OBOS Nett opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Sameiet byttet til obos openNet fra Telenor. Jeg har hatt linjen nå i snart 1 år og må si jeg er strålende fornøyd med både pris og kvalitet! Får full kapasitet på 1Gb linje og kun opplevd ustabilitet 1 gang som skyldtes vedlikehold. Til informasjon så bruker jeg eget utstyr fra Ubiquiti for tilkobling. Mao er dette en anmeldelse av linjen og ikke evt utstyr som blir levert fra leverandør.
Skjer det noe uventet med tv og/eller Internett i helgen med OBOS opennet? Synd for deg, du får ikke tak i noen som eventuelt kan ta tak i dette og utbedre før til mandag... Elendig nett som kommer og går. Svæææært ustabilt
Får ikke hjelp til tråd løse bredband, på telefon får bedsjed at de ikke kan hjelpe.
Hei Magnus L, Jeg vil gjerne hjelpe deg få en bedre opplevelse av ditt trådløse nett og undersøke mer rundt opplevd hastighet, om du tar kontakt med meg på [email protected] med navn og telefonnummer så skal jeg følge dette opp med deg. Mvh Aleksander | OBOS OpenNet [email protected]
Nett faller ofte ut, får ikke i nærheten av den hastigheten som er lovet, flere ganger har vi vært uten nett i timesvis. Fungerer dårlig til hjemmekontor. Anbefales virkelig ikke. Kan dessverre ikke bytte da sameiet har valgt de som leverandør.
Hei Oslobeboer, Dette er ikke slik vi ønsker at du som kunde skal oppleve vårt produkt og må være svært frustrerende og irriterende for deg. Vi vil gjerne hjelpe deg få en bedre opplevelse av ditt trådløse nett og undersøke mer rundt opplevd hastighet, om du tar kontakt med meg på [email protected] med navn og telefonnummer så skal jeg følge dette opp med deg. Mvh Aleksander | OBOS OpenNet [email protected]
Liker at abonnementet ikke er knyttet opp mot et TV-abonnement man ikke vil ha. Nå har jeg bare internett-abonnement, og ser all TV jeg vil på en Apple TV-boks. Har ikke hatt problemer med hastighet eller oppetid, og har aldri hatt behov for å kontakte kundeservice.
Hei Vr, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Vi er opptatt av at du som kunde skal kunne velge den løsningen som passer best for deg, og gir den fleksibiliteten du beskriver. Skulle det være noe du trenger hjelp med eller lurer på er det bare å ta kontakt. Mvh Aleksander | OBOS OpenNet [email protected]
Nettet er ustabilt - ramler ofte ut. Som sagt ikke opplevd noe liknende siden 90-tallet - jeg ønsker meg - egentlig hva som helst annet. Desverre har borettslaget bestemt at vi må ha denne elendige løsningen.
Hei Kristian, Dette høres ikke bra ut og må være svært frustrerende for deg. Vi vil gjerne hjelpe deg få en bedre opplevelse av ditt trådløse nett, og om du tar kontakt med meg på [email protected] med navn og telefonnummer så skal jeg følge dette opp med deg. Mvh Aleksander | OBOS OpenNet [email protected]
Jeg bor i Ringnes Park og vi gikk for snaut en mnd siden over til Opennet. Det er en utrolig dårlig leveranse. Vi har fibersamvand og ble lovet 1000 mb/s forbindelse. Jeg hadde før overgangen 350 mb/s fra Telenor og målte stort sett hastigheter opp mot 200 mb/s. Nå har jeg en serie målinger over flere uker med hastigheter ned til 6 mb/s. Stort sett er målingene på under 30 mb/s og har en ping opp mot 22 mens jeg hadde 2 eller 3 stort sett mot Telenor. Dette gjør at TV stadig faller ut og at det tar tid å få opp internettsider. Noen ganger mister også pc nettverket. Jeg har sendt mailer med klager og målinger i løpet av noen uker uten at de er blitt besvart. I dag blei jeg kontaktet og etter den siste testen jeg gjorde tror jeg at feilen ligger i ruteren de har levert og satt opp. Jeg vil ikke gjøre noe med konfigurasjon på ruteren og har gitt Opennet beskjed om det. Så langt har jeg ikke fått noen respons på dette, ei heler en forklaring på feilen.
Hei Per, Så trist å høre at du opplever dårlig dekning hjemme hos deg. Vi vil gjerne hjelpe deg få en bedre opplevelse av ditt trådløse nett, og om du tar kontakt med meg på [email protected] med navn og telefonnummer så skal jeg følge dette opp med deg. På våre FAQ- sider har vi og publisert en artikkel om hvordan man kan forbedre hastighet og dekning på trådløst nett. https://obosopennet.no/kundeservice/faq-wifi/ Ta kontakt med meg så kan vi sammen gå igjennom problemene du opplever. Mvh Aleksander | OBOS OpenNet [email protected]