Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NTE Bredbånd
2.7
25 verifiserte omtaler

NTE Bredbånd omtaler og erfaringer

Ingen trend

NTE Bredbånd har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.7
Middels
25 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#52
Dårlig
NTE Bredbånd er rangert
#52 av 67 fiberleverandørerer
24%
Dårlig
24% anbefaler NTE Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 25 omtaler om NTE Bredbånd

FILTRER OMTALER
5
1
5
5
9
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NTE Bredbånd
NTE Bredbånd har 25 verifiserte omtaler på Bytt.no

Prisen øker men ikke kvaliteten

Omtale av  Steinar

Det virker bra med synes det er for høy pris. Dårlig rekkevidde på router

Svar fra NTE Bredbånd
14.03.2024 13:51

Hei, Steinar. Vi beklager at du opplever utfordringer med våre tjenester og utstyr. Det er viktig for oss å forsikre våre kunder om at vi kontinuerlig jobber med å forbedre både tjenestekvaliteten og prisene våre for å sikre at dere får den beste verdien for pengene. Vi setter derfor stor pris på tilbakemeldingen din, for da kan vi lære av det. Når det gjelder kostnaden for våre tjenester, forstår vi at våre kunder er opptatt av å ha en konkurransedyktig pris. Vi ønsker å forsikre deg om at våre priser gjenspeiler våre investeringer i infrastruktur, kvaliteten på nettverket og tilgang til den nyeste teknologien. Samtidig jobber vi hardt for å holde prisene konkurransedyktige i markedet, og for å tilby den beste kundeservicen. Ta kontakt med oss direkte på webchat, Facebook Messenger eller telefon 74150200, så skal vi hjelpe deg å se på hva problemet med routerens/hjemmesentralens trådløse dekning kan være. Vi ønsker å høre mer om dine spesifikke bekymringer og finne den løsningen som passer best for deg. Takk igjen for din tilbakemelding, vi ser frem til å høre fra deg. :-) Med vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NTE Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

NTE skor seg på allmuen

Omtale av  Ralph

NTE tilbyr virkelig et bra produkt, det er hevet over enhver tvil. Problemet er at de skor seg så hinsides på manglende konkurranse, noe som gjør at de utrettelig kan øke prisene, slik at de kan kjøpe nye flotte møbler til kontorlokalene sine. Med de siste prishevingene ser jeg for meg at det også kan lede til århundrets julebord. De forsvarer disse økningene med økt kostnadsnivå, og "trommevirvel" høyere hastigheter! Man må da spørre seg hva man skal med 500Mbit? Det har overhodet ingen forankring i virkeligheten å ha slike hastigheter for den vanlige mann eller kvinne i gaten, da man ligger å slumrer på en tiendedel av dette med normalt bruk. Mulig dette er et i-lands problem, men nå må dere jaggu begynne å vise litt måtehold der dere sitter å fjoller dere nede i sjøfartsgata.

Svar fra NTE Bredbånd
14.03.2024 14:02

Hei, Ralph. Takk for din tilbakemelding. Vi setter pris på at du tar deg tid til å dele dine tanker med oss. :) Vi ønsker først og fremst å beklage dersom du føler at våre priser ikke er rimelige, og at vi ikke har levert tilstrekkelig verdi for pengene. Det er viktig for oss å understreke at vi kontinuerlig evaluerer våre priser og tjenester for å sikre at de er konkurransedyktige og oppfyller kundenes forventninger. Uten dette hadde vi ikke hatt de kundene vi har. Det stemmer at den generelle prisøkningen i samfunnet har gjort at våre kostnader har økt, og vi har forståelse for at dette kan være bekymringsfullt for våre kunder. Derfor tilbyr vi et bredt spekter av hastighetsalternativer for å imøtekomme ulike behov og bruksområder. Fiber er ikke for alle, og det vet vi. NTE opererer i et marked der flere aktører tilbyr lignende tjenester, og vi vil påpeke at det ikke er en monopolsituasjon siden alle kan bygge ut fiber om de ønsker det. Vi er også enig i at det likevel alltid er rom for forbedringer, og vi tar dine tilbakemeldinger på alvor. Vi vil gjerne se om det er noe vi kan gjøre for å forbedre din opplevelse med våre tjenester. Ikke nøl med å kontakte oss direkte på webchat, telefon 74150200 eller Facebook Messenger slik at vi kan finne en løsning som passer deg bedre. Med vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice

