Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
selv utstyr jeg har betalt for, som ruter, antenne osv. kan kun brukes hos telenor. etter år med en helt ok ruter installerte de sin egen software, og der den før kunne administreres lokalt er den nå under telenors kontroll. kuttet kabel og ønsket allikevel at jeg skulle betale i dyre dommer, 5000, for en antenne som kan gi meg en tjeneste jeg allerede har, men etter å ha hatt is i magen fikk jeg såklart den rimeligere mot binding.
Har holdt på i 2 mnd for å få trådløst bredbånd og tv pakke. Er ikke i mål ennå. Masse rot med forsendelser og kundebehandlere med liten erfaring og forståelse. Sender faktura selv om ting ikke er ordnet. Jeg er 64 år og opplevd mye rot, men dette er det værste hitil.
trekker meg 3 ganger avtalepris selv etter gjentatte telefonsamtaler hvor de skal fikse problemet, kundeservice sender meg videre i køer som tar enormt lang tid før saken blir oppklart. deretter fikses ikke avtaleprisen korrekt som gjør at man må gå hele rundløypen på nytt. kundebehandlingen er elendig.
- Lurer deg inn med gode ord (ustabilt nett med dårlige vilkår i sammenligning med andre selskap) - Oppga ikke at du kjøper antennen (koster deg flere tusen kroner når du sier opp. Returneres ikke. ) - økte prisen uten å fortelle meg - klarte ikke å legge til TV funksjon (spurte 5 ganger ila 2 mnd)
Fakturaer uten epostadr og/eller tlf-nr. Arrogant kundeservice hvor de man snakker ikke engang klarer å lyve samstemt. Å få refundert penger er virkelig en prøvelse. Hold dere unna!
Vi er blitt fakturert for bredbånd og Te-We lenge etter at vi flyttet (flere år). De som flyttet inn i tidligere bolig har ikke tjenester fra Telenor, så de har alts fakturert for tjenester de ikke har levert noe sted. Har prøvd å klage skriftlig og muntlig men ingen respons. Å få tak i kundehjelp er nesten umulig, 30 min ventetid på telefon, ingen respons på epost klager sendt over skjema på nett. Ettermange forsøk kom jeg endelig i telefonkontakt med en person som oppgir at reklamasjonsavdelingen har tatt en avgjørelse i saken. Denne avgjørelsen er ikke kommunisert skriftlig, og det er ikke mulig å komme i kontakt med denne avdelingen. Vurdere å ta saken til Forbrukerombudet eller lignende.
Har hatt fiber 350 mbit/s i to år nå og er fornøyd. Ikke et eneste minutt uten dekning og leverer det jeg kjøper og vel så det. Prisen er i meste laget. Kundeservice er ok.