Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Elendig kundeservice. Ringte for å si opp bredbånd på grunn av flytting. Fikk beskjed om at dette var i orden, og at det ikke ville faktureres noe mer. 1,5 mnd senere får jeg faktura for perioden frem til nå. Person på telefon sier han ikke kan se at det er sagt opp eller at jeg har ringt inn til tross for at jeg har en «hva synes du om kundeservice» melding fra den aktuelle datoen. Dette skjønte han ikke hvor kunne komme fra, og han kunne ikke gjøre annet enn å fakturerer. Ender da opp med å betale for internett i en leilighet jeg ikke har bodd i pga interne feil hos ansatte i Telenor.
Hvert år må jeg tigge om en lavere pris etter at de setter opp prisen ved utløpt bindingstid Ellers er bredbånd og tv stabilt og jeg er fornøyd med det
Etter kl.17.00 er umulig å lese nettaviser eller se nett-tv. Hele tiden nett stoppet.
veldig varierende,ustabilt.pris, veldig vanskelig å forstå fakturaen hva man betaler på.
Generelt bra, men jeg opplever litt dårlig dekning, til tross for lite hus. Veldig dyrt!
Flyttet inn i nytt sameie som organiseres av USBL som på beboernes vegne uten tilsagn har lås oss inn i en fellesavtale om lineær tv via Telenor og det ubrukelig produktet T-we. Alle som har brebånd og normale tv-vaner ønsker å styre dette selv, på enkel plattformer som f.eks "apple Tv, Chrome eller andre apper. Vi må nå fòre lommene til Telenor med flere tusen kroner i året via husleien, til en avlegs tjeneste vi ikke ønsker, vil benytte oss av eller tenker benytte i framtiden. Dette er forbruker-fiendtlig monopolvirksomhet av eiendomsselskapene og Telenor. Vi vil derfor komme oss ut av avtalen asap og vil oppfordre hele sameie til å si opp alle avtaler med Telenor om ikke dette kan gjøres individuelt
Takket ja til et tilbud over tlf. Endte opp med å ringe 5 ganger i etterkant fordi det var feil i etterfølgende e-poster, gang på gang. Deretter tar de seg forhåndsbetalt 2-2.5!!! Måneder frem Og spesifikasjonen på fakturaen er helt umulig å forstå seg på. uten å spesifikt informerende dette. De fakturerte også frakt uten å informere om det. Jeg bestrider faktura og de svarer bare overfladisk, fremfor å faktisk svare opp mine punker / grunnlag for bestridelse. Etter gjentatte oppfordringer fra meg på å svare ut min bestridelse, svarer de at de anser saken ferdig behandlet og jammen er de så frekke at de også skriver: «dine meldinger vil ikke lenger leses, bare lukkes» og deretter slutter de svare meg. Jeg står da igjen med ubesvarte spørsmål til fakturaen, noe de gir blanke i. De sender inkassovarsel, varsler om stenging og de stenger til slutt abn mitt. Totalt i strid med forbrukerkjøpsloven. Er dessverre nødt til å benytte Telenor, da INGEN andre leverandører kan matche. Altså, tvunget i knestående av denne forferdelige monopolbedriften!