Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har trofast brukt Telenor siden det het Televerket. Det som har kjennetegnet Telenor er en utrolig god og personlig service. De siste årene har denne falt merkbart. Dessverre såpass merkbart at min lojalitet ikke er så sterk lengre.
Trådløst bredbånd hos Telenor må være det største drite de har kommet ut med. Nettet stopper å fungere 4/5 ganger i løpet av dagen som oftest hver dag. Mest sannsynlig en software issue/bug. Har hatt problemer i over ett år nå. Kundeservice lager sak, jeg klager så lager de en ny sak på den gamle så klager jeg så skjer det hver måned uten noe fremgang :) helt ubrukelig folk som jobber der. Men de er alltid flink med å fakturere det passer de veldig godt på at det skal funke.
Jeg har nå vært uten internett i 7 uker og de lover hver uke at nå skal de få reparert feilen, at teknisk avdeling skal kontakte meg, at de skal holde meg oppdatert etc. Det er bare løgn på løgn og brutte løfter.
Dårlig forskjellig meldinger fra forskjellige service medarbeideren….. missforståelser
Selgeren ringte og vi var enig at han sender tilbudet som var interessant til meg slik at jeg vurderer det. men han sendte ikke det!
Litt for mye variasjon i hastighet. Høy pris. ……..
Nettet fungerer fint, men jeg har nå vært kunde i snart 2 år, og har ikke fått én eneste faktura med riktig sum. Etter månedlige samtaler for å rette opp, fikk jeg nå beskjed om at jeg godt kunne ringe hver 6. måned for å få kreditert feilfaktureringen, så slapp jeg iallefall å ringe så ofte. Dette fremfor å faktisk rette opp fakturagrunnlaget! Jeg har også, uten å få beskjed, plutselig blitt fakturert for å ha e-post-adresse hos telenor (21 kroner i måneden), en tilleggstjeneste jeg selvsagt ikke har bestilt, da epost jo generelt er en gratistjeneste i 2024(!!), og jeg ikke har behov for å ha flere epostadresser. Alt i alt, er jeg nå møkk lei, og har dessverre fått bekreftet alle tidligere fordommer om telenor. Det blir skifte av leverandør, så snart jeg finner et godt alternativ.