NTE Bredbånd har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Forbindelsen er ikke stabil. Fiberruteren må restartes flere ganger i måneden.
Hei, Gunnar. Vi beklager vanskene du beskriver med våre tjenester og utstyr. Det er av stor betydning for oss å forsikre våre kunder om at vi kontinuerlig arbeider med å forbedre kvaliteten på tjenestene våre for å sikre at våre kunder opplever den beste verdien for pengene sine. Vi setter derfor stor pris på tilbakemeldingen din, da dette gir oss muligheten til å lære og vokse. Våre hjemmesentraler utfører betydelig flere oppgaver enn tradisjonelle rutere, derav navnet "hjemmesentral". Det er selvfølgelig ikke vår hensikt at du skal oppleve gjentatte problemer med enheten din. Vi anbefaler imidlertid å jevnlig restarte hjemmesentralen for å sikre at nødvendige oppdateringer blir installert og for å fjerne unødvendig dataoppbygging. Gjerne ta kontakt med oss via webchat på www.nte.no eller telefon på 74150200, så vil vi hjelpe deg med å identifisere eventuelle problemer med den trådløse dekningen til ruteren/hjemmesentralen din. Vi ønsker å få mer innsikt i dine spesifikke bekymringer for å kunne tilby den mest passende løsningen for deg. Takk igjen for din tilbakemelding, vi ser frem til å høre fra deg. :-) Med vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Null problem, Stabilt og raskt men modemet eller altiboxen er noe treg
Hei Jan, Takk for tilbakemeldingen. :-) Vi er svært glad for å høre at du opplever våre tjenester som stabile og raske. Når det gjelder ytelsen til modemet/ruteren eller dekoderen din, vil vi gjerne hjelpe deg med å optimalisere tjenestene. For å løse eventuelle problemer med ruteren eller dekoderen din, anbefaler vi at du kontakter vår kundeservice direkte. De vil kunne gi deg personlig assistanse og eventuelt planlegge en teknikerutsendelse om nødvendig. Vi vil gjerne sørge for at du får den beste opplevelsen som kunde hos oss! Du kan nå oss på telefon 74150200, på chat på nte.no, og på Facebook Messenger. Vi ser frem til å hjelpe deg med dette! Med vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Da de anla fiberkabel her i området, så gravde entreprenøren over vannledningen med betydelige konsekvenser for et par boliger. Bestile et bredbåndstilbud på 300/300 og fikk graving til huset inkl. Kunne endre dette etter et år. Denne hastigheten eksisterer ikke lenger og fikk 500/500 og økt pris og prisen økes årlig. Om jeg ønsker å endre nå så er alternativet 250/250.
Hei, Laila. :-) Takk for tilbakemeldingen. Først og fremst vil vi gjerne beklage for enhver ulempe du opplevde i forbindelse med installasjonen av fiberkabelen. Vi tar alle slike hendelser på største alvor, og jobber kontinuerlig med våre entreprenører for å sikre at alle arbeider utføres på en trygg og forsvarlig måte. Når det gjelder endringer i hastighet og pris, forstår vi at dette kan være frustrerende. Vi ønsker å forsikre deg om at endringer i våre tjenester og priser gjenspeiler vår investering i infrastruktur, teknologi og kvalitetssikring av våre tjenester. Samtidig forstår vi at det er viktig for deg som kunde å ha valgmuligheter som passer ditt behov og forbruk. Vi må alltid tilpasse tilbudet vårt for å imøtekomme våre behov og de ulike behovene til våre kunder. Derfor kan vi bare beklage for at den opprinnelige hastigheten du bestilte ikke lenger er tilgjengelig. Vi vil gjerne diskutere alternativene vi tilbyr med deg for å finne en løsning som passer deg bedre. Ta gjerne kontakt med oss direkte, slik at vi kan diskutere dine behov og finne en passende løsning. Takk igjen for at du deler dine tanker med oss. Vi setter pris på din tålmodighet mens vi kontinuerlig jobber med å forbedre våre tjenester. Med vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Alt for dyrt. Nte burde vert mye billigere, men det er vel endel diriktører som ska ha en sikkelig fet bonus.
