Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg fikk en liten hvit antenne som visstnok står ideelt plassert. Men etter ikke lang tid ble nettet dårlig, så får jeg høre att det er et KAPASITET PROBLEM! ..Det var sikkert ikke planlagt, men er det for mye å be om " rabatt"..Dere må levere mere til de som betaler fullt å får under minimum!
Hei! Trådløst bredbånd introduseres gradvis til nye områder hvor vi vet kapasiteten når et visst minimum for å påse at man i best grad får det man betaler for. Mobilbruk kan imidlertid være ujevnt og påvirke kapasitet i perioder, samt at det vil være tilfeller der eksempelvis basestasjoner må tas ut av drift fordi man ikke kommer til enighet for å forlenge avtale med grunneier eller kommune. Dette er utliggere som dessverre kan være vanskelige å forutse og kan påvirke kapasitet i et område inntil vi finner en ny løsning eller oppgraderer eksisterende infrastruktur.
Upålitelig fiberbredbånd til høy pris. Hvis det oppstår feil på bredbåndet bruker Telenor opptil flere dager på å rette feilen slik at du kommer på nett igjen. Og "Alltid på nett"-garantien er null verdt når du ikke er Telenor mobil kunde.
Hei! Standard rettetid for driftsmelding som berører et større område er innen 24 timer, og ved feil du melder inn selv er rettetiden innen 3 virkedager men som regel påfølgende virkedag noe beroende på når på døgnet feilen ble meldt. I begge tilfeller vil det dessverre forekomme saker som er langt mer komplekse enn andre, og kan fordre gravetillatelse, trafikkdirigering, rekvirering av graveentreprenør og annet spesialutstyr o.l. Vi har ingen mulighet til å gi mobildata via andre operatører, men så lenge du er uten tjenesten i over 24 timer har du krav på kompensasjon og fås via 915 09000 etter feilen er rettet.
Gjennomgående dårlig nettforbindelse, har flere ganger blitt lovet kompensasjon for dette uten at det hverken har skjedd, eller ville ha hjulpet. Veldig dyrt i forhold til hvor mye problemer vi har hatt med nettet.
Fikk problemer med nettet rett før påske. Ringte kundeservice som svarte kjapt. Feilen var rettet på 15 min.
Hvorfor betale for mye. Fibernett er fibernett, hastigheten er lik men prisene spriker med flere 100 lapper i mnd.
1. Telenor skulle ta seg av å installere fiber til huset, men det tok 3 måneder lengre enn forespeilet. 2. Når internett og tv-boks kom har siden den tid tv-boksen måtte resettes hver gang den skal bruke for å unngå at lyd og bilde ikke er i synk. Det positive er at Intenettet har stortsett vært stabilt og man får den hastigheten man betaler for.
Dyrere enn alle andre Ustabil på ettermiddag og kveld