Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter kl.17.00 er umulig å lese nettaviser eller se nett-tv. Hele tiden nett stoppet.
veldig varierende,ustabilt.pris, veldig vanskelig å forstå fakturaen hva man betaler på.
Generelt bra, men jeg opplever litt dårlig dekning, til tross for lite hus. Veldig dyrt!
Flyttet inn i nytt sameie som organiseres av USBL som på beboernes vegne uten tilsagn har lås oss inn i en fellesavtale om lineær tv via Telenor og det ubrukelig produktet T-we. Alle som har brebånd og normale tv-vaner ønsker å styre dette selv, på enkel plattformer som f.eks "apple Tv, Chrome eller andre apper. Vi må nå fòre lommene til Telenor med flere tusen kroner i året via husleien, til en avlegs tjeneste vi ikke ønsker, vil benytte oss av eller tenker benytte i framtiden. Dette er forbruker-fiendtlig monopolvirksomhet av eiendomsselskapene og Telenor. Vi vil derfor komme oss ut av avtalen asap og vil oppfordre hele sameie til å si opp alle avtaler med Telenor om ikke dette kan gjøres individuelt
Takket ja til et tilbud over tlf. Endte opp med å ringe 5 ganger i etterkant fordi det var feil i etterfølgende e-poster, gang på gang. Deretter tar de seg forhåndsbetalt 2-2.5!!! Måneder frem Og spesifikasjonen på fakturaen er helt umulig å forstå seg på. uten å spesifikt informerende dette. De fakturerte også frakt uten å informere om det. Jeg bestrider faktura og de svarer bare overfladisk, fremfor å faktisk svare opp mine punker / grunnlag for bestridelse. Etter gjentatte oppfordringer fra meg på å svare ut min bestridelse, svarer de at de anser saken ferdig behandlet og jammen er de så frekke at de også skriver: «dine meldinger vil ikke lenger leses, bare lukkes» og deretter slutter de svare meg. Jeg står da igjen med ubesvarte spørsmål til fakturaen, noe de gir blanke i. De sender inkassovarsel, varsler om stenging og de stenger til slutt abn mitt. Totalt i strid med forbrukerkjøpsloven. Er dessverre nødt til å benytte Telenor, da INGEN andre leverandører kan matche. Altså, tvunget i knestående av denne forferdelige monopolbedriften!
Har bestilt Telenor fiber i mars og ennå ikke fått terminert kabel. Fikk montering 10.11🥱
Hyggelige servicefolk, men med så begrensede midler at de automatisk blir ubrukelige og irriterende. Her må man gjennom en snegle av en telefonrobot for å i det hele tatt komme til køen, som gjerne er 20min+. Når man først kommer gjennom får man bare beskjed om at de ikke får gjort ditt eller datt og at for bla bla så må du settes over til noen andre, men der er det også kø så de ringer tilbake ila 2 dager. På mail skriver de alltid svar som om de aldri leste spørsmålet. Jeg fikk feilsendt 3 fakturaer og de sier at de ikke får utsatt eller hindret gebyr på disse om de overskrider forfallsdato. Det er helt tåpelig at de ikke bare betrygger kunden og fjerner gebyr fra feilsendt faktura. De er nødt til å ha forståelse for at en privatperson ikke kan/vil hoste opp 5 000,- som ikke skulle vært betalt av privatpersonen. Et firma som telenor burde kunne yte mye bedre kundeservice enn de gjør pdd. Jeg blir å bytte til en annen leverandør så fort det er mulig.