Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har forsøkt å få hjelp siden 2.7 (nå er det 21.8!) jeg har bestillt høyeste hastighet, men får langt under den hastighet som bestillt. Forsøk å få nett hos en annen leverandør! Stort sett hyggelige samtaler med kundeservice som er like fortvilet over sin underleverandør Relacom som meg.
Etter flere år med Telenor slo lynet ned i området og jeg mistet internett. Jeg ringte kundeservice for å få dette korrigert; der fikk jeg fint vite at jeg som enkeltkunde ikke kom til å få hjelp til å få internett igjen, da kobberledningene "ikke skal vedlikeholdes lenger". Da jeg er i et område uten kabel eller fiber så foreslo kundeservice "mobilt bredbånd" som har en begrenset mengde data og ut ifra det jeg ser på telenor sin side dyrere enn det jeg betalte for. Unngå Telenor for all pris, makan til griske strategier.
Jeg betaler over 500 kr for Internettet mitt som er levert av Telenor, men jeg får kun 4mb/s. Når jeg snakker med kundeservicen sier de at de ikke skjønner hva jeg snakker om og det ender med at de legger på. Etter denne opplevelsen med Telenor kommer jeg aldri til å bruke de til noe igjen. De ville heller ikke prøve å hjelpe meg engang.
Etter å ha ventet på installasjon av fiberkabel i 7 måneder og mer enn 30 purringer, så ble plutselig ordren bare kansellert av Canal Digital/Telenor uten begrunnelse eller tilbakemelding. Selskapet følger aldri opp henvendelser, "saksbehandlerne" lyver konsekvent og ingen tar ansvar. Hadde det ikke vært for at de har monopol og det ikke finnes alternativer, så ville et slikt selskap aldri kunne overleve.
Om du ringer for å bli kunde så møter du på «hyggelige» ansatte som manipulerer deg til å bli medlem. Dersom du er eksisterende kunde vil de nedprioritere deg, avslutter som oftest samtaler før kunden har dekket sitt behov og hjelp er ikke å få dessverre. Er meget skuffet over servicen samt kompetansen Telenor-ansatte har. Hilsen En skuffet kunde som vil meddele sin erfaring med dere når som helst deres merke skulle dukke opp.
Skal sende inn skjema med hva som ikke fungerer og det er ikke mulig for » send inn « knappen virker ikke. Ikke mulig å få hjelp på oppgitt nr. Blir bare henvist til en nettside.
Får å få inn 5 GHz båndet må du ha TV. De holder ikke avtaler. Skal du ha hjelp da må du ringe Telenor eksperten til Kr 26 i minuttet