Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Over en uke siden fiberen ble gravd over av en nisse neddi her, å Telenor sine underlevrandører klarer ikke å utbedre feilen. Telenor kan heller ikke fortelle meg om noen er på saken. Alle på kundeservice meddeler at det ikke er noe de får gjort noe med etc. På facebook får jeg tilbakemelding om at de er for store til at de kan ha døgnbemanning siden de har for mange kunder... Gratulerer med den logikken. Nå er det fredag ettermiddag, å relacom på oppdrag for telenor klarte ikke løse det før 16:00, så da har vi ikke fiber igjennom helgen, denne helgen heller.
Jeg kan absolutt ikke anbefale Telenor som nettleverandør slik som det er nå. Det er bestandig noe tull og problemer i deres ende, servicen er dårlig, internettet faller ut og det virker som det alltid er noe som ikke er som det skal være. Helt skammelig! Vi sitter rett og slett og betaler for noe vi ikke kan bruke, og mobilregningene stiger langt over det de burde kun fordi vi må bruke mobilnettet når WiFien streiker. Det er rett og slett latterlig.
Ringte kundeservice når montøren aldri kom eller kontaktet for avtalt tid som Telenor sa de kom, Telenor Kundeservice som jeg snakket med er hyggelige :) De ga meg nummer på montøren, brukte rundt under 2 timer for å få kontakt, hyggelig kundeservice der og :) De fortalte meg at Telenor aldri hadde avtalt de med noe som helst av montering, jeg trenger sårt internett pga skole-undervisning... Har brukt over 1 måned for å få internett i hus, pga første gang jeg bestilte forsvant bestillingen i systemet, så jeg måtte bestille på nytt...
Det å komme i kontakt med kundeservice kan du bare glemme. Du må gjennom et oppsett og trykke på et titals knapper på nettsiden deres for å finne fram til kontakt oss og så lese at det kun finnes kundeservice via telefon. Ellers om problemet ditt gjelder et spesifikt problem så kan du hende du får opp et epostskjema med 3 dagers svartid, etter å ha trykket deg gjennom flere sider. Andre vanlige selskaper har telefon, epost, chat, facebook. I tillegg er det jo de dyreste abbonementene på markedet og de øker prisene ofte.
Har hatt et helv.... med Bergen Fiber. Etter dem installerte fiber, funket ikke signalene fra deres sendere. Dem sendte ikke ut fagperson, men skulle likevel ha betalt dobbelt. -) Uten Telenor, ville mine leieboere flyttet forlengst. Jeg gir Telenor maks stjerner fordi jeg er ekstra glad dem leverer.
Har fiber og Tv fra telenor, men tv har jeg ikke sett noe til. Nettet er ustabilt og lever sitt eget liv. På tross at jeg er kablet rett i ruteren med god kabel får jeg ping godt over 30ms og under 1/3 av farten jeg betaler for. Service er frekke og bryr seg ikke en døyt. Da jeg hadde trøbbel med fiberboksen måtte jeg få en kamerat til å fikse det ettersom telenor aldri gjorde noe med det.
Vi har hatt mange telefoner i mange timer med Telenor angående problemene våre med nett og på TV. Hver eneste gang blir en møtt av ufine og lite kompetente folk. Dette tar på I den grad at den blir irritert og utålmodig og ønsker en løsning. Mens vi får beskyldninger om at feilen er oss, Vi har gjort noe feil, eller at det er så mange ting som kan være feil, sånn at de ikke kan finne ut av. Tre av fire telefoner i dag gikk ut på dette. Mens den fjerde telefon i dag fikk vi opplyst at dét var en feil på linjen og dette skulle nå blir meldt inn og fikset. Tonje som hun het, gjorde den jobben hun burde og som vi håpet på. Mens de tre andre får rett og slett stryk karakter og er virkelig på feil plass. Jeg bruker selv Altibox på mitt andre hus og der er det aldri sånne problemer. Og er det noe som helst så blir det ryddet opp med en gang.