OBOS Nett opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
OBOS opennet... vel, hadde en hyggelig prat med en kundekonsulent i åpningstiden på fredag og det var det. TVbildet smuldrer opp fortsatt. Dette er gjentakende problemstilling som vi har måttet leve med helt siden vi omsider klarte å få inn TVsignal. Defekt tjeneste blir avkrevd betalt etter full program.
Jeg er en gamer, og er avhengig av godt og stabilt nett. Det er definitivt IKKE Opennet fra Obos. Har aldri hatt problemer før dette ble installert. 800ms og rubberband-lag i alle spill jeg forsøker, selv med KABLET nett direkte inn i modemet. Om du er gamer og boretslaget ditt vurderer Obos Opennet. KJEMP MED NEBB OG KLØR for å unngå.
Har fra 1.januar fått OBOS Open Net. Har noe jeg vil spørre de om. Kommer ikke i kontakt med de gjennom tlf.
Synd vi er bindt til disse i 3 år... Får ikke tak i kundeservice etter nettet var nede i helgen før mandag på dårlige åpningstider. Ja det er billig, men her stiller ordtaket "du får hva du betaler for" sterkt! Styr unna!
Sameiet byttet til obos openNet fra Telenor. Jeg har hatt linjen nå i snart 1 år og må si jeg er strålende fornøyd med både pris og kvalitet! Får full kapasitet på 1Gb linje og kun opplevd ustabilitet 1 gang som skyldtes vedlikehold. Til informasjon så bruker jeg eget utstyr fra Ubiquiti for tilkobling. Mao er dette en anmeldelse av linjen og ikke evt utstyr som blir levert fra leverandør.
Skjer det noe uventet med tv og/eller Internett i helgen med OBOS opennet? Synd for deg, du får ikke tak i noen som eventuelt kan ta tak i dette og utbedre før til mandag... Elendig nett som kommer og går. Svæææært ustabilt
Får ikke hjelp til tråd løse bredband, på telefon får bedsjed at de ikke kan hjelpe.
Hei Magnus L, Jeg vil gjerne hjelpe deg få en bedre opplevelse av ditt trådløse nett og undersøke mer rundt opplevd hastighet, om du tar kontakt med meg på [email protected] med navn og telefonnummer så skal jeg følge dette opp med deg. Mvh Aleksander | OBOS OpenNet [email protected]