Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Byttet fra NextGenTel til Telenor og er superfornøyd, jeg ble fakturert for 7 dager for tidlig tjenesteleveranse, en liten samtale med raskt svar så ble disse dagene kreditert på neste faktura. Jeg har sånn alltid på nett garanti men ikke har behov for det enda. Kanskje ikke den laveste prisen men det er det verdt.
Har generelt sett et inntrykk av at Telenor gir flatt f#%n i kundene sine, men linjene er dønn stabile, det skal de ha. Hadde lenge en ADSL-linje ifra Telenor. Ikke kjapt, men stabilt lav ping. Utrolig nok bedre hastighet enn man betaler for.
Liker ikke å være kunde her... Men... Selv om de er dyrest så er det ikke mye seriøst å bytte til som alternativ, de fleste selskap er makkverk uten like, spesielt nextgentel, folk burde stå i gapestokk på torget hver helg!
Dårlig eller ingen kundeservice, dyrt i forhold til ytelse.
Den bra siden er at bredbåndskontakten er stabil. Men jeg gikk ned fra bredbånd 16 til 10 etter anbefalinger fra Telenor siden de sa jeg fikk det samme. Dette ender opp med at de kan gi alt fra 6 - 20 Mbits. Jeg får maks 12 Mbits som jeg trenger for å streame tv serier og være på nett samtidig. Jeg må ringe ofte og det er fortvilende å ligge på 6-7 Mbits og det er ikke mulig å se på tv uten at det stopper streamingen etc. En får alle forklaringer inkl. våt grunn. Jeg har hatt en gang 6 måneder med 12 Mbits, og grunnen var at Telenor sette en måling på mitt bredbåndsabonnement. Siden det har jeg gitt opp og håper at jeg av og til skal få 12 Mbits. Meste av tiden fungerer de som da jeg hadde oppringt modem, selv om en betaler for noe bedre. Jeg skulle ønske at Telenor fulgte litt mer med på linje mengden Mbits. Slik at kunden ikke får disse problemene. Jeg har alltid vert trofast telenor kunde i mange 10 år. En gir bare opp å ringe hver gang til kundeservice.
Fornøyd med tilbudet Telenor har til kundene. Telenor sitt ADSL abonnement er billig og bra.
Jeg og min familie har hatt (s)T(j)elenor fiber i ca 5 år. Har ALLTID hatt problemer med ustabil linje, lav hastighet og en haug med driiit jeg ikke engang orker å nevne. Har nå 100mbs uten at det hjelper på noe som helst. Kan ikke spille online dersom noen ser på Netflix samtidig. I tillegg sier Telenor support at alt er som det skal være, for senere å innrømme feil på både server og sentral som vi og 7000 andre brukere er koblet til. Men når "feilen er rettet" er det fortsatt like ille. Omg som jeg angrer på at vi valgte stjelenor.