Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Telenor Bredbånd
2.2
897 verifiserte omtaler

Telenor Bredbånd omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.2
Dårlig
897 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#64
Forferdelig
Telenor Bredbånd er rangert
#64 av 67 fiberleverandørerer
12%
Forferdelig
12% anbefaler Telenor Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 897 omtaler om Telenor Bredbånd

FILTRER OMTALER
64
52
100
139
542
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telenor Bredbånd
Telenor Bredbånd har 897 verifiserte omtaler på Bytt.no

Stabilt men dyrt

Omtale av  Torstein

Telenor har levert ein stabil og god tjeneste, men eg trekker veldig ned pga. prisen. Den har steget fleire gonger den siste tida, og det er blir svært dyrt. I løpet av 4 år har det vert eit par DNS feil, men sidan eg ikkje bruker Telenor sin DNS har eg ikkje blitt berørt av den type feil, heldigvis.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Pasienter på sinnssykehuset er mer stabil enn bredbånd fra Telenor.

Omtale av  Peder

Har hatt bredbånd fra Telenor i omtrent et halvt år. Jeg har aldri ringt kundeservice så mange ganger som etter jeg ble kunde hos Telenor. Mister nettet omtrent 1-5 ganger i uken. Kundeservicen er elendig. Jeg ventet i over en time, og utførte alle nødvendige protokoller Telenor ga meg for å fikse nettet. Ingenting fungerte. Til slutt (etter 1-2 timer) ble jeg satt over til en teknikker hos Telenor, som sa at alt jeg hadde blitt fortalt av kundeservice var tull og at ingen av løsningene dem kom med ville fungere. Så etter å kaste bort hele kvelden min ga teknikeren meg løsningen som fungerte på under 10 minutter. Hold dere til helvete unna Telenors bredbånd.

Bare rot og misforståelser med kundeservice

Omtale av  Marius H

Over 20 samtaler senere med ulike kundebehandlere!! - så er det fremdeles problemer med fiber. (nei, du får ikke snakke med den du snakket med sist, og ja du må forklare alt på nytt hver gang, det gir rom for misforståelser, mye frustrasjon og tidsbruk ). Helt utrolig at er så stort og "seriøst" firma klarer å gjøre så mye feil. I tillegg opplevde jeg 5 ganger at det blir brudd når de snakker med de. De beklager problemer, men du må selv ringe opp - og snakke med ny kundebehandler. For de ringer ikke tilbake! Nei der går ikke sier de. Jeg har brukt så mye tid på å forklare at jeg får vondt inn i meg av tanken på å ringe på nytt. Det virker ikke som de loggfører samtalen med kunden, dermed er det rom for mange misforståelser. De klarer ikke registrere rett abonnement på rett adresse dvs vår hovedenhet, men holde utleiedel / sokkeletasjen utenom blir det rot. Når jeg i tillegg betaler for fiber i anneks/studio ved siden av blander de abbonememt. Når utleier i sokkeletasjen også vil bestille og installere, kansellerer de vår abbonememt og misforstår. Må ringe inn på å forklare at vi ikke har sagt opp fiber. Dette er bare Litt av alle problemer som oppstår. Der har vært mye mer. Alt som kan gå galt går galt. Veldig synd, skulle ønske at Telenor rydder opp. Har forsøkt snakke med ansvarlig på kundeservice, men får som svar at det finnes ikke. Er lei. Nå i dag må jeg skifte ut en kabel som gjør at jeg får treg oppkobling sa de i dag, da jeg snakket med de. Og tror du at de har klart å registrere rett abbonememt på mitt studio /anneks, neida. The never ending story!

ikke optimal coax

Omtale av  Lars M

må tilbake stille dekoder 1 gang i måneden for ukesarkiv og internetttjenester skal virke lite har skjedd siden telenor kom med docsis 3.0 annen en prisøkninger

Faktisk så bortkasta å bruke penger på

Omtale av  Iver K

Å faktisk sette seg ned og vurdere å kjøpe noe fra Telenor er rett og slett å glemme. Det eneste positive med leverandøren er mobilabonnementet. Annet er det stort sett ingenting å tjene på. Fiber? gløm det, kundeservice? eksiterer ikke, problemer med nettet? Ta å betal litt mer så kan vi fortelle deg at ruteren din er dårlig å du må kjøpe nytt. Det er latterlig at de skal sitte og tjene penger på noe som åpenbart suger. Jeg bor med fiber og den "beste linjen som de kan levere" men får sikkert 20/20 på speedtest.net og et internet så er så ustabilt at du kan likså godt bare kjøpe ubegrenset 4G å sitte på det istede. Hvis du liker 2000 i ping på de fleste spill som krever ingenting å en kundeservice som legger på det sekunde du kritiserer dem for og levere noe som ikke funker så burde du hvertfall velge telenor.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dårlig firma.

Omtale av  Jensen

For et useriøst firma. Her skulle alt legges inn 2jan. Ingen ting skjedde. Har kontaktet telenor hver dag,men ingen kommer og installerer. Kommer noen i dag tro?...

dyrt og ustabilt,

Omtale av  Per M

Synes prisen er stiv på 100mbs linje som de tvinger deg og ha til tross for at jeg startet med 25 mbs linje. Hadde fri fart i et år først, men der var maks jeg klarte med kabel og måle var litt over 500mbs. Og til vanelig ligger den og hopper vilt mellom 200 og 400 mbs,kjøpte og byttet vekk rutern jeg fikk med og det stabiliserte seg sånn høvelig. Men nette klarer ikke og ligge stabilt på 100 linje heller uansett om jeg kobbler alt ifra og bare har pc kobblet til . Så... Dyrt og ustabilt er min erfaring

Telenor Bredbånd har 897 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telenor Bredbånd mener

Telenor Bredbånd

Har tilegnet profilen
Telenor Bredbånd deltar på Bytt.no

Telenor Bredbånd har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Telenor Bredbånd besvarer ikke omtaler

Telenor Bredbånd har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Telenor Bredbånd henter ikke inn tilbakemeldinger

Telenor Bredbånd benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR