NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Opplever feil på linjen mens nettsiden til NextGenTel sier det ikke er feil. Men det gjør Telenors side som er eier av linjen. Kundeservice sier de ikke kan gjøre noe med det og avviser meg da de selv ikke eier linjen
Hei du, Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no! Om det er en feil i ditt område så er dette noe vi vil varsle om så snart vi har kjennskap til feilen. Jeg kan ikke se flere detaljer enn det du oppgir til meg her, men hadde satt stor pris på om du sender meg en e-post til [email protected] sånn at jeg kan se nærmere på saken. Det er veldig viktig for oss i NextGenTel at det skal være enkelt som kunde hos oss, og det innebærer også at vi kommuniserer det kundene trenger å vite 🙌 Håper å høre fra deg! Ha en fin helg Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Internettforbindelse blir ofte borte til tross for flere forsøk med ulike rutere. Kundeservice er lett tilgjengelig men det er begrenset hva de kan gjøre. Vurderer å bytte, men jeg trenger fibernett, noe som ikke tilbys der jeg bor.
Hei Maria, Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss, det setter vi pris på 💚 Kjedelig å høre at kvaliteten på internettdekningen ikke er god nok, og at du ikke har fått mulighet til å bestille fiber til din adresse enda. Vi forstå godt at det er kjipt når internett ikke fungerer som det skal. Jeg håper likevel du tar kontakt med oss igjen sånn at vi kan ta en vurdering på om dekningen er for dårlig i ditt område eller om det er noe vi kan gjøre for å forbedre leveringen. Jeg ønsker deg lykke til og krysser fingrene for at vi kan finne en god løsning 😊 Ha en fin helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Måten Nextgentel opererer på er hel ved! Selger hjalp meg spare en betydelig kostnad og i tillegg gikk det lille ekstra for å hjelpe meg på veien. Alt fungerer som det skal, kan på det sterkeste anbefales :)
Hei Aksel, Velkommen som kunde hos oss 🥳 Veldig kjekt å se at du fikk hjelp til å spare penger på internett, vi skal jo levere akkurat samme kvalitet men rimeligere! Vi lover å jobbe på videre for at det skal være enkelt for deg som kunde hos oss! Tusen takk for at du tar deg tid til å dele din tilbakemelding med oss 💚 Ha en nydelig helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
God kundeservice og ingen nedetid. De gangene som arbeid utføres blir man varslet på forhånd.
Hei Jesper, Tusen takk for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 😄 Veldig kjekt å lese din tilbakemelding, det betyr at vi gjør noe riktig for at det skal være enkelt som kunde hos oss. Kjekt at internett fungerer godt og er stabilt, vi leverer jo akkurat samme kvalitet på fiber bare rimeligere 🥳 Ønsker deg en nydelig helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Forferdelig service og på grensen til svindel. Min kone og jeg jobbet i ukesvis med å bestille fiber da det også trengtes en montør for å ferdigstille boksen. Etter noen uker avlyste vi og sa det tok for lang tid. De hadde da visst nok satt i gang to bestillinger, en på meg og en min kone på samme adresse og surra det helt til. Så da vi avlyste bestillingen, lot de den andre (som vi ikke visste fantes) fortsette og nå krever de nesten 5 tusen kroner i avbestillingsgebyr. Styr unna.
Hei Johannes, Dette høres ikke ut som en god opplevelse, her ser det ikke ut som vi har gjort det enkelt.. Jeg har kan ikke se noen detaljer om bestillingene forutenom det du skriver her. Jeg kan ikke uttale meg direkte om deres sak, men bestilling av fiber tar noen uker fra bestilling til internettet kobles over til NextGenTel. Det kan kun være et aktivt abonnement per adresse, så det høres ut som det har skjedd en misforståelse her. Vi er ikke ute etter å lure noen, vi jobber for at det skal være enkelt å bli kunde og vil levere internett med akkurat samme kvalitet til en rimligere pris. Jeg håper uansett at dere har fått på plass internett som fungerer hjemme, og husk at vi er her til å svare på spørsmål om noe fortsatt er uklart! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Fiber virker veldig bra. Lettvint å installere ruter
Hei Johan, Velkommen som kunde hos oss og tusen takk for at du deler din omtale her på Bytt.no 😄 Kjekt å lese at du er fornøyd, vi står på for å gjøre det enklest mulig å bli kunde! Og vi lover å jobbe på videre for at det skal være enkelt for deg som kunde 🥳 Ha en nydelig helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Vanskelig å finne fram. Fint å "begynne forfra" men veldig vanskelig å finne programmer som har vært sendt. Noen ganger har jeg ikke fått starta programmet og kommer bare tilbake. Menyen virker uoversiktelig men lærer det vel, før jeg mister tålmodigheten.
Hei Tronn, Tusen takk for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 😊 Jeg skjønner det kan være uvant i starten med ny TV-løsning, vi vil gjerne veilede til hvordan du kan bruke den nye TV-løsningen på en enkel måte. Du kan ringe oss på 98707979 eller direkte til vår samarbeidspartner RiksTV 21010210. Håper vi hører fra deg, vi vil gjøre internett og TV enkelt for deg. Ha en fin helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel