⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 196 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 196 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 195 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
193
978
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dårlig på alle områder

Omtale av  Kristoffer

Har svært ustabilt nett hele tiden. Kundeservice har nå begynt å lukke forespørselene mine heller enn å svare. Har vært uten nett 4 dager i strekk, og det har skjedd to ganger i det siste.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Useriøse, billig utstyr, aldri opplevd dårligere wifi, lite hjelpsomme

Omtale av  Betine

Jeg hadde Telenor bredbånd fra før og jeg pleier aldri å bytte når det kommer selgere på døra/tlf. Men denne gangen gjorde jeg det fordi flere i gata hadde bytta og jeg kunne spare 166 kr i mnd. Jeg bor alene i en 50 kvm stor leilighet og bruker WiFi til å surfe på nettet og streame serier. Jeg har aldri opplevd så dårlig WiFi noen gang.. jeg har hastighet 50, som skal være mer enn nok for meg alene, med ruteren i naborommet. Jeg bruker mer 4G enn WiFi hjemme, jeg blir koblet ut og må restarte ruteren ofte og da tilkoble forskjellige devices på nytt.... Jeg har ringt gjentatte ganger å klagd, og hadde kundeservice vært grei, hadde denne omtalen vært noe annet. Jeg fikk først hjelp til å optimalisere wifien uten effekt, så splittet de wifien min i to hastigheter uten hjelp. Deretter måtte jeg flytte ruteren ut av sikringsskapet som gjør det mer tungvindt for meg.... hjalp ikke! Når jeg ringer så er det frekke toner på tlf som er lite behjelpelige og sier jeg må vente ut bindingstiden eller må betale 3000 kr for å bryte den... Men jeg har jo ikke fått det jeg har betalt for.... jeg ble lovet den samme hastigheten, de bruker de samme kablene som telenor og skal ikke være annerledes sa dem. Jeg har skrevet en lang klagemelding 27. juli som fortsatt står uten svar nå 12. sept... ALLE i gata har samme problemet.. og flere har gått til forbrukerombudet... hold dere unna dette useriøse selskapet!

Bra bredbånd, men mindre fornøyd med Rikstv så langt.

Omtale av  Tor L

Vet ikke om det hører hjemme her, men jeg er misfornøyd med at Rikstv fakturerer fra dato da avtalen ble inngått og ikke fra den dato da utstyret ble montert. Jeg ventet på montøren en hel dag og da han ikke dukket og jeg etterlyste sa han det var en fiktiv dato. Som kunde er jeg opptatt av faktisk dato og ikke av fiktiv dato. Utstyret ble montert en måned etter fiktiv dato.

Useriøs aktør

Omtale av  Alexander

Useriøs aktør som kommer med uriktig informasjon og villeder kunder. Dersom en finner ut at informasjonen gitt ikke stemmer og ønsker å trekke seg fra inngått avtale, kan det ventes et krav om et høyt gebyr. Kundebehandlingen dårlig og de viser lite forståelse om en føler seg lurt.

Internett er atskilt med fem timer om dagen

Omtale av  Jamil

Internett er atskilt med fem timer om dagen De blir ikke bedre hver dag til det verre Derfor vil jeg sende inn en klage mot deg hos Forbrukernes syndikat.Hans partner ville jeg aldri anbefalt

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Bør unngåes!

Omtale av  Haakon S

- Høy pris - Støtter ikke svar på hverken mail eller sms - Lang telefonkø - Tungvint innlogging med koder, kundenr etc... - Skal ha tilbake gammelt/utgått utstyr som du må sende inn med Norgespakke og betale for!

Dårlig kundeservice. Dårlig kvalitet. Bytter på priser ofte.

Omtale av  Benjamin H

Jeg Anbefaler ingen og bruke dette selskapet!! Bytter på prisene til kundene sinne. Ekstremt dårlig kundeservice. Bruker ekstremt lang tid på å svare kundene sinne vis det er noe feil. Blir kasta mellom avdelingene uten at noen fikser eller hjelper meg med problemet. Ingen jeg har snakka med er service innstilte. Ville ikke anbefalt dere til min verste fiende.

NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR