Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter flere samtaler opp igjennom årene, så kan jeg med hånden på hjertet si at Telenor har den dårligste kundebehandlingen jeg har opplevd. Dessverre har de ofte monopol, så det har vært uungålig å bruke de. Har du muligheten, så unngå å bruke de!
Elendig kundeservice, men du får stort sett signal. Kan ikke klage på det. Ca en måned svartid på klager, som f.eks å få refusjon for å måtte kjøpe nytt av deres eget utstyr som var ødelagt.
Hater alt med det, jævla Telenor. Dere har bra internett hastighet. Men det tar jo f*** lang tid å logge på. Kommer meg ikke inn på en dritt. Det står at jeg har den beste tilkoblingshastigheten jeg noensinne har hatt. Så funker faen meg ingenting. Legg ned Telenor, kundeservice svarer ikke. Fattern ringer dere hele tiden og dere svarer faen ikke. Legg ned selvskapet nå. Drittunger hele gjengen.
Nabolaget fikk tilbud på fiber, men da montør ankom fant de ikke fiberinstallasjon. Vi ble satt på trådløs 30Mbit istedet, men dette abonnementet varierer vilt mellom 30 Mbit/s og 200Kbit/s. Montør har vært her for å feilsøke, men utretting er aldri permanent.
Ustabilt, merkelig nedetid hver natt kl 24 - uansett. Aldri noen unnskyldning , veldig dyrt og generelt ekstremt dårlig
selv utstyr jeg har betalt for, som ruter, antenne osv. kan kun brukes hos telenor. etter år med en helt ok ruter installerte de sin egen software, og der den før kunne administreres lokalt er den nå under telenors kontroll. kuttet kabel og ønsket allikevel at jeg skulle betale i dyre dommer, 5000, for en antenne som kan gi meg en tjeneste jeg allerede har, men etter å ha hatt is i magen fikk jeg såklart den rimeligere mot binding.
Har holdt på i 2 mnd for å få trådløst bredbånd og tv pakke. Er ikke i mål ennå. Masse rot med forsendelser og kundebehandlere med liten erfaring og forståelse. Sender faktura selv om ting ikke er ordnet. Jeg er 64 år og opplevd mye rot, men dette er det værste hitil.