NTE Bredbånd har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ingen konkurranse på fiberen - lever som gissel for stadige prisøkninger uten et snev av tjenesteforbedring fra NTE altibox. 929/mnd for 250mbit er helt hinsides hårreisende. Kommer til å si opp og gå for starlink til 568/mnd istedenfor. Hastigheten går ned, men da kan jeg i det minste bidra til positiv framgang for menneskeheten, måned etter måned.
Hei, Øivind, og takk for tilbakemeldingen. :-) Det er leit å høre at du ikke opplever våre priser som konkurransedyktige. NTE har ikke et mål om å være det billigste alternativet, men snarere skal vi tilby høy kvalitet på tjenesten med topp kundeservice og stor valgfrihet. Dette er ikke uten kostnad, men vi er heller ikke den dyreste leverandøren. Vi er derimot en aktør du kan stole på, og som du vet at gir mye tilbake til samfunnet. Alle aktører har mulighet til å bygge ut fiber om de ønsker, og fibernettet er åpent. Derfor blir det feil å si at det ikke er konkurranse i markedet, selv om vi har forståelse for at du gjerne skulle kunne velge mellom mange fiberleverandører. Vi vil gjerne ha muligheten til å se om det er noe vi kan gjøre for å forbedre din opplevelse med våre tjenester. Ta gjerne kontakt med oss direkte på webchat, Facebook Messenger eller telefon 74150200, slik at vi kan finne en løsning som passer for deg. Med vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Stabilt nett som er til å stole på, så og si uten avbrudd. Negativt er pris. Det har vært en jevn prisutvikling oppover. Jeg mener de har priset seg ut.
Hei, Knut. Takk for din tilbakemelding. Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å dele dine erfaringer med oss. Vi er glade for å høre at du er fornøyd med stabiliteten i nettverket vårt. Når det gjelder prisen, forstår vi din bekymring. Vi streber etter å levere toppkvalitets tjenester, samtidig som vi prøver å holde prisene våre så konkurransedyktige som mulig. Vi vil ta din tilbakemelding med oss i vår fremtidige prissetting. Takk igjen for din tilbakemelding. Vennlig hilsen, oss i NTE Kundeservice
Stabilt, kjapt og greit. Enkel kundeservice også.
Hei Ida. :-) Takk for at du tok deg tid til å dele din positive tilbakemelding med oss! Det gleder oss å høre at du er godt fornøyd med våre tjenester, inkludert stabilitet og hastighet på fiberbredbånd. Vi setter også særlig pris på dine gode ord om vår kundeservice. Dersom du har noen spørsmål eller trenger hjelp med noe, er vårt kundeserviceteam alltid tilgjengelig for å hjelpe deg. Vi strekker oss etter å gi våre kunder den beste opplevelsen og ser frem til å fortsette å levere høykvalitets internettopplevelser for deg. Takk igjen for at du valgte oss som din bredbåndsleverandør. Ha en fin dag videre. Vennlig hilsen, oss i NTE Kundeservice
Nettet fryser og fryser og henger. Den henger til og med når man kun lese vg. Samme problem ved direkte oppkobling med ledning ut fra hjemmesentralen. Hatt samme problem i flere år. De nekter å bytte ut hjemmesentralen og skylder på at vi har for mange enheter koblet opp. Synes det er rart at det skal fryse av den grunn når man har 750/750. Klarer ikke å svare på hvor mange enheter man kan koble opp samtidig. Får ikke snakke med tekniker, men kun fra kundeservice. Tilslutt blir tilbudt ny hjemmesentral mot bindingstid på 12 mnd. Dette synes jeg er dårlig gjort. Krevde å få tilsendt rapporten/ oppsummering på alle kommunikasjon med de og vurdering fra deres tekniker på mail, men ikke sett noe til det heller. Undersøker nå andre leverandør på fibernett i mitt området.
Hei Nina, Takk for at du deler dine bekymringer. Det er veldig leit å høre om de utfordringene du har opplevd med nettet og kundeservicen vår, og vi må bare beklage. Det er viktig for oss å løse problemene du opplever, og å sikre at du får den beste opplevelsen med tjenestene våre. Når det gjelder hjemmesentralen og nettproblemer, har vi alltid et krav om å ta en grundigere gjennomgang av situasjonen. Vi har behov for å feilsøke sammen med deg for å finne ut av årsaken, og vi forsøker å tilpasse våre anbefalinger til hver situasjon. Alle boliger og situasjoner er unike, og må derfor ses nøye på. Vi beklager forsinkelsen vedrørende rapport for loggført kommunikasjon. Denne oppgaven tilfaller et team hos oss som har en behandlingstid på 1-3 uker, avhengig av arbeidsmengde. Det er ikke i vår intensjon å la deg vente unødig lenge. Vi kan ikke diskutere individuelle saker offentlig, men vi ønsker å forsikre deg om at vi tar deg og saken på alvor. Du skal kunne stole på at vi kontakter deg direkte for å løse problemet og holde eventuelle avtaler vi har med deg. Vi har forståelse for at du vurderer andre leverandører, men vi håper at vi får muligheten til å rette opp i dette og bevise at vi er forpliktet til kvalitet i alle våre tjenester. Takk for din tålmodighet, og vi ser frem til å løse dette sammen. Vennlig hilsen, oss i NTE Kundeservice
Får ikke den hastigheten jeg har betalt for. Var bra i starten. Men nå er det blitt dårlig.