Gissel

Omtale av  Øivind

Ingen konkurranse på fiberen - lever som gissel for stadige prisøkninger uten et snev av tjenesteforbedring fra NTE altibox. 929/mnd for 250mbit er helt hinsides hårreisende. Kommer til å si opp og gå for starlink til 568/mnd istedenfor. Hastigheten går ned, men da kan jeg i det minste bidra til positiv framgang for menneskeheten, måned etter måned.

Svar fra NTE Bredbånd
14.03.2024 13:28

Hei, Øivind, og takk for tilbakemeldingen. :-) Det er leit å høre at du ikke opplever våre priser som konkurransedyktige. NTE har ikke et mål om å være det billigste alternativet, men snarere skal vi tilby høy kvalitet på tjenesten med topp kundeservice og stor valgfrihet. Dette er ikke uten kostnad, men vi er heller ikke den dyreste leverandøren. Vi er derimot en aktør du kan stole på, og som du vet at gir mye tilbake til samfunnet. Alle aktører har mulighet til å bygge ut fiber om de ønsker, og fibernettet er åpent. Derfor blir det feil å si at det ikke er konkurranse i markedet, selv om vi har forståelse for at du gjerne skulle kunne velge mellom mange fiberleverandører. Vi vil gjerne ha muligheten til å se om det er noe vi kan gjøre for å forbedre din opplevelse med våre tjenester. Ta gjerne kontakt med oss direkte på webchat, Facebook Messenger eller telefon 74150200, slik at vi kan finne en løsning som passer for deg. Med vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice

Stabilt nett, men dyrt.

Omtale av  Knut

Stabilt nett som er til å stole på, så og si uten avbrudd. Negativt er pris. Det har vært en jevn prisutvikling oppover. Jeg mener de har priset seg ut.

Svar fra NTE Bredbånd
19.02.2024 11:57

Hei, Knut. Takk for din tilbakemelding. Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å dele dine erfaringer med oss. Vi er glade for å høre at du er fornøyd med stabiliteten i nettverket vårt. Når det gjelder prisen, forstår vi din bekymring. Vi streber etter å levere toppkvalitets tjenester, samtidig som vi prøver å holde prisene våre så konkurransedyktige som mulig. Vi vil ta din tilbakemelding med oss i vår fremtidige prissetting. Takk igjen for din tilbakemelding. Vennlig hilsen, oss i NTE Kundeservice

Godt fornøyd

Omtale av  Ida

Stabilt, kjapt og greit. Enkel kundeservice også.

Svar fra NTE Bredbånd
01.02.2024 16:41

Hei Ida. :-) Takk for at du tok deg tid til å dele din positive tilbakemelding med oss! Det gleder oss å høre at du er godt fornøyd med våre tjenester, inkludert stabilitet og hastighet på fiberbredbånd. Vi setter også særlig pris på dine gode ord om vår kundeservice. Dersom du har noen spørsmål eller trenger hjelp med noe, er vårt kundeserviceteam alltid tilgjengelig for å hjelpe deg. Vi strekker oss etter å gi våre kunder den beste opplevelsen og ser frem til å fortsette å levere høykvalitets internettopplevelser for deg. Takk igjen for at du valgte oss som din bredbåndsleverandør. Ha en fin dag videre. Vennlig hilsen, oss i NTE Kundeservice

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Ustabilt nett, dårlig kundeservice

Omtale av  Nina

Nettet fryser og fryser og henger. Den henger til og med når man kun lese vg. Samme problem ved direkte oppkobling med ledning ut fra hjemmesentralen. Hatt samme problem i flere år. De nekter å bytte ut hjemmesentralen og skylder på at vi har for mange enheter koblet opp. Synes det er rart at det skal fryse av den grunn når man har 750/750. Klarer ikke å svare på hvor mange enheter man kan koble opp samtidig. Får ikke snakke med tekniker, men kun fra kundeservice. Tilslutt blir tilbudt ny hjemmesentral mot bindingstid på 12 mnd. Dette synes jeg er dårlig gjort. Krevde å få tilsendt rapporten/ oppsummering på alle kommunikasjon med de og vurdering fra deres tekniker på mail, men ikke sett noe til det heller. Undersøker nå andre leverandør på fibernett i mitt området.

Svar fra NTE Bredbånd
01.02.2024 17:08

Hei Nina, Takk for at du deler dine bekymringer. Det er veldig leit å høre om de utfordringene du har opplevd med nettet og kundeservicen vår, og vi må bare beklage. Det er viktig for oss å løse problemene du opplever, og å sikre at du får den beste opplevelsen med tjenestene våre. Når det gjelder hjemmesentralen og nettproblemer, har vi alltid et krav om å ta en grundigere gjennomgang av situasjonen. Vi har behov for å feilsøke sammen med deg for å finne ut av årsaken, og vi forsøker å tilpasse våre anbefalinger til hver situasjon. Alle boliger og situasjoner er unike, og må derfor ses nøye på. Vi beklager forsinkelsen vedrørende rapport for loggført kommunikasjon. Denne oppgaven tilfaller et team hos oss som har en behandlingstid på 1-3 uker, avhengig av arbeidsmengde. Det er ikke i vår intensjon å la deg vente unødig lenge. Vi kan ikke diskutere individuelle saker offentlig, men vi ønsker å forsikre deg om at vi tar deg og saken på alvor. Du skal kunne stole på at vi kontakter deg direkte for å løse problemet og holde eventuelle avtaler vi har med deg. Vi har forståelse for at du vurderer andre leverandører, men vi håper at vi får muligheten til å rette opp i dette og bevise at vi er forpliktet til kvalitet i alle våre tjenester. Takk for din tålmodighet, og vi ser frem til å løse dette sammen. Vennlig hilsen, oss i NTE Kundeservice

Altfor dårlig hastighet.

Omtale av  Pat

Får ikke den hastigheten jeg har betalt for. Var bra i starten. Men nå er det blitt dårlig.

Svar fra NTE Bredbånd
29.11.2023 14:44

Hei Pat. :) Takk for tilbakemeldingen. Vi beklager at du opplever problemer med hastigheten på tjenesten. Vi forstår at pålitelig internetthastighet er viktig, og vi ønsker å løse problemet for deg så raskt som mulig. For å kunne hjelpe deg på beste måte trenger vi litt mer informasjon. Har du allerede kontaktet vår kundeservice for å undersøke problemet? Dersom du ikke har gjort det, vil vi sterkt anbefale at du gjør det så snart som mulig. Vår kundeservice er dedikert til å løse slike utfordringer, og vil ta de nødvendige stegene for å finne og løse problemet. Hvis du allerede har vært i kontakt med kundeservice og ikke har sett forbedringer, ber vi deg vennligst ta kontakt på nytt og gi oss ytterligere detaljer slik at vi kan undersøke saken nærmere. Dette kan inkludere informasjon om tidspunkt for dårlig hastighet, enheter som er påvirket, eller eventuelle endringer i nettverkskonfigurasjonen din. Kontakt oss i kundeservice på telefonnummer 74150200 hele døgnet, eller send oss en melding på chat (www.nte.no), eller på Facebook. Vi er stolte av å kunne kalle oss kundeservicesenteret med de mest fornøyde strøm- og bredbåndskundene i 2023, og vi er svært opptatt av at du som kunde skal føle at du får den verdien du skal ha for pengene. Vi er her for å sikre at du får den hastigheten du skal ha, og vi jobber kontinuerlig med å forbedre kvaliteten på våre tjenester. Takk for din tålmodighet i saken så langt, og vi håper du vil gi oss mulighet til å løse dette problemet for deg. Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice

NTE Bredbånd har 25 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NTE Bredbånd mener

NTE Bredbånd

Har tilegnet profilen
NTE Bredbånd deltar på Bytt.no

NTE Bredbånd har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NTE Bredbånd besvarer omtaler

NTE Bredbånd har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
NTE Bredbånd henter ikke inn tilbakemeldinger

NTE Bredbånd benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR