OBOS Nett opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Synd vi er bindt til disse i 3 år... Får ikke tak i kundeservice etter nettet var nede i helgen før mandag på dårlige åpningstider. Ja det er billig, men her stiller ordtaket "du får hva du betaler for" sterkt! Styr unna!
Sameiet byttet til obos openNet fra Telenor. Jeg har hatt linjen nå i snart 1 år og må si jeg er strålende fornøyd med både pris og kvalitet! Får full kapasitet på 1Gb linje og kun opplevd ustabilitet 1 gang som skyldtes vedlikehold. Til informasjon så bruker jeg eget utstyr fra Ubiquiti for tilkobling. Mao er dette en anmeldelse av linjen og ikke evt utstyr som blir levert fra leverandør.
Skjer det noe uventet med tv og/eller Internett i helgen med OBOS opennet? Synd for deg, du får ikke tak i noen som eventuelt kan ta tak i dette og utbedre før til mandag... Elendig nett som kommer og går. Svæææært ustabilt
Får ikke hjelp til tråd løse bredband, på telefon får bedsjed at de ikke kan hjelpe.
Hei Magnus L, Jeg vil gjerne hjelpe deg få en bedre opplevelse av ditt trådløse nett og undersøke mer rundt opplevd hastighet, om du tar kontakt med meg på [email protected] med navn og telefonnummer så skal jeg følge dette opp med deg. Mvh Aleksander | OBOS OpenNet [email protected]
Nett faller ofte ut, får ikke i nærheten av den hastigheten som er lovet, flere ganger har vi vært uten nett i timesvis. Fungerer dårlig til hjemmekontor. Anbefales virkelig ikke. Kan dessverre ikke bytte da sameiet har valgt de som leverandør.
Hei Oslobeboer, Dette er ikke slik vi ønsker at du som kunde skal oppleve vårt produkt og må være svært frustrerende og irriterende for deg. Vi vil gjerne hjelpe deg få en bedre opplevelse av ditt trådløse nett og undersøke mer rundt opplevd hastighet, om du tar kontakt med meg på [email protected] med navn og telefonnummer så skal jeg følge dette opp med deg. Mvh Aleksander | OBOS OpenNet [email protected]
Liker at abonnementet ikke er knyttet opp mot et TV-abonnement man ikke vil ha. Nå har jeg bare internett-abonnement, og ser all TV jeg vil på en Apple TV-boks. Har ikke hatt problemer med hastighet eller oppetid, og har aldri hatt behov for å kontakte kundeservice.
Hei Vr, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Vi er opptatt av at du som kunde skal kunne velge den løsningen som passer best for deg, og gir den fleksibiliteten du beskriver. Skulle det være noe du trenger hjelp med eller lurer på er det bare å ta kontakt. Mvh Aleksander | OBOS OpenNet [email protected]
Nettet er ustabilt - ramler ofte ut. Som sagt ikke opplevd noe liknende siden 90-tallet - jeg ønsker meg - egentlig hva som helst annet. Desverre har borettslaget bestemt at vi må ha denne elendige løsningen.
Hei Kristian, Dette høres ikke bra ut og må være svært frustrerende for deg. Vi vil gjerne hjelpe deg få en bedre opplevelse av ditt trådløse nett, og om du tar kontakt med meg på [email protected] med navn og telefonnummer så skal jeg følge dette opp med deg. Mvh Aleksander | OBOS OpenNet [email protected]