NOKAB har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har hatt Nokab i alle år, på 2 forskjellig adresser, skjønner godt at de har blitt kåret til Norges mest fornøyde kunder. Hurtig og stabilt nett, og veldig hyggelig mennesker.
Ekstremt dårlig service. Bruker nesten 2t på å gi meg et svar. Ikke fornøyd anbefales ikke på noe som helst måte
Veldig bra. Ingenting å utsette. God tilbyder lokalt i Nittedal. Bra kundeservice.
Har i flere år hatt 1000/500 fiber som har vært stabil og rask, ekstremt lite nedetid. 5 av 5 stjerner på det punktet. Det jeg ikke likte var oppsigelsestid på en måned nå som jeg skulle flytte. Føles feil å måtte betale for noe jeg ikke får benyttet. Minus 2 stjerner!
de har rotet bort min mann som betaler og finner han ikke i systemet sitt----resultat en lite hyggelig inkassopurring
Dårlig tv tjeneste, har slitt med tv signaler i et år nå. Jeg gir opp og bytter til annen leverandør
Hei Gaute, Jeg har svart opp dialogen vår på e-post. Vi vil at du skal bli fornøyd med tjenestene vi leverer og har derfor satt i gang en prosess med testing av en alternativ TV-løsning, for å kartlegge hvor utfordringene oppstår. Vi snakkes. Vennlig hilsen, Nokab.
Dårlig kundeservice. Tilleggsgebyrer. Ustabilt og dårlig internett. Skulle virkelig ønske deg fantes et bedre alternativ.
Hei Aurora, Det var trist å lese, og slik skal det ikke være. Vår kundeservice(ta kontakt med Nokab direkte, og ikke Telia) er åpen alle dager i året frem til kl 20, og vi har teknikere som rykker ut om det skulle være noe. Ta gjerne kontakt med meg direkte, så skal vi nok få orden på ting. Mvh, for Nokab