Hei Pat. :) Takk for tilbakemeldingen. Vi beklager at du opplever problemer med hastigheten på tjenesten. Vi forstår at pålitelig internetthastighet er viktig, og vi ønsker å løse problemet for deg så raskt som mulig. For å kunne hjelpe deg på beste måte trenger vi litt mer informasjon. Har du allerede kontaktet vår kundeservice for å undersøke problemet? Dersom du ikke har gjort det, vil vi sterkt anbefale at du gjør det så snart som mulig. Vår kundeservice er dedikert til å løse slike utfordringer, og vil ta de nødvendige stegene for å finne og løse problemet. Hvis du allerede har vært i kontakt med kundeservice og ikke har sett forbedringer, ber vi deg vennligst ta kontakt på nytt og gi oss ytterligere detaljer slik at vi kan undersøke saken nærmere. Dette kan inkludere informasjon om tidspunkt for dårlig hastighet, enheter som er påvirket, eller eventuelle endringer i nettverkskonfigurasjonen din. Kontakt oss i kundeservice på telefonnummer 74150200 hele døgnet, eller send oss en melding på chat (www.nte.no), eller på Facebook. Vi er stolte av å kunne kalle oss kundeservicesenteret med de mest fornøyde strøm- og bredbåndskundene i 2023, og vi er svært opptatt av at du som kunde skal føle at du får den verdien du skal ha for pengene. Vi er her for å sikre at du får den hastigheten du skal ha, og vi jobber kontinuerlig med å forbedre kvaliteten på våre tjenester. Takk for din tålmodighet i saken så langt, og vi håper du vil gi oss mulighet til å løse dette problemet for deg. Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Betaler for 150mbit, men har aldri hadde den hastigheten. Den ligger på 60/80. Kundeservice sier at det er fordi jeg må bruke en kabel koblet til boksen for hver enhet. Dette betyr at jeg må sitte rett ved siden av boksen med internettforbindelse til telefonen eller laptopen i 2023! Jeg betaler neste 800kr for 80mbit hver måned! Jeg føler meg ranet. Veldig ubehagelig kundeservice.
Hei Dagmara, Først og fremst er vi veldig lei oss for å lese dette, og vi vil uttrykke vår dypeste beklagelse for at du har hatt en mindre enn tilfredsstillende opplevelse med tjenesten vår. Vi setter stor pris på din tilbakemelding, for den hjelper oss å se nærmere på våre rutiner slik at vi kan forbedre oss. Vi forstår at det kan være frustrerende å ikke oppnå den hastigheten du betaler for. WiFi er en kompleks teknologi, og det er mange faktorer som kan påvirke hastigheten. Dette inkluderer avstanden mellom enheten og hjemmesentralen, antall enheter koblet til nettverket, interferens fra andre elektroniske enheter, og til og med byggematerialene i hjemmet ditt. Når vi annonserer hastigheter som “150 Mbps”, betyr det at du under ideelle forhold kan oppnå disse hastighetene. I praksis er det dessverre sjelden mulig å oppnå den nøyaktige hastigheten via WiFi på grunn av de ovennevnte faktorene, og vi kan bare garantere hastigheten med en kablet tilkobling. Vi beklager hvis dette ikke har blitt klart kommunisert til deg tidligere. Vi setter stor pris på din forståelse og tålmodighet mens vi jobber for å forbedre våre tjenester og kundeservice. Hvis du har flere spørsmål eller utfordringer, vennligst ikke nøl med å kontakte oss igjen. Vi er her, og vi ønsker veldig gjerne å hjelpe deg. Med vennlig hilsen, Oss i NTE Kundeservice
Kundeservice lover hver gang tilbakemelding etter min henvendelse. Skjer ikke!
Hei, Terje. Først vil vi si takk for at du delte dette med oss. Det er frustrerende når du ikke får den oppfølgingen du forventer fra kundeservice. Vi forstår at dette gjør at du føler deg oversett av oss, og det er på ingen måte vår intensjon. Vi setter pris på at du tok deg tid til å gi oss beskjed om dette, da det hjelper oss å forbedre tjenestene våre. Vi tar din bekymring på alvor, og vil gjerne kontrollere at saken går slik den er ment. På grunn av anonymiteten her på bytt.no, får vi ikke anledning til å søke deg opp, men om du sender oss en melding på Facebook Messenger skal en av våre kundebehandlere personlig ta tak i saken og dobbelsjekke at det ikke er på grunn av en teknisk feil at du ikke har hørt fra oss. Noen ganger kan det være at det tar tid å innhende nødvendig informasjon før du hører fra oss, men vi skal alltid kunne gi deg informasjon om status for saken det gjelder. Uansett hva årsaken måtte være, så er det viktig at vi i kundeservice tar ansvar og følger opp henvendelsen din, og at du vet at vi forsøker å hjelpe deg. Vi setter pris på din tålmodighet og forståelse i denne saken, og håper å høre fra deg. Med vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice