Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Telenor klarer ikke å løse problemer. De leier inn folk uten nok kompetanse til å feilsøke, mens de på kundesupport ikke vet hva som skjer. Det er for lite kompetanse i firmaet og de bryr seg ikke noe om å hjelpe kundene sine. Kun mersalg.
Laget en internettavtale via koaks 300/50 linje og skulle høre fra den ila 2 uker, over 2uker har gått så ringte inn og spurte om status. Fikk da beskjed at dette kan ikke vi levere men om vi betalte 2000 for graving tio fiber skulle vi få det til... du gjettet riktig! Vanlig pris. Ikke noe form for kunde service eller kompensasjon, bare en kald skulder og total ansvarsfraskrivelse!
Nettet er stort sett veldig stabilt og driftsmeldinger blir stort sett lagt ut når noe skjer. De ruteren de tilbyr holder ikke mål til et moderne hjem med mange enheter på samtidig. Deres DNS er heller ikke opptimal, fikk bra gevinst av å bytte. Og de er i ferd med å prise seg ut av markedet. For 1000/1000 tar de 1249,- Homnet tar 499,- for det samme. Venter bare litt med å bytte da Homnet er helt ferske i området og sikkert vil ha noen barnesykdommer i starten.
Dårligste bredbåndet jeg noen gang har hatt og den dårligste kundeservicen jeg noen gang har opplevd. Fraråder ALLE å bytte vekk fra dette drittet! Hvis du har problmer så er det ingenting de kan hjelpe deg med. De er snille og grei på telefon men hjelper deg lite, de haler ut tid og håper på at problemet fikser seg selv eller at du går lei av å mase. Selgere jobber på provisjon. Man får ikke det man har avtalt på telefon. Installasjonen var likevel ikke inkludert. Installatører la opplegg til internett inn i sikringsskapet. I følge en elektriker jeg snakket med, skal det ikke være slik. 300 mbit hastighet er blitt til 75 mbit hastighet. Kundeservice surrer. Holder ikke det de lover.
Notorisk ustabilitet og forferdelig kundeservice. Har klaget i 15 år, men har fortsatt ustabilt nett fra Telenor. De bryr seg ikke om kundene.
Dyktige montører som strekker seg så langt tiden deres rekker.
Etter mange år med Telenorproblemer på kobber og en lite ekspeditt og arrogant kundeservice så fikk bygda her fiber i desember 2020. Med TV pakke og 150/150 mbit så har det ikke vært noe problemer pr mai 2021 og derfor svært fornøyd. Alt fungerer uten at jeg har vært i kontakt med kundeservice. Jeg får håpe at jeg kan gjøre en grei deal med Telenor også etter bindingstid.