Hei, Torstein. Takk for tilbakemeldingen din. Vi forstår at pris er viktig for kundene våre, og vi ønsker å forsikre dere om at vi kontinuerlig evaluerer prisene våre for å sikre at de forblir konkurransedyktige og rettferdige. Vi ønsker også å understreke at vi tar ansvaret vårt som selskap overfor både våre kunder og våre ansatte svært alvorlig. Vår bonuspraksis er i tråd med etiske retningslinjer og bransjestandarder. Vi er opptatt av å belønne ansatte for deres innsats, samtidig som vi sørger for at våre priser forblir rettferdige for våre kunder. Vi er glad for at du deler dine meninger med oss, for vi tar alle tilbakemeldinger med oss inn i vår fremtidige prissetting. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Det virker bra med synes det er for høy pris. Dårlig rekkevidde på router
Hei, Steinar. Vi beklager at du opplever utfordringer med våre tjenester og utstyr. Det er viktig for oss å forsikre våre kunder om at vi kontinuerlig jobber med å forbedre både tjenestekvaliteten og prisene våre for å sikre at dere får den beste verdien for pengene. Vi setter derfor stor pris på tilbakemeldingen din, for da kan vi lære av det. Når det gjelder kostnaden for våre tjenester, forstår vi at våre kunder er opptatt av å ha en konkurransedyktig pris. Vi ønsker å forsikre deg om at våre priser gjenspeiler våre investeringer i infrastruktur, kvaliteten på nettverket og tilgang til den nyeste teknologien. Samtidig jobber vi hardt for å holde prisene konkurransedyktige i markedet, og for å tilby den beste kundeservicen. Ta kontakt med oss direkte på webchat, Facebook Messenger eller telefon 74150200, så skal vi hjelpe deg å se på hva problemet med routerens/hjemmesentralens trådløse dekning kan være. Vi ønsker å høre mer om dine spesifikke bekymringer og finne den løsningen som passer best for deg. Takk igjen for din tilbakemelding, vi ser frem til å høre fra deg. :-) Med vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
NTE tilbyr virkelig et bra produkt, det er hevet over enhver tvil. Problemet er at de skor seg så hinsides på manglende konkurranse, noe som gjør at de utrettelig kan øke prisene, slik at de kan kjøpe nye flotte møbler til kontorlokalene sine. Med de siste prishevingene ser jeg for meg at det også kan lede til århundrets julebord. De forsvarer disse økningene med økt kostnadsnivå, og "trommevirvel" høyere hastigheter! Man må da spørre seg hva man skal med 500Mbit? Det har overhodet ingen forankring i virkeligheten å ha slike hastigheter for den vanlige mann eller kvinne i gaten, da man ligger å slumrer på en tiendedel av dette med normalt bruk. Mulig dette er et i-lands problem, men nå må dere jaggu begynne å vise litt måtehold der dere sitter å fjoller dere nede i sjøfartsgata.
Hei, Ralph. Takk for din tilbakemelding. Vi setter pris på at du tar deg tid til å dele dine tanker med oss. :) Vi ønsker først og fremst å beklage dersom du føler at våre priser ikke er rimelige, og at vi ikke har levert tilstrekkelig verdi for pengene. Det er viktig for oss å understreke at vi kontinuerlig evaluerer våre priser og tjenester for å sikre at de er konkurransedyktige og oppfyller kundenes forventninger. Uten dette hadde vi ikke hatt de kundene vi har. Det stemmer at den generelle prisøkningen i samfunnet har gjort at våre kostnader har økt, og vi har forståelse for at dette kan være bekymringsfullt for våre kunder. Derfor tilbyr vi et bredt spekter av hastighetsalternativer for å imøtekomme ulike behov og bruksområder. Fiber er ikke for alle, og det vet vi. NTE opererer i et marked der flere aktører tilbyr lignende tjenester, og vi vil påpeke at det ikke er en monopolsituasjon siden alle kan bygge ut fiber om de ønsker det. Vi er også enig i at det likevel alltid er rom for forbedringer, og vi tar dine tilbakemeldinger på alvor. Vi vil gjerne se om det er noe vi kan gjøre for å forbedre din opplevelse med våre tjenester. Ikke nøl med å kontakte oss direkte på webchat, telefon 74150200 eller Facebook Messenger slik at vi kan finne en løsning som passer deg bedre. Med vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Ingen konkurranse på fiberen - lever som gissel for stadige prisøkninger uten et snev av tjenesteforbedring fra NTE altibox. 929/mnd for 250mbit er helt hinsides hårreisende. Kommer til å si opp og gå for starlink til 568/mnd istedenfor. Hastigheten går ned, men da kan jeg i det minste bidra til positiv framgang for menneskeheten, måned etter måned.
Hei, Øivind, og takk for tilbakemeldingen. :-) Det er leit å høre at du ikke opplever våre priser som konkurransedyktige. NTE har ikke et mål om å være det billigste alternativet, men snarere skal vi tilby høy kvalitet på tjenesten med topp kundeservice og stor valgfrihet. Dette er ikke uten kostnad, men vi er heller ikke den dyreste leverandøren. Vi er derimot en aktør du kan stole på, og som du vet at gir mye tilbake til samfunnet. Alle aktører har mulighet til å bygge ut fiber om de ønsker, og fibernettet er åpent. Derfor blir det feil å si at det ikke er konkurranse i markedet, selv om vi har forståelse for at du gjerne skulle kunne velge mellom mange fiberleverandører. Vi vil gjerne ha muligheten til å se om det er noe vi kan gjøre for å forbedre din opplevelse med våre tjenester. Ta gjerne kontakt med oss direkte på webchat, Facebook Messenger eller telefon 74150200, slik at vi kan finne en løsning som passer for deg. Med vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice