross alt akkurat samme fiber som Telenor leverte til deg. Ønsker deg en fin dag Jenny NextGenTel